وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن سلطان مالکیت توپ در اروپا

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بررسی‌های آماری نشان می دهد بایرن‌مونیخ در میان‌ تیم‌های اروپایی بیشترین درصد مالکیت توپ را داشته است.

شاگردان پپ گواردیولا که این هفته با چهار گل در زمین وردربرمن به پیروزی رسید و بیستمین برد این فصل خود در 25 بازی را به ثبت رساندند، تا اینجای کار به طور متوسط 71 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشته‌اند.

بارسلونا هم به این آمار نزدیک بوده و در 27 بازی آمار 70 درصد مالکیت توپ داشته و در آخرین بازی خود با دو گل لوانته را شکست داده.

در فرانسه، پاری‌سن‌ژرمن با میانگین 64 درصد بالاتر از بقیه بوده، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک با وجود باخت 2-3 این هفته برابر بوردو همچنان یکی از مدعیان قهرمانی است.

رم هم با وجود باخت خانگی صفر-2 برابر سمپدوریا که به امیدهای این تیم برای کسب نخستین قهرمانی بعد از سال 2001 تقریبا پایان داد، با 62 درصد مالکیت توپ بهترین تیم سری A است.

دو تیم شهر منچستر، یونایتد و سیتی با تصاحب 60 درصد توپ به طور متوسط مشترکا در رده پنجم قرار گرفته‌اند هر چند تیم مانوئل پیگرینی نسبت به تیم لویی فن‌خال دو امتیاز بیشتر دارد و دو رده بالاتر است.

یوونتوس، رئال مادرید، اینترمیلان و المپیک مارسی در عدد 59 درصد مساوی هستند و رده بندی ده تیم برتر اروپا از نظر مالکیت توپ را تکمیل می کنند.

در انتهای این جدول، تیم لیگ برتری کریستال پالاس است که اساس فوتبالش بر ضدحمله قرار دارد و به طور متوسط 39 درصد مالک توپ بوده.

کائن، هرتابرلین، لوانته و کیه‌وو با 41 درصد مالکیت توپ به ترتیب تیم‌های آخر لیگ‌های فرانسه، آلمان،‌ اسپانیا و ایتالیا هستند. 

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
manu سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:57

به سلامتى بایرن بزرگ و بازیکنا و مربى خوبش...
دوست داریم بایرن

Payam چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 00:11

ای بابا،زمانی که بایرن هفت گل به بارسا زد هم مالکیت توپ با اختلاف مال بارسا بود...مالکیت که ملاک و معیار مناسبی برای اعتبار بخشیدن یا عشق ورزیدن نیست به یک تیم نیست.در هر صورت به امید سربلندی بایرن.
به گروه "باواریا" بپیوندید.
09169984558

سوپرمانو چهارشنبه 27 اسفند 1393 ساعت 19:18

امیدوارم مالیکیت توپ اخرش کار دستمون نده
اما به شخصه وقتی توپ دست بایرنه من ارومترم

basti31 پنج‌شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 01:26

هیچوقت مالکیت توپ ملاک برتریی نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد