وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

راینر بونهوف: گلادباخ ترسی از بایرن ندارد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، راینر بونهوف، قائم مقام باشگاه گلادباخ، تاکید کرد که تیمش از رویارویی با بایرن مونیخ ترسی ندارد و خودشان را از پیش باخته نمی دانند.

پیش از بازی بایرن مونیخ برابر مونشن‌گلادباخ که امشب از ساعت 21 به وقت تهران برگزار خواهد شد، راینر بونهوف، قائم مقام باشگاه گلادباخ، در گفتگو با “آبندسایتونگ” در مورد بازگشت احتمالی دانته به تیم قبلی‌اش و خداحافظی سینان کورت و نتیجه احتمالی دیدار یکشنبه سخن گفت.  

 

آقای بونهوف! بایرن در مرحله یک‌چهارم پایانی چمپیونزلیگ باید به مصاف پورتو برود. آیا اینکه باواریایی‌ها در حال حاضر ذهنشان بیش از آنکه درگیر بوندسلیگا باشد، درگیر عبور از این مرحله است، می‌تواند یک مزیت برای گلادباخ محسوب شود که یکشنبه کار ساده‌تری پیش رو داشته باشد؟
-ما با تیمی حرفه‌ای طرف هستیم که فعلا خودشان را اسیر بازی دو هفته بعد خود نمی‌کنند. نگران نباشید! آنها فعلا روی بازی با ما تمرکز کرده‌اند.

 

در دیدار دور رفت که با نتیجه ۰-۰ به پایان رسید، گلادباخ خیلی خوب عمل کرد. از این بازی چه انتظاری دارید؟ 

-من انتظار یک بازی کلاسیک، هجومی و با نبردهای تن به تن دارم که امیدوارم بتوانیم به خوبی از پس آن برآییم. بعد باید دید فرانتس بکن‌بائر چه نظری خواهد داد!

 

ولی برخی از تیم‌های بوندسلیگایی هستند که لحظات آخر پیش از رویارویی با بایرن، خود را بازنده تصور می‌کنند. 

-البته که باید به دستاوردهایی که بایرن مونیخ تا این لحظه کسب کرده، احترام گذاشت. فقط نکته مهم این است که نترسیم و ما گلادباخی‌ها خوشبختانه نمی‌ترسیم.

 

آیا گلادباخ شرایط آن را دارد که بزودی بار دیگر به رقیب طولانی‌مدت بایرن تبدیل شود؟ 

-ما در حال پی‌ریزی آینده هستیم. اما این را هم خوب می‌دانیم که چهار سال پیش شرایط مطلوبی نداشتیم. این در حالی است که بایرن مونیخ از سال ۱۹۷۳ تا به حال پای ثابت چمپیونزلیگ است.

 

با این وجود به نظر می‌رسد گلادباخ فعلی نشانه‌هایی از یک تیم در سطح اول اروپا را دارد. 

-امیدوارم همینطور باشد. اما نمی‌توان از نقطه صفر در دو ثانیه به نقطه صد رسید. درحال حاضر شرایط راضیتبخشی داریم و جایگاه سوم برای وضعیت فعلی ما به جا و مطلوب است.

 

دانته ،بازیکن سابق گلادباخ، در حال حاضر در بایرن به یک بازیکن نیمکت‌نشین تبدیل شده است. مربی و مدیر تیم شما هم تایید کرده‌اند که مذاکراتی با وی انجام داده‌اند. این بدان معنی است که وی به گلادباخ بازخواهد گشت.
-بایرن به کادری نیاز دارد که به درد حضور در تورنمنت‌های اروپایی بخورد. دانته هم جزئی از این کادر است. او یک فوتبالیست فوق‌العاده عالی است که مثل هر فوتبالیست دیگری در مراحلی از دوران بازیگری‌اش دچار افت شده؛ به همین دلیل سیل انتقادات به عملکرد فعلی وی در بایرن روانه شده و از بیرون تیم هم به وی فشار آورده می‌شود؛ اتفاقی که هیچ اثر خوبی نخواهد داشت. او بازیکن مناسب کادر بایرن است و ما به جذب دوباره‌اش فکر نمی‌کنیم.

 

لوسین فاور گلادباخ را سال ۲۰۱۱ درحالی تحویل گرفت که این تیم در رده آخر جدول قرار داشت. اما امسال تیم شما سوم است. چه چیزی کار این مربی را درخشان کرده است؟
-ظرافت در کارش. او یک فلسفه‌ای دارد که آن را در تیم ما با صبر و حوصله قدم به قدم پیاده می‌کند. او یک مربی کاملا متخصص است. یکی از بهترین‌ها در آلمان.

 

اما اسم او گاهی در ارتباط با بایرن مونیخ هم شنیده می‌شود. نمی‌ترسید که از مونیخ با وی تماسی گرفته شود؟ 

-در حال حاضر هیچ نیازی نمی‌بینم در مورد این مسئله فکر کنم. او با تیم ما قرارداد دارد و ما از بودنش اینجا خوشحالیم.

 

شما مجبور شدید در تابستان سینان کورت را به بایرن مونیخ پس بدهید. مکس ابرل از این ترانسفر انتقاد کرده و گفته نمی‌گذارند پدیده‌ای که به پایش زحمت کشیده‌ایم، ثمره‌اش را برداشت کنیم. 

-این موضوع برای ما تمام شده است. این تصمیم خودش بود که تیم ما را ترک کند. همه محافل ورزشی هم نوشتند که چگونه این اتفاق رخ داد. حوصله ندارم یکبار دیگر از آن ماجرا یاد کنم.

 

سوال اینجاست که برای یک بازیکن جوان بهتر نیست مدت طولانی‌تری در تیم شهر خودش بماند. 

-معمولا به بازیکنان کم سن و سال توصیه‌های خود را ارائه می‌کنیم، اما پذیرفتن یا نپذیرفتن آن بر عهده خودشان است. ما اینجا پدیده‌های جوان بسیاری داریم که در تیم ما به عرصه رسیدند. مثال‌های عینی آن بازیکنانی هستند که در حال حاضر در تیم شماره یک باشگاه توپ می‌زنند. یا مثلا تر اشتگن یا مارکو مارین در تیم ما رشد کردند. ما به بازیکنان جوان فرصت می‌دهیم. ولی اگر خودشان بخواهن جای دیگری بروند، به خودشان مربوط است و ما هم باید بپذیریم. 

 

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
باستین یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 09:36

ترس نداره همش شیش هفتا میخورى تمام خخخخ

فاطمه یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 14:08

تجربه نشون داده هرکس گفته از بایرن نمیترسیم چهار پنجتا خورده

fcb یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 15:10

کارت گیفت رایگان گوگل لطفا از ریفر من استفاده کنید

http://bosscade.com/e?r=jdaOVR5ab

Führer یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 17:22

درود بر جناب راینر بونهوف،،بازیکن بزرگ تیم ملی آلمان،گلادباخ و کلن،،در کنار بازیکنان بزرگی مانند نتزر و گرابوفسکی و هولزنباین و برایتنر و فوگتس،هوینس و همچنین ابر ستارگانی مانند گرهارد مولر و بکن باوئر تیم بزرگ و قهرمان آلمان 74 رو تشکیل داده بودند..نامش آمیخته با افتخارات و عظمت فوتبال آلمان هست و هیچ گاه از ذهن فوتبالدوستان و به خصوص طرفداران تیم ملی آلمان پاک نخواهد شد.درود بر بونهوف و بازیکنان قدیمی و جدید از جنس ایشون...

THOMAS $ MULLER یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 23:07

باختیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد