وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: میلان و اینتر، کیفیت فوتبال اروپا را کاهش دادند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کارل هاینس رومینگه مدیر باشگاه بایرن مونیخ گفت، میلان و اینتر، با سوء مدیریت شان، کیفیت فوتبال اروپا را کاهش دادند.

به نقل از گازتا دل لو اسپورت، کارل هاینس رومینگه رئیس باشگاه بایرن مونیخ گفت: میلان و اینتر حق هیچ شکایتی راجع به کاهش کیفیت فوتبال اروپا ندارند، زیرا آن ها سال های زیادی با معضل سوء مدیریت، فوتبال قاره را آزردند. الان هم هر دو تیم وضعیت بسیار نامناسبی دارند.

رومینگه همچنین افزود: این وضع ساخته توسط میلان و اینتر، باعث شرم است نه فقط برای ایتالیا، بلکه برای فوتبال کل اروپا. تیم هایی مثل میلان و اینتر، اسم های بزرگی هستند که رقابت سالم دهه های پیش را یادآوری می کنند اما در سال های گذشته، تنها وضع بحرانی را یادآور شده اند. این دو تیم، هرگز در سال های اخیر وضع مالی روشنی نداشتند. حتی طرح و برنامه مالی مناسبی هم نداشتند. توصیه اکید دارم که در وضع مدیریتی این دوباشگاه بازنگری شود.

رومینگه در پایان صحبت هایش گفت: وظیفه ما است که به یاری این دو تیم بشتابیم و راه حلی را تدبیر کنیم. مجازات بیشتر، کمک کننده نیست.

اینتر تا امروز تنها باشگاه ایتالیا است که تا به حال به دستهٔ پائین تر سقوط نکرده و در تمامی ادوار سری آ حاضر بوده است. آن ها از سال ٢٠١٠ و پس از فتح سه گانه اسکودتو، کوپا ایتالیا و لیگ قهرمانان اروپا با ژوزه مورینیو دچار افت شدند. مالک اینتر اخیرا گفته است که برای بازگشت اینتربه دوران اوج دوتا سه فصل زمان نیاز است.

آنچه در سالیان اخیر بر اینتر رفته، از این قرار است: انتخاب بنیتز، آغاز مسیری بود که خیلی زود اینتر را از جمع مدعیان قهرمانی ایتالیا دور کرد. اینتر طی دو فصل، از ٥ مربی مختلف استفاده کرد و همه آن ها بعد از مدت کوتاهی اخراج شدند. اینتر بخاطر قانون فیرپلی مالی و نداشتن منابع مناسب مالی مجبور به فروش ستاره های خود شد و ساموئل اتوئو، وسلی اسنایدر، ژولیو سزار، لوسیو، مایکون، تیاگو موتا و گوران پاندف بخاطر حقوق بالایشان این تیم را ترک کردند. از بین ٥ مربی که در این مدت روی نیمکت اینتر نشستند بجز رافائل بنیتز، هیچکدام سابقه قهرمانی در سطح اول اروپا را نداشتند. اینتر در سال ٢٠١١ دوم شد، سال ٢٠١٢ در جایگاه ششم قرار گرفت و سال ٢٠١٣ در رده نهم ایستاد. در نهایت اعتراضات هواداران تیفوسی اینتر ملقب به کوروا نورد باعث شد ماسیمو موراتی برای خروج اینتر از شرایط بحرانی تصمیم به فروش باشگاه بگیرد. ١٥ اکتبر سال ٢٠١٣ اریک توهیر سرمایه دار اندونزیایی و مالک باشگاه فیلادلفیا سونتی سیکسرز در لیگ ان بی ای و دی سی یونایتد در لیگ فوتبال ام ال اس آمریکا، هفتاد درصد سهام اینتر را با پرداخت بیش از ٥٠٠ میلیون دلار خرید تا دوران مالکیت ١٨ ساله موراتی در اینتر به پایان برسد. یک ماه بعد یعنی ١٥ نوامبر، توهیر به عنوان مدیرعامل اینتر جای موراتی را روی صندلی ریاست این باشگاه گرفت. 

  

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد