وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئال مادرید در جام آئودی شرکت خواهد نمود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه رئال مادرید به طور رسمی اعلام نمود این باشگاه در رقابتهای دوستانه آئودی کاپ مونیخ شرکت خواهد نمود.

 کارخانه اتومبیل سازی ائودی آلمان یکی از اسپانسرهای مهم هر دو باشگاه بزرگ اروپایی می باشد.

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه مادریدی ضمن تایید این خبر اعلام داشت: "باید به طور رسمی اعلام نمایم باشگاه رئال در رقابتهای جام آئودی که در تابستان به میزبانی باشگاه بایرن انجام خواهد پذیرفت شرکت خواهد نمود. کارل هاینس رومنیگه به طور رسمی از سوی باشگاه بایرن مونیخ با ما تماس گرفت و من نیز به درخواست وی جواب مثبت دادم."

با حضور باشگاه رئال مادرید در این جام و به احتمال بسیار زیاد بازی این تیم مقابل باشگاه مونیخی یکی از پر تماشاگرترین رقابتهای دوستانه پیش فصل 2015-2016 اروپا را رقم خواهد زد. بازگشت تونی کروس به مونیخ و بازی مقابل تیم سابقش نیز یکی از نکات جالب این بازی خواهد بود. مشابه چنین وضعیتی برای ژابی آلونسو نیز محتمل می باشد. 

 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
بایرن کبیر ودیگرهیچ دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:25

خب کارشون تمومه.

مسلم دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:28

واقعا دلم برای پاسهای تونی کروس تنگ شده ولی اشکال ندارا تیاگو و الونسو هستند

باستین دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 22:41

بیا که منتظریم

استقلالی ام سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 00:06

منتظر انتقامیم

basti31 سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 01:47

بذاربیان دوباره هشت تایشون میکنم.

امیر مونیخی سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 07:29

تونی

mohammad سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 14:07 http://bayern.blogsky.com

عاشق بایرنم

manu سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 15:36

من از رئال متنفرم . بیش تر از هر چیزى هم دلیل رونالدوئه.
من نمیدونم چى داره که همه عاشقشن؟؟؟
آقا حالا بعضى ها میگن بازیش خوبه حداقل میشه قبول کرد ولى این که میگن خوشگله رو کجاى دلم بزارم؟؟؟
اون دیلاق زرافه کجاش خوشگله؟؟؟

GERMANY سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 21:03

افرین دقیقا یه جیز دیکه رو یادت رفت بکی اینکه رونالدو کج و کلس تازه هم از دوازدهمین دوست دخترش جدا شد خاک بر سرش والا من تاحالا نشنیدم بکن خوشکله ولی شنیدم بکن بازیش خوبه راستی شما متولد جه ماه و سالی هستی جناب (manu) اره با شما هستم ینی تنفر شدید دارم از رعال یه دوستی دارم طرفدار رعاله شدیدا طرفدار رونالدو هم هست البته الان از مدرسمون اخراج شده ولی من باهاش در ارتباطم وقتی تو مدرسمون بود همیشه باهم سر رعالو بایرن دعوا میکردیم هیج کدوم از بجه های کلاسمون به اندازه اون فوتبالی نبود البته منم جز ادم های شدیدا فوتبالی هستم معتادم اونم با بایرن معتادم حتی الانم از طریق اس ام اس باش کل کل میکنم خخخخخخ البته بجه ی خوبی باهاش دوستم

manu سه‌شنبه 26 اسفند 1393 ساعت 22:43

منکه زیاد شنیدم بگن خوشگلو خوشتیپه و جذاب.
من متولد آذر 1379ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد