وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نشریات انگلیس: استرلینگ یک قدم دیگر به بایرن نزدیک شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به گفته مطبوعات انگلیسی زبان مهاجم اینده دار فوتبال جزیره وباشگاه لیورپول یک گام دیگر به انتقال به باشگاه بایرن مونیخ نزدیک تر شده است.

مترو ودیلی استار انگلیس فاش نمودند رحیم استرلینگ مهاجم جوان باشگاه لیورپول با رد پیشنهاد جدید این باشگاه یک گام دیگر به باشگاه مونیخی نزدیکتر شده است.احتمال نرسیدن باشگاه لیورپول به رقابتهای لیگ قهرمانان ومسائل مالی یکی از مهمترین دلایل به بن بست رسیدن مذاکرات تمدید قرارداد این بازیکن ملی پوش انگلیسی با لک لک های انفیلد بوده است.

بایرن مونیخ، منچستر یونایتد ،رئال مادرید و منچستر سیتی از جمله باشگاه هایی هستند که به خرید این هافبک مهاجم انگلیسی در تابستان خوشبین می باشند.  

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
فرانک چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 11:00

شاگردان لو، عزادار قربانیان سقوط هواپیما

در پی سقوط هواپیمای مسافربری ایرباس متعلق به شرکت "جرمن وینگز" ، تیم ملی آلمان در بازی فردا شبش که در شهر کایزرزلاترن این کشور برگزار خواهد شد، یاد و خاطره قربانیان را گرامی خواهد داشت.یک فروند هواپیمای مسافربری که از اسپانیا به آلمان در حال پرواز بود، امروز در ارتفاعات آلپ در کشور فرانسه سقوط کرد و کلیه سرنشینان آن کشته شدند. در پی این سانحه ولفگانگ نی‌یرزباخ ،رئیس فدراسیون فوتبال آلمان، که در حال حاضر در اتریش به سر می‌برد اعلام کرد بازیکنان تیم ملی آلمان در بازی فردا مقابل استرالیا با نوارهای مشکی بر بازو وارد زمین خواهند شد و قبل از سوت شروع بازی هم یک دقیقه سکوت در ورزشگاه حاکم خواهد شد. وی گفت:" این اتفاق ناگوار همه ما را در غم و اندوه فرو برد. ما به عنوان خانواده فوتبال آلمان خودمان را با قربانیان و خانواده‌های آنها همدرد می‌دانیم."
یواخیم لو هم در نشست خبری‌اش که امروز در فرانکفورت برگزار شد، اظهار داشت:" بسیار متاثر شدم. چنین سانحه‌ای قلب هر انسانی را به درد می‌آورد، چرا که می‌دانیم با سقوط یک هواپیما هیچ شانسی برای زنده ماندن هیچ‌یک از سرنشینان وجود ندارد. من امروز واقعا حس بدی دارم."
بندیکت هودس که شانزده دانش‌آموز کشته شده در این هواپیما همشهری اش بودند، در توئیترش نوشت:" از این سانحه وحشتناک بی‌نهایت غمگینم و برای خانواده‌های قربانیان آرزوی صبر می‌کنم که بتوانند با این مصیبت کنار بیایند."

فرانک چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 11:01

مانوئل نویر، غایب بزرگ آلمان برابر استرالیا

بازیکن شماره یک تیم ملی آلمان در دیدار فردا شب این تیم مقابل استرالیا که در چارچوب دور مقدماتی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا 2016 برگزار می‌شود، غایب خومانوئل نویر آخرین نفری بود که به اردوی تیم ملی در فرانکفورت ملحق شد و به علت تاخیرش نخستین جلسه تمرین ملی‌پوشان را از دست داد.
با این حال امروز یواخیم لوو در کنفرانس مطبوعاتی‌اش اعلام کرد که این بازیکن به تازگی از التهاب بورسیت زانو رنج می‌برد و آمادگی حضور در بازی آلمان-استرالیا را ندارد:" این مشکل تا یکی دو روز ادامه خواهد داشت و ما با او راه می‌آییم. نباید ریسک کنیم تا سلامتی‌اش به خطر بیفتد.
اما برای بازی یکشنبه آینده مقابل گرجستان مشکلی وجود نخواهد داشت. او پنج‌شنبه می‌تواند تمریناتش را از سر بگیرد و برای بازی یکشنبه نفر اول ترکیب تیم من خواهد بود."

اهد بود.

فرانک چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 11:01

امیدواری یواخیم لو به آمادگی ماریو گومز

چهارشنبه شب تیم ملی آلمان در نخستین بازی ملی‌اش در سال 2015 میزبان استرالیا خواهد بود و یواخیم لو برای این بازی که در چارچوب رقابت‌های دور مقدماتی جام ملت‌های اروپا برگزار می‌شود، از ماریو گومز هم دعوت کرده است.مهاجم آلمانی فیورنتینا طی ماه‌های گذشته بارها مصدوم شده و توانسته تنها در 16 بازی فصل جاری برای تیمش به میدان برود که حاصل آن به ثمر رساندن چهار گل بوده است. گومز در بازی اخیر فیورنتینا مقابل اودینزه که بعد از مدت‌ها مجددا در ترکیب قرار گرفته بود، دو بار گلزنی کرد.
لو در مورد این بازیکن به "بیلد اشپورت" گفت:" وقتی ماریو از نظر بدنی آماده باشد و اشتیاق بازی کردن در وجودش دیده شود، حضورش برای هر تیمی یک نعمت است، از جمله برای ما. او این را بارها ثابت کرده است. اما یک نکته مهم را نباید فراموش کند و آن هم این است که انعطاف‌پذیر باشد. چرا که ما طی ماه‌های گذشته بازیکنان جدیدی هم به تیم ملی دعوت کرده‌ایم و خیلی از پست‌ها اشغال شده‌اند."
گومز تا به حال در 60 بازی ملی ضور داشته و 25 گل ملی هم به ثمر رسانده است. آخرین بازی وی سپتامبر سال گذشته مقابل آرژانتین بود که در دوسلدورف برگزار شد و به شکست 4 بر 2 آلمان‌ها انجامید. اما در این بازی تماشاگران آلمانی بارها و بارها گومز را هو کردند. او نزد تماشاگران مانشافت اصلا بازیکن محبوبی نیست.

علیرصا حیدریان چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 11:08

استرلینگ با سرعت بالایش می تواند کمک بزرگی به بایرن و همچنین به پیشرفت خودش کند.

MERSAD33 چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:15

نظرم رو استرلینگ مثبته ولی استرلینگ بازیکنیه که به فضا نیاز داره. وگرنه کارایی خوبش رو نمیتونه تو فضا های بسته داشته باشه

باستین چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 13:53

استرلینک و دبروین رو باید بخریم تا کم کم به جاى ریبرى وروبن بازى کنن

saeeed پنج‌شنبه 6 فروردین 1394 ساعت 19:50

فقط وقتی بکارمیاد که تیم بخاد ضدحمله بزنه و باتوجه به اینکه بایرن اکثرا تو زمین حریفاش مالکیت توپ رو داره تقریبا اصلا نمیتونه ضدحمله داشته باشه زیاد نمیتونه مفید باشه ولی باتوجه به اینکه فرانکو روبن پیرشدن خریدنش خالی ازلطف نیست بنظرم بیشتر از رحیم به یه دفاوسط سریع نیازدلریم که کنار بواتنگ جلوی ضدحمله حریفارو بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد