وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تاکتیک بد، نوسان، چه درانتظار بایرن است؟

 

شب گذشته، هواداران بایرن مونیخ در سرتاسر دنیا از پیش آمد دو چیز دچار شوک شدند. نخست شکست خانگی برابر گلادباخ، آن هم در شرایطی که تیم در شکل دادن حملات زهر دار در طول 90 دقیقه عاجز بود. اما شوک دوم و البته بزرگتر اشتباهات فاحش مانوئل نویر -برترین دروازبان دنیا- بود که اجازه ی رقم خوردن این نتیجه را داد.

دروازبان نامبر وان آلمان ها، هیچ گونه عملکرد هوشمندانه ای برای جلوگیری از دو گله شدن رافائل -بازیکن گلادباخ- پیش از تعویض شدنش نشان نداد. شاید در نگاه اول گرفتن ضربات منجر به گل رافائل کمی سخت به نظر برسد، اما آن واکنش ها از سوی دروازبانی که به عنوان کاملترین دروازبان تاریخ شناخته می شود و همگان با شنیدن نامش یاد سوپرواکنش هایش می افتند، کمی ناامیدانه به نظر می رسد.

یاران گواردیولا پس از تحمل شکست خانگی 3-0 برابر دورتموند در آوریل سال گذشته، دیگر در هیچ مسابقه ای در آلیانس بازنده به رختکن نرفتند؛ بطور میانگین در هر دیدار حداقل 4 گل وارد دروازه ی حریفان نمودند و تنها 4 گل دریافت کردند که نتیجه اش کسب 11 برد از 12 بازی اخیر خانگی شان شده بود.

روز بد نویر باعث شد تا بایرن از فرصت پیش امده از توقف نزدیکترین تعقیب کننده اش، نتواند بهره ی کامل را ببرد. دیدار برابر گلادباخ، پیمانه ای بود برای اندازه گیری ظرفیت دروزابان 28 ساله ای که به عنوان سومین بازیکن برتر دنیا در سال 2014 برگزیده شده بود.

اوایل این هفته یرژی دودک دروازبان سابق لیورپول و رئال مادرید از نویر به عنوان کاملترین گلر جهان یاد کرده بود و برای گفته اش هم دلایلی داشت. اما عملکرد نویر در شب گذشته نشان داد که حتی بهترین ها هم دچار لغزش و خطا خواهند شد.

این باخت به احتمال فراوان در پایان فصل از یادها خواهد رفت. بایرن به قدری در این فصل بوندسلیگا عالی عمل کرده است که این شکست کوچکترین تاثیری در قهرمانی زودهنگامش در این فصل نداشته باشد. آنها هنوز هم با 10 امتیاز برتری در صدر جدول بوندسلیگا قراردارند و این گونه شکست ها چیزی بیشتر از یک تلنگر برای این تیم محسوب نمی شود.

اما نکته ی نگران کننده تر برای گواردیولا، عملکرد تیمش بدون حضور دو وینگر معروفش می باشد. در روزی که یکی از آن دو بدلیل مصدومیت غایب بود، دیگر وینگر سرنوشت ساز بایرن یعنی روبن هم بدلیل مصدومیت از بازی تعویض شد و تا مدت زیادی همراه تیم نخواهد بود. پس در حالی که کمتر از سه هفته تا برگزاری مرحله ی 1/4 نهایی لیگ قهرمانان باقی مانده است، نبود بهترین گلزن، موثر ترین بازیکن و البته گره گشای تیم، شرایط سختی را برای پپ گواردیولای تحت فشار ایجاد خواهد کرد.

پیش از دیدار با گلادباخ دکتر تیم بایرن مثال به جایی از بدن و وضع جسمانی آرین روبن زد و او را به مانند موتور ماشین های فرمول 1، که پیش از هر بازی نیاز به تست شدن دارد تشبیه کرد.

بدون روبن بایرن ضعف مشهودی در ایجاد موقعیت دارد. اینکه باواریایی ها در 6 دیدار قبلیشان 26 گل زده اند، ولی نمی توانستند حتی یک موقعیت گل خطرناک را در طول 90 دقیقه ایجاد کنند، برای بسیاری از هواداران غیر قابل باور بود. البته دفاع تیم گلادباخ که جزء برترین خط دفاع های این فصل بوندسلیگا بشمار می آید و همچنین دروازبان این تیم که گاها با واکنش هایش مانع از گل زنی بایرنی ها می شد هم در این قضیه سهمی هرچند کوچک داشتند.

لوسین فاوره و تیمش بار دیگر نحوه ی شکست بایرن را به نمایش گذاشتند: دفاع مستحکم در محوطه ی جریمه، منتظر ماندن برای یک موقعیت خوب و ضدحمله با مهاجمان تند و تیز.

درست است که گلادباخ تنها 3 موقعیت گلزنی (طبق آمار) در بازی برابر بایرن بدست آورد، اما آن ها بودند که سه امتیاز را به خانه بردند و در واقع مالکیت توپ و پاس های فراوان بایرن چیزی برای این تیم به همراه نیاورد.

اینکه بایرن در بوندسلیگا قهرمان می شود شکی نیست، اما دو دیدار برابر پورتو در چمپیونز لیگ بی شک آزمون سختی برای آن ها خواهد بود. گواردیولا امیدوار است تا در آن موقع تیمش چه از لحاظ نفرات و چه از لحاظ امادگی جسمانی و روانی در بالاترین حد خود باشد. شاید بتوان انتظار داشت که نویر در ان دو بازی از لحاظ روحی و ذهنی در بالاترین فرم خود باشد، اما حضور روبن با آمادگی کامل، شاید کمی دور از دسترس به نظر برسد؛ مسئله ای که احتمال دارد راه صعود بایرن به جمع 4 تیم برتر اروپا را پیچیده کند.

 

نوشته: رابین بیرنر

نظرات 31 + ارسال نظر
محمد مشهد دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:07

دیشب روبن مصدوم شد اشک تو چشام جم شد از شکست ناراحت نیستم چون میدونم قهرمانیم ولی از مصدوم شدن آرین روبن خیلی ناراحت شدم امیدوارم هرچه زودتر خوب بشه بد موقع مصدوم شد این گواردیولا نباید روبن تو ترکیب اصلی میزاشت چونکه بازی مهمی نبود باید نگهش میداشت برا بازی با پورتو هفته دیگه هم با دورتموند بازی داریم که بازی خییبلی سختیه خدا کنه اونجا مصدوم ندیم

محمد مشهد دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:12

هنوز گواردیولا قانع نشده که نباید آلونسو وشواینی رو باهم بفرسته تو زمین دیشب واقعا اعصابم بهم ریخت دیدم آلونسو تو زمین اصن بایرن نمیتونس حمله کنه به دفاع گلادباخ نی بایرن بخواد گل بزنه از تو دفاع اتوبوسیشم رد میشه اصن دیشب بایرن یه جوری بود از همون ۱۰دقیقه اول فهمیدم که نتیجه نمیگیریم خییلی شبیه بازی با وولفسبورگ بود توان حمله کردن نداشتن ضض

German دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:18

دیگه نیابد همه چیز رو گردن نویر انداخت
درسته که روی اون دو ضربه ای که گل شد خیلی خوب کار نکرد اما سه تا واکنش عالی هم داشت
وقتی تیم گل میخوره همه بازیکن ها روحیه شون خراب میشه و تمرکز شون رو از دست میدن و رو میارن به بازی احساسی
برنامه های پپ وقتی ماثر که بایرن یک گل جلو باشه و وقتی که بایرن یک گل میزنه هر کاری که دوست داره با تیم حریف انجام میده
میشه تقریبا با قطعیت گفت که بایرن هر وقت گل اول رو میزنه با اختلاف گل بالا برنده ی بازی است
ولی پپ وقتی که گل اول رو میخوریم هیچ برنامه ای نداره و متکی به ضربات ایستگاهی و کار های انفرادی بازیکن هاش میشه
امیدوارم این مشکلات بایرن حل بشه و پورتو رو دسته کم نگیریم تا به نیمه نهایی صعود کنیم

به امید سه کانه

mojtaba دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:24

خدارو شکر به پورتو خوردیم...

علی آلمانی وبایرنی تیر دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:31

به قول مجتبی باز خدایا شکر که به پورتو خوردیم به احتمال زیاد روبن به نیمه نهایم نمیرسه ولی فینال هستش .

باز خوبه ریبری رو داریم دیشب این مولر چقد اعصابه منو خورد کرده بود .

mohammad دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:33 http://bayern.blogsky.com

اتفاقا پورتو تیم خیلی خوبیه و اگر گواردیولا فکری برای ضد حملات نکنه شک نکنید به پورتو میبازیم

ریبرو دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 16:55

ببین کارمون به کجا رسیده که اقا محمد میگه پورتو تیم خوبیه اخا پورتو در حد بایرن نیست و این باختی که من از قبلا هم حدسش رو زده بودم برابر مونشن گلاد باخ درست بود تو یه جا از خبرا داشتن با بازیکنای بایرن حرف میزدن و من تو قسمت نظر ها نوشتم بازیکنا دارن یه کم مغرورانه
حرف میزنن خدا رو شکر باخت خوب و به موقعی بود چیزی رو هم از دست ندادیم دقیقا همین پارسال بود که بایرن به ریال خورو انقدر همه مغرور شده بودن که حد نداشت خدا رو شکر غرور بازیکنا شکسته شد خواب حالا روبن مقابل پورتو حضور نداره اما اشکال نداره تو نیم نهایی میاد شاه روبن قراره تو برلین اتیش بازی کنه شک نکنید الان تو اروپا بهترین تیم فقط بایرنه با کمترین باخت و کمترین گل خورده

kahn دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 18:18

اگه بااین وضع جلوبریم باید بگم باخت با تحقیر

بایرن دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 18:29

کارل هاینس رومنیگه :
میدانیم که پپ و خانواده اش شرایط خوبی در مونیخ دارند. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که باشگاه، گواردیولا را بعد از سال 2016 حفظ نکند. پپ کلید موفقیت بایرن در آینده است.

برام جالبه که ریس باشگاه بایرن اشتباه میکنه که هم ریس باشگاه هست هم یکی از بهترین بازیکنهای زمان خودش بعد بچه های این سایت البته بعضی هاشون انتقاد هاشون پدر ما طرفدار های واقعی بایرن رو در اورده.

باواریا love دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 19:30

ببین اقای بایرن رومینیگه هم یه انسان و میتونه اشتباه کنه همونطوری که هیتلر اشتباه کرد و خیلی از بزرگان دنیا اشتباه کرده و خواهند کرد...پس لطفا الکی طرفداری این اسپانیایی گاو باز رو نکنید، که خودش مربی تیم بزرگی مثل مونیخ بعد رفته تو نیوکمپ واسه مسی کیل وکف میزنه و بایرنو تا حده نابودی پیش میبره...چرا یادتون رفته تیم هاینکس رو که بدون روبری همه رو نابود میکرد و حتی روبن رو نیمکت نشین کرده بود و وقتی کروس جلو یوونتوس مصدوم شد دو باره بازیش داد..اقایون کروس کجا رفت ؟؟؟!!2 برابر پول کروس رو داد به یه اشغال پیره اسپانیایی که شده پاشنه اشیل تیم!!!و اگه بزرگی شوانی نبود اونو هم میزاشت رو نیمکت تا هموطنش کامل بازی کنه!!لام و چکار کرد؟؟ بلایی سرش اورد که بهترین دفاع راست دنیا دیگه نمیدونه چه کاره هست!!رافینیا باید فیکس باشه و جوونای المانی رو نیمکت میخ بشن!!اخه رافینیا چه کاره مثبتی واسه تیم انجام میده؟؟توپگیری؟شوتزنی؟سانتر مواج،قدرت بدنی بالا.تکنیک ناب؟؟!!ببینید دوستان کی گفتم این کچل تیمو تو اروپا باز حذف میکنه و میگه روبن نبود تو جام حذفی هم همینطور و ما میمونیم و قهرمانی بوندس لیگا که واسه بایرن کم اهمیته...وبعد تشریف میبرن یه تیم پولدار دیگه وبعد علی میمونه و حوضش...خوب انتقام 7 تای بارسا رو از بایرن گرفت افرین افرین!!و اونموقعی هست همین رومینیگه داره میزنه تو سر خودش.بای بای.

kroos دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 19:46

دوست بایرنی شما خودتو ناراحت نکن خود مدیرای بایرن هم فهمیدن اشتباه کردند و اخره فصل با اردنگی میندازنش بیرون.مربی جدید هم انتخاب شده کجای کارید ید؟؟یه المانی با غیرت و متعصب که با اومدنش همه اسپانیای تیمو میفرسته رو سکوهای استادیوم تا از اونجا هنرنمایی بایرن واقعی رو ببینن...

سوپرمانو دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:45

به معنای واقعی کلمه بد بودیم

چنتا نکته:
1-گلادباخی کلا 5-6 تا ضد حمله داشتن یکیشونو هولگر سه تاشو مانوئل جمع وجور کرد 2تاشم گل شد(این ینی دفاعمون افتضاحه)

2-مصدومیت ارین بدترین اتفاق این بازی بود

3-واقعا نمیدونم هدف پپ از این ارنج وتاکتیک چی بود؟
باستی و الونسو باهم تو زمین....دفاع سه نفره...بازی کردن الابا پشت برنات اونم وسط زمین...تعویض کاپیتان باگوتزه(به جای رافینیا)

4-بایرن امسال جلو تیمای قدرتمند هیچ کاری نتونسته بکنه
ولفسبورگ....شالکه...گلادباخ....لورکوزن...دورتموند...من سیتی...

5-استاد برنات هم که خدای سوتی و لو دادن توپ شده بود

6-پاسها و سانترهای بیهوده خیلی خیلی زیاد بود

7-مهجمامون هم که هیچ کاری از پیش نبردن

8-و البته مانوئل
تو بازی قبلی با گلادباخ یه تنه تیمو از باخت نجات داد
ولی تو این بازی هم با اینکه دوتا گل مسخره خورد سیو عالی هم داشت
ولی کم شدن خروجاش کم کم داره نگرانم میکنه چون بیرون دروازه بودن تو ذاتشه...

ولی راستش من از این باخت خوشحال شدم
چون مسئولای بایرنو شاید یه کم متنبه کنه
وباعث بشه که شاید(شاید)پپ از لجبازی دست برداره و مث ادم ارنجشو بچینه

سوپرمانو دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:52

متن کامل مصاحبه مانوئل:

هیچ گونه شانس گلزنی برای خودمان ایجاد نکردیم و این موضوع برای تیمی همانند بایرن مونیخ اصلا خوب نمی باشد.
بدیهی است که می خواستیم فاصله خودمان را با وولفسبورگ بیشتر کنیم اما اشتباهات فردی به شخصه خودم اجازه این کار را به تیم بایرن مونیخ نداد.
روی دو گلی که دریافت کردیم نقش به سزایی را ایفا کردم. می خواستم توپ را مهار کنم اما نمی شد. المیدوارم دیگر از این اتفاقات رخ ندهد و در پایان بتوانیم قهرمان بوندسلیگا شویم.

باواریا love دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:55

مخلص دوست عزیز طرفدار واقعی بایرن هم هسیم....

شواینی دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 21:12

خواب اشکال نداره که ما از گلادباخ باختیم ولی عوضش ریال از بارسا باخت

Hala madrid دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 21:15

اقای شواینی برادر
شما داری تیم چهارم بوندسلیگا رو با تیم قدرتمند بارسلونا مقایسه میکنی
مثل اینه که بیای ژیان رو با یه بوگاتی مقایسه کنی
خدا عقلت بده

رییس دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 21:17

روبنم که مصدوم شد الان دیگه همه ی نگاها به صورت زخمیه

alisaor دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 21:23

ریبری + روبن = 4گل زده
شوایی + آلنسو = 2گل خورده

issa دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:11

پارسال هزاربار گفتم،پاسهای بیشمارعرضی،مالکیت توپ دردی رو دوا نمیکنه،مشکل بایرن دفاع شکنندش ،عدم نفوذ از جناحین،عدم سانتر ازجناحین!اگه تیمی بخاد قهرمان بشه مهمترین فاکتورش دفاع مستحکمشه،هیتیفیلد با دفاع مستحکمش بایرن رو قهرمان کرد،همچنین یوپ هاینکس!شما قضاوت کنید هیتسفیلد با چه بازیکنایی قهرمان شد:حمیدزیچ،یانکر،زیکلر و...........!هیچ تیمی با دفاع ضعیف قهرمان نمیشه !به نظرمن خط دفاعی مهمترین فاکتور در قدرت تیم هستشد!همین دانته که ازش انتقادمیکنید مهمترین رکن دفاع بایرن در زمان هاینکس بود وهمین خاوی مارتینز بهترین هافبک دفاعیمون بود که نیمکت نشین شده!با این سیستم دفاعی ضعیف به هیچ جا نمیرسیم،همه تیما تاکتیک تکراری پپ رو کشف کردن،حالا هی دیس لایک کنید

بایرن دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:12

لطف داری باورایا

خب بهتره من دیگه زیاد در مورد این مسایل بحث نکنم تا اخر فصل

ببینیم چی میشه

در مورد صحبتهای مخافین و منتقدین پپ هم اخر فصل مشخص میشه که که بهتره متوجه میشده

بایرن کبیر ودیگرهیچ دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 22:43

من نمیدونم بعضی ها دارن از چی حرف میزنن.فقط خدا خدا می کنن تاپپ یک بازی روببازه تا باز حرفای نخ نما شدشون روتکرار کنن.کدوم تیم رو دیدین که دریک فصل همه ی بازی هاشو ببره؟؟؟؟؟
رئال-بارسا-چلسی-یووه-من سیتی-من یونایتد-پاریسن وهمه ی تیم های بزرگ دیگه هم روز بد دارن وشکست میخورن.
هوادارهای روز های برد همین هاهستن.زمانی که حریفامونو له می کنیم حرفی از درایت پپ نمیشه ولی وقتی میبازیم همه مربی رو به خیال خودشون زیر سوال میبرن.البته نه بانظرات فنی ومنطقی بلکه باتوهین که لیاقت خودشونه.

بایرن دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:04

بایرن کبیر و دیگر هیچ خیلی اقایی دمتم گرم

دقیقا هر چی شما گفتی حرف دل منم هست داداش

قبل بازی شاختار میگفتن بایرن مشکل دفاع داره میبازه بعد بازی همشون میگفتن بهبه چهچه

تا بعد بازی اخیر که فرصت پیدا کردن ......

Munchen دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:18

دوست من ، بایرن کبیر و دیگر هیچ
کاملا باهات موافقم که نباید به مربیمون توهین کرد و حتی در باخت ها هم پشت تیم بود
ولی پپ تمام شکست هایی که میخوره به این شکله
از باخت به اینتر و چلسی با بارسا بگیرید تا باخت به رئال و وولفسبورگ و گلادباخ با بایرن
تا تیم گل میخوره روحیش رو میبازه و احساسی بازی میکنه
آخه یک نفر چند بار باید از یک چیز ضربه بخوره
چرا پپ وقتی یک گل میخوریم نمیتونه برنامه هاش رو عملی کنه و رو به بازی احساسی میاره


امیدوارم پپ این مشکل رو حل کنه تا بتونیم سه گانه رو تکرار کنیم

سوپرمانو دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 23:23

واقعا استدلالتون مسخرس
چون انتقاد میکنیم بایرن فن نیستیم

اتقافا چون برا تیممون نگرانیم و دوسش داریم مشکلاتشو میبینیم و برامون مهمه
من یکی با همه وجودم تا اخر عمرم یه بایرنی ام حتی اگه جلو استقلال 6تایی شه(که البته از محالاته)

این یه واقعیته که:
-بایرن تو این فصل جلو هر تیم نسبتا قدرتمندی به مشکل برخورده
ولفسبورگ..دورتموند...شالکه ..من سیتی...لورکوزن.. گلادباخ
فقط جلو آاس خوب بوده
-دفاعمون ضعیف عمل میکنه و بیشتر بار دفاع رو شونه مانوئله که یه وقتایی دیگه کم میاره
-حضور برنات و رافینیا و تقریبا الونسو(با توجه به توانایی نیمکت نشینا) تو ترکیب اشتباهه
-الابا نباید تو پستی بجز دفاع چپ بازی کنه وگرنه کارایی لازمو نداره وگند میزنه
-توماس لوا و گوتزه تو خط حمله چندان درخشان عمل نمیکنن در حالی که اونا الان دارن با نیروی تهاجمی بارسا و رئال مقایسه میشن

خب حالا ما چون بایرنی ایم نباید اینا رو ببینیم؟؟؟

بایرن سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 00:00

سوپرمانو عزیز با عرض معذرت نمیخوام توهین برداشت کنی داداش

اما شما در حد و اندازه پپ نیستی که منم نیستم

پس انتقاد بیجا نکن دوست من

پدرم نفسم برادرم بایرن کلا ۲ باخت داشته امسال تو لیگ

۱ دونه تو اروپا

عزیزان خوبین من الان دیگه شک ندارم که شما با خود پپ مشکل دارین نه بازی بایرن

میدونین تعصب بیجا از جهالت میاد

زمانی که با هاینکس هم یه باخت میدادیم همین کارهارم میکدین حتما اما الان میگین کجایی که یادت بخیر

باواریا love.لطفا طرفدار واقعی بخونه سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 02:54

ببینید دوستان طرفدار سیستم پپ من به شخصه از سال 90 با قهرمانی المان شا د شدم و تا الان از باختهای المان و بایرن ناراحت شدم و هیچوقت هم غیر از این 2 تیم هیچ حسی به تیمای دیگه نداشتم..و از وقتی که پپ امده بایرن خدا خدا میکردم که تفکرات بارسایی این مرد با فوتبال ریشه دار و منطقی المان ادقام میشد و تا سالها شاهد قدرت نمایی تو اروپا و همچنین قوی تر شدن تیم ملی المان میشدم. و زیاد فرقی برام نمیکرد که چه کسی مربی باشه و فقط نتیجه بگیره و خصومتی هم با کسی نداشته و ندارم...ولی چیزایی که الان میبینم و با منطقم جور در نمیاد و حتی گهگاهی به این مسله فکر میکنم که نکنه اقای پپ (که یه کاتالان متعصب و بارسایی دو اتیشه هست )داره بایرن رو نابود میکنه تا انتقام 7 تای بارسا رو بگیره!!!باور کنید هیچ بعید نیست تو فوتبال امروزی که هم سیاسی شده و هم به جنگ سرد ملت ها تبدیل شده از این اتفاقات بیفته!!!!اخه ما به چیزی که با چشممون هم میبینیم ایمان نداریم از بیرون رفتن تونی کروس تا خرید ژابی الونسوی از کار افتاده با قیمت گزاف و اوردن چند اسپانیایی دیگه که هیچ نفعی واسه تیم نداشتن و به هم ریختن سیستم یوپ هاینکس .بردن لام و الابا به پست غیره تخصصی .محو شدن مولر .شوانی و تازگی ها دیگه نویر هم داره عصبی میشه ..ضعیف شدن ستاره هایی مثل دانته.اتخاذ سیستمهای الکی .پاسکاری های بی مورد .ضعف در مقابل تیمای نسبتا قوی و متکی شدن به روبن و باخت مفتحضانه به رئال مادرید و.....ایا اینا هیچ کدوم دلیل نمیشه ؟؟ایا این همون تیم ترسناک و یکدست هاینکس و حتی ونگاله؟؟ایا اقای پپ تو بارسا هم با 3 مدافع بازی میکرد؟؟!!ایا تو بارسا هم از سیستم چرخشی استفاده میکر.ایا به ژاوی اینیستا .مسی و ستاره های دیگه تیم زو هم به بهانه استراحت نیمکت نشین میکرد؟؟و خیلی چیزای دیگه که نمیشه گفت...باید باز خودمونو گول بزنیم و الکی خوشبین باشیم؟؟!!ببینید دوستان شرفم و میزارم وسط که المانها دسته پپ رو خوندن و اخر فصل هم میندازنش بیرون و اگر الان هم چیزی نمیگن به خاطره اینه که اونا برعکس ما ایرانی ها بیشتر اهل عمل هستند تا حرف زدن و در عمل تلافی میکنن اما به قول خود پپ خیلی خوشبین هستند!!!!متاسفانه.

ali سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 04:09

Slm

علی سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 04:14

سلام دوستان
اولا کی گفته الونسو با قیمت گذاف به بایرن اومده اطلاعات غلط به مردم ندین
با 12 با 10 میلیون اومد .بعدشم شما فکر کردی مسئولان بایرن انقدر احمقن که پپ داره انتقام 7 تایی رو میگیره
بابا این چه حرفیه بهمون میخندن.اونجا همچی حرفه ایه این داستانا دیگه چیه

Ali-Ballack چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 05:10

لعنت به پپ و مافیا کثیف اسپانیایی که تیم محبوبمون رو میخواد نابود کنه. تیم هانکس کبیر انقدر قدرتمند بود که میتونست سالیان دراز مثل تیم دهه ٧٠ تو اروپا آقایی کنه. ایشالله شر این پپ از سر تیم هرچی زودتر کم بشه تا بتونیم بازم فوتبال آلمانی از بایرن ببینیم و هم از شر طرفدار های بارسا که حالا اومدن بایرنی شدن خلاص باشیم.

محمد جواد چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 10:04

سلام به همه،چند وقت پیش یه مقاله ای رو نوشتند در مورد اینکه بایرن روبن رو تغییر داده، البته تا حدودی درست گفتند اما یک نکته و اونهم این که روبن هم تاثیرگذارترین بازیکن بایرن بوده توی این چند سال و الحق که نبودنش یعنی اینکه بایرن اعتماد به نفس نداره و قدرت حمله به زیر نصف کاهش پیدا می کنه،امیدوارم این هلندی فوق ستاره هرچه زودتر برگرده،من فکر می کنم به بازی برگشت مقابل پورتو می رسه،البته این احتمال هم هست که مصدومیتش رو جوری اعلام کرده باشند که برنامه های پورتو رو بهم بریزند البته شاید!!!!

ناشناس چهارشنبه 5 فروردین 1394 ساعت 10:30

طرفدار پرو پاقرص پپ هستم

هنوزم میگم مربی عالیه دنیاست
اما
این رفتارش غیرحرفه ای بود که بلند کرد رفت تماشای بازی بارسا و اون واکنشهای احساسی را نشون دا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد