وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 0 - 2 مونشن گلادباخ؛ شوک به موقع به بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن پپ گواردیولا با ارائه یک نمایش فوق العاده ضعیف درخانه مغلوب گلادباخ شد تا سیر پیروزی های متوالی خود را متوقف شده ببیند.

 اشتباه نویر روی گل اول رافائل نشان داد که بازیکنان بایرن از تمرکز کافی روی مسابقه برخوردار نیستند. بایرن در نیمه دوم هم یک گل دیگر دریافت کرد تا با شوک به موقعی روبرو شود و راه قهرمانی را آسان تصور نکند. البته تساوی ولفسبورگ مقابل ماینتس باعث شد اختلاف امتیاز تیمها همچنان 10 بماند.

 

بایرن مونیخ  : 0

مونشن گلادباخ: 2

 

نتیجه نیمه نخست : 1-0

 

 

گلها

 

بایرن مونیخ:

 

---

 

مونشن گلادباخ:

 

رافائل دقایق 30 و 77

 

آمار  WhoScored.com

 

بهترین بازیکنان میدان

امتیاز

رافائل

8.5

پاتریک هرمان

 

8.4

یان سومر

8.4

کریستوف کرامر

8.0

مارتین استرانزل

8.0

 

 

مونشن گلادباخ

آمار بازی

بایرن مونیخ

4

تعداد شوت

16

4

شوت در چارچوب

8

76%

پاس موفق

91%

56%

موقعیت در نبرد های هوایی

44%

6

دریبل

8

27

تکل

12

32%

مالکیت توپ

68%

  

 

منبع

نظرات 20 + ارسال نظر
Führer دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 01:47

با وجود این مربی و شل کن سفت کن های همیشگیش و این مدل لباس که شبیه لباس بارسلوناست به کجا میرسه تیم نمیدونم! شانس بیاریم جلوی پورتو حذف نشیم! درود بر بایرن با مربی و بازیکنان آلمانی..

hadi دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 01:47

ای کاش پپ به این چند تا سوال من جواب بده
1. ما وقتی از یه بازی برد میخوایم چرا باید آلونسو و شواینی با هم تو زمین باشن؟
2. چرا آلابا پشت برنات بازی میکرد؟
3.فیلیپ لام وقتی اومد تو زمین، تو کدوم پست داشت بازی میکرد که اصلا دیده نشد؟ چرا نذاشتش جای رافینیا؟
4. بیش از 1 سال و نیم از حضور پپ تو بایرن میگذره، پس چرا تو این مدت فکری برای این همه ضد حمله ای که میخوریم و همشم گل میشه نمیکنه؟؟؟

googooli دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 02:16

شوک؟؟؟ بابا دست بردارید کدوم شوک. تیمای ضعیفو میاد میزنه بعد یه تیم خوب که میخوره تو پستش به یه روش ضد حمله میخوره و میبازه. با این روش دمودش به جایی نمیرسیم

nima دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 02:41

خوشم میاد هیچی از فوتبال سرتون نمیشه انقد نظر کارشناسی دقیق نیدین، اگه یکاره بودین که دنبا رو خراب میکردین، شما هم خوی عربی گرفتین و تا تیم باخت میده انتقادا سر به فلک میکشه، عزیزان دقت کنید pes یا fifa نیست که همه رو بشه برد، بوندسلیگا هست خیر سرتون، این باخت هم نیاز بود که از غرور کاذب بازیکنا کم بشه مخصوصا نویر.

*MiiLaaD* دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 03:33

بهترین دفاع راست دنیا رو داشته باشی و رافینیا رو بازی بدی کاریه که من هیچ وقت درک نکردمش و همه مون به بازی چشم نواز شواین اشتایگر ایمان داریم و پست هافک مرکزی و پلیمیکریش در تیم رو.
از وقتی به حفظ توپ رو آوردیم ایجاد موقعیت های خطرناک آنی رو از دست دادیم و از طرف دیگه مهاجم هدف در تیم خیلی کمرنگ شده و با وجود داشتن 3 مهاجم نوک تراز اول دنیا عملاً مثل مهاجم پوششی از اونا استفاده میشه به حدی که مولر در حقیقت در این پست خو گرفته و همیشه استفاده میشه، برگشت چندین باره توپ به عقب و عدم فشار پیاپی ام ثمره سیستم حفظ توپیه که نصف تمرکز بازیکنا رو همیشه درگیر خودش کرده و با رفتن تونی کروز هم نفوذ از وسط رو هم از دست دادیم که بایرن حال رو تبدیل به تیمی کرده که فقط از دو سمت نفوذ می کنه و با داشتن گوتسه در تیم عملاً حرکت در دایره محطه جریمه رو از اون ندیدیم که بیشتر تمایل حرکتش هم از جناح ریبری و گوشه به سمت دروازه هست.
بزرگترین فرق بایرن هاینکس با سیستم کنونی استفاده از دو مهاجم چپ و راست منتها نه به صورت خطی که یکی کمی عقب تر بازی می کرد به جای تک مهاجم وسط حال حاضر بودش که خود این سیستم به دو جناح چپ و راست کمک شایانی می کرد و فضای وسط رو برای بازیکنای شوت زن و یا نفوذ های عمقی فراهم می کرد از طرفی در بد ترین حالت با 5 مهاجم رو دروازه بودیم که یکیشون صاحب توپ بودش و خلق موقعیت می کرد در حالی که در تیم گواردیولا این عدد به 4 رسیده که تعداد مهاجم جایگیری کرده هم بعضاً 3 یا 2 هست. تعیین پست دقیق بازیکنا هم این اطمینان رو در تیم به وجود آورده بود که همیشه بک آپ مطمئنی جهت ساپورت دارن و دامنه نفوذ نامحدود رو هم برای دفاع های کناری داشتیم. در دفاع هم در هنگام حمله هافک دفاعی هایی که اون موقع خیلی به چشم نمی اومدن مثل گوستاو یا تیموشوک با برگشت به عقب و کمک به خط دفاعی عملاً دو دفاع های چپ و راست نفوذ کرده رو حمایت می کردن که این خلاء رو در صدد رفعش با لام بود که همه مون میدونیم قدرت سر زنی و بازی درگیرانه مختص چه بازیکنهایی در این پست هست.
بایرن تیم خیلی بزرگیه که زمانی که جایگیری و گزینش بازیکناش درست باشه اتوماتیک وار حریفش رو له میکنه و گهگداری یک اشتباه در این روند کل عملکرد سیستم تیم رو خراب میکنه.
همهمون میدونیم که بازی فوتبالی که از سوی بایرن ارائه میشه چقدر توقعات از تیم رو بالا برده و چیزی که همه تحسینش میکنن چشم نوازی بازیه، ولی ریسک در حمله ها یا بهتر بگم فشار های پیاپی معدود دیده میشه که کمتر میبینم بایرن از روی اشتباهات خط دفاعی یا دروازه بان اخیراً به گل رسیده باشه و گلها اکثراً رو کارهای تیمیه که اصراً هم مواقعی در اونها دیده میشه.
در سخن پایانی در مقابل تیم هایی که بسته اند وسیستم ضدحمله رو در دستور کار دارن، بخصوص مواقعی که بازیکنهای کلیدی رو هم دارند؛ ریسک کردن و حملات خارج از برنامه تمرین شده باید در بایرن به کار گرفته بشه یا اجازه بازی با توپ به حریف و با سرعت در ضد حمله و انتقال سریع توپ با کمترین پاس ممکنه همراه غافلگیری گره رو باز کرد نه با حفظ توپی که با یه اشتباه گرفتار ضد حمله شد.

ببخشید که طولانی شد عید همه مبارک و انشاا... که مورد روبن هم حاد نباشه

googooli دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 03:35

نیما جان اول املاتو درست کن بعد به همه توهین کن. تو اگه طرفدار بایرن بودی بعد اون حرکات پپ تو نیو کمپ دیگه اینقدر سنگشو به سینه نمیزدی. وقتی به یه تیم خوب میخوره تیم وا میده چون پپ فقط یه روش داره اونم یه مربی خوب جلومون قرار بگیره کارمون تمومه

only bayern دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 07:43

عجب گلی خورد نویر!!!!!!!ولی فدای سرش،اینقد فوق العادس که اگه بازم از این گلا بخوره بازم تو قلب بایرنی هاست.بحث من رو برناته،بازیکن خوبیه ولی نمیدونم چرا تو مواقع حساس و اون لحظه آخر مغزش هنگ میکنه

باستین دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 08:19

من شرط میبندم بایرن با این مربى به هیج جا نمیرسه کجان اوناى که این یارو رو خدا کرده بودن بفرمایید این ابروریزى رو جمعش کنید

rezaoli دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 10:31

دلایل نتیجه نگرفتن بایرن در بعضی از بازی ها

فیکس بازی کردن رافینا و برنات و بازی کردن لام در هافک

وبازی نکردن آلابا در پست خودش و بازی سازی ژرومه بواتنگ

stefan effenberg دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 10:36

رافینیا و برنات نباید بازی کنند سمت چپ و راست بایرن رسما تعطیله، هنوز مشکل سال قبل مقابل رئال حل نشده، تو لیگ قهرمانان به مشکل میخوریم.

issa دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 11:11

بازی بایرن بگیرنگیر داره و تیمی که میخاد قهرمان چمپیونزلیگ بشه نباید اینجوربازی کنه،تو این یه سال ونیمه از هر تیمی گل خوردیم نتونستیم خودمون رو جمع و جور کنیم،،،،،،،

kjbayern دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 11:39

امیدوارم این بازی به نویر ثابت کرده باشه که صرف اینکه اسمش نویره دلیل نمیشه که گل نخوره و باید با جدیت از عنوان بهترین دروازه بان دنیا بودنش دفاع کنه. با وجود این چندتا سیو خیلی قشنگ هم کرد که نشون میده چه دروازه بان با استعدادیه و فقط باید سخت تمرین کنه تا بشه یه اسطوره؛ اسطوره ای که دل همه ی طرفدارای آلمانو رو تو جام جهانی شاد کرد. با همه ی اینا مانوئل همیشه تو دل همه ی بایرنیا جا داره. امیدوارم همیشه موفق و بی نظیر باشه.

فرهاد دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 12:22

به نظر من پپ الان سرمربی بایرنه و هرچند من خودمم بهش انتقاد دارم ولی باید حمایتش کرد اما واقعا چرا مجوعه کادر فنی تیم نمیتونه مقابل تیمهای ضد حمله ای کاری بکنه؟ این همون بلایی بود که چلسی هم سر بارسلونا سال اخر پپ اورد واقعا باید یه فکر اساسی در زمینه تیمهای ضد حمله ای کرد من ترسم بیشتر از رویارویی با لورکوزن تو جام حذفی هستش

AliGermany دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 12:49

خوشحالم که لام از تیم ملی خداحافظی کرد وگرنه تو تیم ملی هم لوو میذاشتش تو هافبک و فقط باید حرص میخوردیم حالا لا اقل از هافبک بازی کردن لام تو تیم ملی دیگه حرص نمیخوریم
ولی من همیشه حتی وقتی پپ تو بارسا بود یا وقتی با بایرن 7تا و 8 تا میزنه خیلی باهاش حال نمیکنم و یه کسی مثه کلوپ رو بالاتر از پپ میدونم چون با دست خالی خوب بازی میکنن
پپ بدون بازیکن هیچه
فقط امیدوارم قهرمان اروپا بشیم و بعدش پپ بره

مهرزاد دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 13:25

اشکالی نداره این نشان دهنده این است که بوندسلیگا تک قطبی نیست

mohammad دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 15:20 http://bayern.blogsky.com

با دوستانی که پپ را قبول ندارن کاملا موافقم و باید بگم امسال هم بایرن به جایی نمیرسه اما یه خوبی داره اونم اینه که پپ گواردیولا با اوردنگی از باشگاه بیرون میشه به امید خدا

بایرن دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 18:30

کارل هاینس رومنیگه :
میدانیم که پپ و خانواده اش شرایط خوبی در مونیخ دارند. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که باشگاه، گواردیولا را بعد از سال 2016 حفظ نکند. پپ کلید موفقیت بایرن در آینده است.

برام جالبه که ریس باشگاه بایرن اشتباه میکنه که هم ریس باشگاه هست هم یکی از بهترین بازیکنهای زمان خودش بعد بچه های این سایت البته بعضی هاشون انتقاد هاشون پدر ما طرفدار های واقعی بایرن رو در اورده.

بایرن دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 18:33

کارل هاینس رومنیگه :
میدانیم که پپ و خانواده اش شرایط خوبی در مونیخ دارند. در واقع هیچ دلیلی وجود ندارد که باشگاه، گواردیولا را بعد از سال 2016 حفظ نکند. پپ کلید موفقیت بایرن در آینده است.

برام جالبه که ریس باشگاه بایرن اشتباه میکنه که هم ریس باشگاه هست هم یکی از بهترین بازیکنهای زمان خودش بعد بچه های این سایت البته بعضی هاشون انتقاد هاشون پدر ما طرفدار های واقعی بایرن رو در اورده.

افن برگ دوشنبه 3 فروردین 1394 ساعت 20:19

با سلام..باختیم فدای سر نویر که باختیم..اما ناراحتیم از اینه که حتی یه موقعیت خطرناک هم نداشتیم..واقعا اگه ریبری و روبن نباشن ما مشکل داریم..تیم حریف هم کاملا دفاعی و ضد حمله ای بود..با اینجور تیمها باید یه مقدار عقب بکشیم و اونارو مجبور کنیم از دفاع بیان بیرون...در ضمن باید لام و آلابا دفاع کنار بازی کنن تا قدرت تیم دو برابر بشه..امروز با وجود اینکه تیم حریف همه قد بلند بودن بایرن فقط سانتر میکرد.

MIA SAN MIA سه‌شنبه 4 فروردین 1394 ساعت 00:18 http://germanha.blogfa.com

آقا عیب نداره.من مطمئنم بایرن دوباره به اوج خودش برمیگرده.MIA SAN MIA

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد