وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زین الدین زیدان به آلمان سفر کرده تا روش های گواردیولا را مطالعه کند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید کاستیلا به آلمان سفر کرده تا مطالعه روی متد های مربیگری پپ گواردیولا را آغاز کند.


بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید کاستیا، به دنبال افزودن دانش مربیگری خود است . زیدان همراه ویلی سانیول بازیکن اسبق بایرن مونیخ و سرمربی حال حاضر بوردو و کلود ماکه له له به مونیخ سفر کرده اند تا دوره ای چند روزه در باشگاه بایرن مونیخ را سپری کنند و تمرینات این تیم را هم زیر نظر بگیرند. این سه فرانسوی در حال تلاش برای دریافت مدرک درجه 3 سرمربیگری یوفا هستند.

این سفر برای زیدان تازگی ندارد چون او در دسامبر گذشته به مارسی سفر کرد تا به عنوان میهمان ویژه مارچلو بیلسا شاهد تمرینات این تیم باشد. در غیاب زیدان دستیار های وی یعنی داوید بتونی و سانتی سانچز هدایت تیم کاستیا را بر عهده خواهند گرفت. در شرایطی که رئال مادرید کاستیا وضع و حال خوشی در جدول ندارد و هفته گذشته با چهارمین شکست متوالی خود، به رده هفتم سقوط کرد.
 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 18:05

هرکس که به این نوع تاکتیک علاقه داشته باشه به نظر من از فوتبال فقط هیجى حالیش نیست

سوپرمانو چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 20:01

تیکی تاکا به همراه اسپانیا تو جام جهانی مرد الفاتحه

حالا چه گیری دادن اینا ها میخوان مرده زنده کنن...

محمد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 21:31

بعضی ها فوتبال رو الکی نگاه میکنند .زیدان نیومده از پپ تیکی تاکا یاد بگیره بلکه اومده یاد بگیره که چه طوری به بازیکنان انگیزی میده .چطوری با بازیکنن رفتار میکنه .تمریناتش که همه میدونن متفاوت از همه مربیان دیگه هست چه جوریه .چه طوری تاکتیک های جدید پیدا میکنه و....در دنیای بزرگ فوتبال بهتر از پپ نمیتوان یافت.فوتبال آینده رو داره با تاکتیک هاش نشونمون میده اما بسیاری هستند که چشم هایشان را بسته اند و اختیار را به زبانشان سپرده اند

mori پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 00:13

زیزو فوتبالیست بی نظیری بود.

Ali-Ballack پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 12:10

لعنت به پپ و مافیا کثیف اسپانیایی که تیم محبوبمون رو میخواد نابود کنه. تیم هانکس کبیر انقدر قدرتمند بود که میتونست سالیان دراز مثل تیم دهه ٧٠ تو اروپا آقایی کنه. ایشالله شر این پپ از سر تیم هرچی زودتر کم بشه تا بتونیم بازم فوتبال آلمانی از بایرن ببینیم و هم از شر طرفدار های بارسا که حالا اومدن بایرنی شدن خلاص باشیم.از بایرن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد