وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

امره جان: یک روز بایرن از فروش من پشیمان می شود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امره جان هافبک جوان آلمانی لیورپول در مصاحبه ای مفصل با لیورپول اکو در خصوص چندماه نخست از زمان ورود به این باشگاه صحبت کرد.

او که با ده میلیون پوند در تابستان از لورکوزن راهی لیورپول شد، فراتر از انتظار ها ظاهر شد و به یکی از کلیدی ترین مهره های لیورپول در این فصل تبدیل شده است. او گفت که چطور وقتی روی سکوها نام او را صدا می زنند ذوق زده می شود. هواداران روی سکوها نام او را به همان شیوه ای چند بار صدای می زنند که نام باشگاه را گاه فریاد می زنند.

جان گفت: "در حین بازی متوجه آن شدم و به آن افتخار می کنم. حتی همین حالا، گاهی فکر می کنم من تنها چند ماه است که در این باشگاه هستم و این که نام من را صدا می زنند برایم فوق العاده است. از اینکه پیراهن این باشگاه را بر تن می کنم افتخار می کنم"

او که در ابتدای فصل گذشته بایرن را ترک کرد در این خصوص گفت: "من بایرن را ترک کردم چون به بازی کردن نیاز داشتم. این قدمی آسان برای من نبود چون برخی می گفتند انتقال به باشگاهی کوچکتر قدمی به عقب خواهد بود اما این برای من بهترین انتخاب بود. آنقدر به تلاش ادامه می دهم تا روزی که بدانم بایرن از انتقال من پیشمان خواهد شد. اما باید روشن کنم که هیچ مشکلی با باشگاه بایرن مونیخ ندارم. من چیزهای زیادی در آن باشگاه یاد گرفتم و تنها دلیل انتقال من نیاز به زمان بیشتر برای بازی بود."

او در خصوص لیورپول افزود: "شباهت های زیادی بین بایرن مونیخ و لیورپول وجود دارد. سطح تمرینات در بایرن در زمان یوپ هاینکس سطح بسیار بالایی بود  و تمرینات ویژه ای برای نحوه صحیح پاس دادن وجود داشت. همچنین تمرینات ویژه زیادی بسته به پست هر بازیکن وجود داشت. چیزهایی که آن ها را در لیورپول هم داریم."

او در خصوص درگیری با دیگو کوستا در بازی مقابل چلسی که به محرومیت مهاجم اسپانیایی چلسی انجامید گفت: "چیز زیادی در این خصوص ندارم که بگویم. اگر به عکس ها نگاه کنیم داستان را متوجه می شویم. من هیچگاه با او صحبت نکرده ام و مشکلی با دوباره بازی کردن مقابل او ندارم."

او اگرچه تاکنون با یواخیم لو صحبت نکرده است، امیدوار است نمایش های وی در لیورپول سرمربی تیم ملی آلمان را مجاب به دعوت از وی کند: "بله همینطور فکر می کنم. بدون هیچ بی احترامی به بایر لورکوزن فکر می کنم بازی در لیورپول کمک زیادی به من باشد چون در یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا بازی می کنم. از اینکه این قدم بزرگ را برای پیوستن به این باشگاه برداشتم پشیمان نیستم و می دانم که حالا شانس های بیشتری برای داشتن کارنامه ای شامل بازی های ملی خواهم داشت."

وقتی از او سوال شد که فوتبالش را شبیه به کدام یک از دو هافبک میانی مقتدر سال های اخیر آلمان میشائیل بالاک یا باستین شواین اشتایگر می بیند گفت: "من بازیکن متفاوتی نسبت به آن دو هستم. من آن ها را به خاطر کارنامه شان می ستایم و دوست دارم کارنامه ای به مانند آن ها داشته باشم. اما من به راه خودم می روم و سعی می کنم نام امره جان را به همین نام و نه یک بالاک یا شواینی دیگر مطرح کنم."

او در خصوص نمایش های اخیر لیورپول در سال جاری میلادی گفت: "احساس می کنم در آغاز عصری جدید هستیم. ما تیمی بسیار جوان با ستاره هایی مانند کوتینیو، هندرسون و مارکوویچ داریم. می دانم که با پیشرفت و ادامه روند رو به رشد در سال های آینده نیاز داریم. اما ایمان دارم که سال های خوبی پیش رو خواهد بود."

 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
باستین یکشنبه 2 فروردین 1394 ساعت 09:31

نمیشیم عمو جون برو بازى تو بکن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد