وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوو: استرالیا از فوتبال بریتانیایی فاصله گرفته است؛ به پودولسکی ایمان دارم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یواخیم لوو می گوید استرالیا کشوری فعال در حوزه ورزش های مختلف است و روز به روز در حال رشد در زمینه های مختلف ورزشی است.

به نقل از بیلد، تیم ملی آلمان روز چهارشنبه در دیداری دوستانه در کایزرسلاوترن به مصاف استرالیا خواهد رفت. یواخیم لوو عصر سه شنبه در کنفرانس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

لوو در کنفرانس خبری گفت: "استرالیا همیشه کشوری ورزشی بوده است و هرگز فعالیت های خود را متوقف نکرده اند. عملکرد ساکروزها در جام ملت های آسیا عالی بود. سبک غالب بازی تیم ملی استرالیا در گذشته مثل تیم های بریتانیایی بود و از توپ های بلند بیشتر استفاده می کردند، اما اکنون شما این موضوع را در بازی آن ها نمی بینید. آن ها فوتبال خوبی بازی می کنند.

"هولگر بادشتوبر و ایلیکای گوندوعان مقابل استرالیا در ترکیب اصلی خواهند بود. نویر بازی نخواهد کرد، زانوی او مشکل کوچکی داشت و ما نمی خواهیم برای بازی روز یکشنبه روی او ریسک کنیم.

لوو دباره لیست جدید تیم ملی و انتقادهای مطرح شده گفت: "امره جان، کوین فولاند، ماکس مایر، لئون گورتسکا آینده بزرگی در پیش دارند، اما آن ها باید تابستان آینده در جام ملت های زیر 21 ساله های شرکت کنند. کسب قهرمانی در جام ملت های 2009 (زیر 21 ساله ها) نویر، اوزیل و ... را وارد تیم ملی برای جام جهانی 2010 کرد. بازیکنانی نظیر فولاند و مایر به چنین چیزی نیاز دارند."

لوو درباره دعوت مجدد از ماریو گومز هم گفت: "درباره کیفیت او زیاد حرف زده ایم، اگر او روند کنونی گلزنی هایش را ادامه دهد می تواند در یورو 2016 همراه ما باشد، اما ما اکنون داریم درباره آینده دور حرف می زنیم."

لوو درباره علت دعوت از پودولسکی هم گفت: "کوچکترین تردیدی در توانایی های او ندارم، زیرا من به صورت کامل از توانایی هایی فیزیکی او خبر دارم. لوکاس همیشه با جان و دل برای تیم بازی می کند و این برای من بسیار مهم است."
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
THOMAS $ MULLER چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 12:59

ای کاش نویر بود تا توی این بازی به همه ثابت کنه بازی مونشن گلادباخ یه اتفاق ساده و بی ارزش بود!

kahn چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 15:37

ما هم به پولدی ایمان داریم فقط از حالت ارمانی دور شده وگرنه هم سن بقیه هست در مورد نویر به نظرم بدم شد تا یه کم خودشو پیدا کنه وقت برای اثبات بی ارزش بودن بازی با گلادباخ هست....همه می دونن نویر تکه واگه 20 تا گل می خورد باز هم دروازه بان یک المان و دنیاهست کلا عشقققققققققققه

*DaPhNe چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 17:56

نظرات بالا لایک
عاشق یوآخیم لو هستم اصن محشره این آقا - حرفاشم همه رو قبول دارم
باید در همه حال از تیم و بازیکناش حمایت کرد - لوکاس ایشالا بهتر و بهتر میشه
مانوئل هم مثل همیشه به همه دنیا ثابت میکنه که باختی براش وجود نداره و اون کسیه که مثل هیچکس نیست ...

سوپرمانو چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 20:17

مانوئل وقتی نیست بازی مزه نمیده
اصن انگار مانشافت یه چیزی کم داره


یه آلمانی به معنای واقعی کلمه با همون قیافه ی بور چشای آبیییی
وغرور و جسارت و قدرت و تواضع.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد