وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مونیخی ها در کمین یک دنیا رکورد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن‌مونیخ این فصل می تواند با حفظ روند خوب خود به چند رکورد مهم برسد.

بایرن مونیخ با برتری 4 بر صفر برابر وردربرمن توانست ششمین پیروزی پیاپی در بوندسلیگا را برای خود ثبت کند. حالا بایرنی‌ها حاشیه امنیتی خوبی در صدر جدول لیگ آلمان داشته و در آستانه کسب بیست و چهارمین قهرمانی در بوندسلیگا قرار دارند. در صورتی که این اتفاق رخ دهد، بایرن بیشترین تعداد قهرمانی در فوتبال آلمان را خواهد داشت.

فصل گذشته بایرن مونیخ موفق شد به قهرمانی در لیگ آلمان برسد. آن‌ها 7 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قهرمان شدند تا رکوردی تازه در لیگ آلمان ثبت کنند. اگر آن‌ها بتوانند این فصل نیز روند پیروزی خود را ادامه دهند شاید رکورد خودشان را ارتقا دهند.

البته بایرنی‌ها فصل گذشته پس از قطعی شدن قهرمانی‌شان در بوندسلیگا از سیستم چرخشی استفاده کردند و این باعث شد بایرن برابر تیم‌هایی چون بوروسیا دورتموند و اوگسبورگ شکست بخورد. در نهایت باواریایی‌ها با شکست 5 بر صفر برابر رئال مادرید در مجموع دو دیدار رفت و برگشت وداع تلخی با لیگ قهرمانان داشتند. بایرن اکنون قهرمانی خودش در لیگ را قطعی می‌بیند. آن‌ها می‌توانند دراواخر ماه می قهرمانی در جام حذفی را نیز تجربه کنند.

گواردیولا به خوبی آگاه است که اشتباه فصل گذشته را در اروپا تکرار نکند و تا پایان فصل تمرکز بازیکنانش را حفظ کند. بایرن این فصل فرصت طلایی دارد تا چند رکورد جاودانه خلق کند و این مربی اسپانیایی تمام تلاشش را می‌کند تا با بازیکنانش تاریخ‌سازی کند. او برای این کار باید بایرنی‌ها را در بهترین شرایط خود حفظ کند تا بتواند اواخر ماه ژوئن در فینال برلین، لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند.

 

بیشترین پیروزی

29- اگر بایرن بتواند عادت به پیروزی خود را در بوندسلیگا حفظ کند و در همه بازی‌های باقی ‌مانده‌شان در لیگ به پیروزی برسد به رکورد 29 برد در بوندسلیگا خواهند رسید که رکوردی جاودانه است و باعث می‌شود رکورد بیشترین پیروزی در یک فصل در بوندسلیگا به نام این تیم ثبت شود.

 

کمترین گل خورده

پپه رینا در بازی شنبه بایرن مونیخ و وردربرمن به اولین دروازه‌بان اسپانیایی تبدیل شد که در بوندسلیگا دروازه‌بانی کرد. گلر سابق لیورپول در اولین حضورش در این دیدار کلین شیت کرد و دروازه بایرن را بسته نگه داشت. جالب است بدانید که بایرن مونیخ این فصل فقط 11 بار دروازه خود را باز شده دیده است که چهار گل از این تعداد را در بازی با ولفسبورگ درون دروازه خود دید. در صورتی که بایرن بتواند روند گل نخوردن خود را حفظ کند، یک رکورد جالب دیگر در بوندسلیگا شکل خواهد گرفت.

 

بیشترین گل زده

بایرن مونیخ این فصل در بیست و پنج بازی در بوندسلیگا 70 گل به ثمر رسانده است و خیلی راحت می‌تواند رکوردش را تا مرز 100 گل برساند. بایرن مونیخ در فصل 1972 – 1971 با مهاجم افسانه‌ای خود به نام گرهارد مولر توانست 101 گل در یک فصل به ثمر برساند که 40 گل از این تعداد گل را مولر به ثمر رساند. بایرن یک بار نزدیک بود به این رکورد برسد ولی آن‌ها توانستند 98 گل در یک فصل بوندسلیگا به ثمر برسانند. آن‌ها این فصل فرصت طلایی دارند تا بتوانند تعداد گل‌هایشان را از مرز 101 گل افزایش دهند. البته ممکن است قطعی شدن قهرمانی بایرن تعداد گل‌های این تیم را کاهش بدهد.

 

کمترین باخت

بایرن در صورتی که تا پایان فصل شکست نخورد، می‌تواند با تنها یک شکست، رکورد سال 1987-1986 خود را تکرار کند. آن‌ها در آن سال تحت مربی‌گری ادولاتک تنها یک بار در بوندسلیگا شکست خوردند. حالا تیم پپ گواردیولا نیز می‌تواند به این رکورد برسد و فصل را تنها با یک شکست به پایان برساند. تنها شکست بایرن مونیخ در این فصل بوندسلیگا برابر ولفسبورگ رقم خورد. جایی که شاگردان گواردیولا در یک بازی ضعیف با نتیجه 4 بر یک مغلوب گرگ‌های فوتبال آلمان شدند.

 

بهترین تفاضل گل در یک فصل

بایرن مونیخ در دو فصل گذشته توانست با تفاضل 80+ یک رکورد بی‌نظیر را ثبت کند. آن‌ها در این فصل نیزدر آستانه رسیدن به یک رکورد خارق‌العاده در زمینه تفاضل گل هستند. آن‌ها برای رسیدن به این رکورد، به مهاجمانی آماده چون آرین روبن نیاز دارند.

 

بیشترین برد در خانه

بایرن با تنها 5 پیروزی دیگر در ورزشگاه آلیانس آرنا می‌تواند به رکورد 16 برد در خانه که در سال 1972 رخ داد برسد. البته شالکه نیز در سال 1971 و ولفسبورگ در سال 2008 توانستند به رکورد 16 برد در خانه برسند و بایرن مونیخ نیز می‌تواند این فصل به جمع این دو تیم برسد.

 

کمترین گل خورده در خانه

بایرن مونیخ در قلعه خود در خانه تنها چهار بار دروازه‌ خود را باز شده دیده است. سه گل از این چهار گل را مارکو رویس، بندیکت هوودس و آنتونی اویا با ضربه سر به ثمر رساندند. نکته جالب این است که این بار باواریایی‌ها این رکورد را در اختیار ندارند.

وردربرمن درسال 1992 با خط دفاعی فوق‌العاده خود تنها 5 بار در یک فصل در خانه دروازه‌ی خود را باز شده دید. رکوردی که بعید به نظر می‌رسد حالا حالاها در فوتبال آلمان به نام بایرن مونیخ عوض شود.

 

بیشترین گل زده در خانه

بایرن در سال 1971 توانست 61 گل در بوندسلیگا به ثمر برساند. آن‌ها در این فصل پس از 12 بازی به رکورد 40 گل رسیدند. پیروزی‌هایی شبیه پیروزی 8 بر صفر برابر هامبورگ می‌تواند بایرن مونیخ را به این رکورد برساند.

 

بیشترین گل خارج از خانه

فصل گذشته بایرن مونیخ 46 گل خارج از خانه به ثمر رساند و این فصل 30 گل تا اینجای فصل توانسته به ثمر برساند. 4 بازی دیگر باقی مانده است و اگر بایرن مونیخ بتواند در این 4 بازی 16 گل یا بیشتر به ثمر برساند می‌تواند رکورد فصل گذشته خود را بهبود ببخشد.

 

بیشترین امتیاز

در صورتی که بایرن مونیخ بتواند همه بازی‌های باقی مانده خود را در این فصل با پیروزی پشت سر بگذارد می‌تواند به 91 امتیاز برسد. این دقیقا تعداد امتیازی بود که یوپ هاینکس در سال 2012 در تیم بایرن مونیخ به نام خود ثبت کرد. حالا باید منتظر ماند و دید تیم طلایی گواردیولا می‌تواند این رکورد را به نام خود ثبت کند یا خیر.

 

آقای گل

آلکس میر مهاجم آینتراخت فرانکفورت با 19 گلی که در این فصل به ثمر رسانده، در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا قرار گرفته است. با توجه به اینکه تقریبا تمام بازیکنان بایرن مونیخ در وظیفه گلزنی سهیم هستند، نبودن یک مهاجم گلزن در صدر جدول گلزنان بوندسلیگا عجیب نیست. البته آرین روبن نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده میر است. این مهاجم هلندی این فصل 17 گل برای بایرن به ثمر رسانده است. پس از او روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی با 13 گل در رده دوم قرار دارد.

 

بیشترین کلین شیت

اولیورکان در سال 2001 نوزده کلین شیت در بوندسلیگا به نام خود ثبت کرد و باعث شد بایرن با قاطعیت قهرمان شود. جانشین شایسته اولیور کان در حال حاضر مانوئل نویر است که توانسته در 24 بازی 16 کلین شیت کند. نفر سوم بهترین بازیکنان فوتبال جهان در سال گذشته احتمالا این رکورد را به نام خود ثبت خواهد کرد.

 

بیشترین قهرمانی در بوندسلیگا

اگر بایرن این فصل بتواند قهرمان بوندسلیگا شود، باستین شواین اشتایگر به رکورد 8 قهرمانی در بوندسلیگا می‌رسد. پیش از او مهمت شول و اولیور کان با این تعداد قهرمانی رکورددار بودند.  

 

منبع

نظرات 15 + ارسال نظر
شاهین چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:24

افتخار میکنم هوادار بایرنم
تو ترکیب بایرن همه چیزو میشه دید قدرت،تعادل، تکنیک،جاه طلبی،،ارامش،و یه دنیا عشق

باستین چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:42

کوسه هاى سرخ باواریا

manu چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:54

آخ جوووووون...خدا کنه مانو رکورد بزنه...

ریبرو چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 14:57

فقط دعا میکنم به رئال بخوریم بعذ شاه روبن ازشون انتقام بگیره

*MiiLaaD* چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 15:05

اینهمه افتخار فقط از بایرن برمیاد والسلام

هاینریش هیملر(اریایی)+توماس مولر چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 16:16

درود بر بایرن مونیخ و مانشافت .واقعا بایرن نه تنها الان بلکه در تمام دوره ها عالی بوده.بایرن تیمی که ستاره های المان همیشه توش بازی کردن . دوست داشتم این دوره شالکه و بایرلورکوزن و دورتموند بالا بیان.شالکه واقعا تیم منظمی هستش و جا برا پیشرفت زیاد داره ولی بایرلورکوزن خیلی بد بازی میکنه.البته همین تیم تیم اول مادرید محو کرده بود از یوگی ممنونم که کیسلینگ تو مانشافت دعوت نکرد واقعا مالی نیستش.بالعربی هم خوبه اما مو قعیت خراب میکنه و تمام کننده ی 6 دنگی نیستش.خلاصه به امید قهرمانی بایرن و شکست یووه امشب توسط دورتموند.مانشافتم که جای خود دارد و قهرمان 16 و جام 18 روسیه میشه.درود بر المان و طرفدارای با شخصیتش.

فرانک چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:41

مولر: بایرن بهترین تیم حال حاضر دنیاست

افت محسوس رئال مادرید در هفته های اخیر و در عوض تسلط بی چون و چرای بایرن در بوندسلیگا و اروپا سبب شده تا همگان شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان را به بایرن بدهند. مساله ای که توماس مولر نیز بر آن تاکید دارد.بایرن در حال حاضر با 11 امتیاز اختلاف نسبت به ولفسبورگ، در صدر جدول بوندسلیگا قرار دارد و در لیگ قهرمانان نیز پس از برتری 7-0 مقابل شاختار، موفق به صعود به یک چهارم نهایی شد. با وجود اینکه بایرن فصل گذشته در نیمه نهایی در مجموع، 5-0 مغلوب رئال مادرید شد، با این حال شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان امسال را بیش از رئال می دانند.

توماس مولر در همین رابطه به بیلد گفت:" ما بهترین و قدرتمندترین تیم دنیا را داریم. برتری 7-0 بر شاختار، پیغام مستقیمی برای رقبای ما در اروپا بود تا آنها بیش از پیش به قدرت بایرن ایمان بیاورند. به مسابقات دیگر و عملکرد تیم های دیگر که نگاه می کنم، به این نتیجه می رسم که بایرن از همه آنها قدرتمند تر است و ما شانس اول قهرمانی در لیگ قهرمانان هستیم." بایرن روز یکشنیه در بوندسلیگا در خانه به مصاف مونشن گلادباخ خواهد رفت.

سوپرمانو چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:43

پیشاپیش شکسته شدن همه این رکوردهارو بدست خودمون تبریک میگم
عشقه مانشافت...عشقه بایرن...عشقه مانوئل

فرانک چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:44

جدول آلمان بوندسلیگا
امتیازبازیها تیم
6425بایرن‎مونیخ1
5325وولفسبورگ2
4425مونشن گلادباخ3
4225بایرلورکوزن4
3925شالکه5
3825آگزبورگ6
3625هافن هایم7
3425فرانکفورت8
3325وردربرمن9
3025دورتموند10
2925ماینتس11
2925کلن12
2725هانوفر13
2625هرتابرلین14
2525هامبورگ15
2325پادربورن16
2225فرایبورگ17
2025اشتوتگارت18

مشاهده جدول کامل آلمان بوندسلیگا
یک نفر دورتموند رو نجات بده

مجید چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:49

بایرن کنونی از هر لحاظ پتانسیل کسب سه گانه را دارد

سوپرمانو چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 20:06

بچه ها این بخش انتقادات صداسیماست
پایه باشین تا یه موج بزرگ اعتراضات برا پخش بازیامون به پا کنیم

http://162.irib.ir/web/guest;jsessio...E34DA27848892C

GERMANY چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 22:59

سوبر مانو جان اکه کادر بالای صفحه رو یه نکاهی بندازی زده جه شبکه ای بازی بایرن و کلادباخ بخش میشه شبکه ورزش بازی رو بخش میکنه میترسم به کلادباخ بخوریم واقعا تیم قوی ولی ما هم بایرن مونیخیم ایول یکشنبه الکلاسیکو بین رعال . بارسا هم هستش خداکنه رعال ببازه خدایا خودت کمک کن همراه با برد بارسا بایرن هم ببره جلو جشم همه ی بایرنی ها دارم دعا میکنم خواهش میکنم.....

مکتب استقلال و آلمان کبیر. پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:17

اه اه اه اه اه
به جز بایرن بقیه تیم های آلمانی حذفشدند
حق شالکه و لورکوزن بود که صعود کنند .یوونتوس هم با مافیا برد

GERMANY پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:38

وای خدا بکم دورتموندو جیکار کنه کند زد واقعا که تمام نماینده های المان کند زدن جز بایرن بایرن که هر سال صعود میکنه ولی یه دفعه اخرش خراب خداکنه این فصل مثل بارسال کند نزنه ینی دورتموند کند زده حسابی ابرومونو برد اونم توی المان حداقل یه کل میزدین وای یوونتوس هم اومد بالا بالا کارمون خیلی سخت شد همه ی تیم های قوی صعود کردن باید خیلی تلاش کنیم اخه جرا دورتموند انقد کند زد خدایا ای کاش صعود میکرد کارشون بدجوری تمومه همین یوونتوس رو بایرن شکست داده که دورتموند داره میبازه اقا من بیش بینی میکنم به بارسا میخوریم کورادیولا هم داره حسابی کیف میکنه بایرن خودمونو عشقه بابا

Ariya1900 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:40

عشق است بایرن مونیخ بزرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد