وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: به بازی با برمن خوشبینم؛ بادشتوبر به تیم ملی برخواهد گشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، وردربرمن از هفته بیست و پنجم بوندسلیگا روز شنبه میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.

به نقل از اشپورت آینس، پپ گواردیولا عصر جمعه در کنفرانس خبری قبل از این بازی حضور یافت و درباره وضعیت تیمش و حریف آینده اش صحبت کرد.

پپ درباره وضعیت وردربرمن گفت: "می خواهیم آمارها را برهم بزنیم. آن ها در دور برگشت امیتازات بیشتری کسب کرده اند و این نشان از قدرت آن ها دارد اما در هر حال من نسبت به این بازی خوشبین هستم. این بازی یک چالش برای ما محسوب می شود و من منتظر آن هستم."

"نسبت به اینکه شنبه بازی خوبی انجام می دهیم حس خوبی دارم، در همین حال خیلی ها به من می گویند بازی در برمن دشوار است. ما نیاز داریم که همیشه بازی را کنترل کنیم و در بازی به دنبال بازی خالی بگردیم. نیاز داریم که توپ را دور از محوطه خود نگه داریم. بازیکنان برمن اکثرا قد بلند هستند و ترکیب خوبی دارند و ما باید مراقب باشیم."

در این بازی بایرن مونیخ بجز خاوی مارتینز و تیاگو آلکانتارا نمی تواند از ریبری و روبن هم استفاده کند. فیلیپ لام که از ماه نوامبر از میادین دور بوده است در بازی برای شاختار دونتسک برای اولین بار در لیست بازیکنان این تیم قرار گرفت. پپ درباره حضور لام در این بازی گفت: "لام هنوز به آمادگی کامل نرسیده است او می تواند برای دقایقی در این بازی حضور داشته باشد."

پپ همچنین درباره وضعیت تیاگو گفت: "او دیروز با ما تمرین کرد اما بیشتر با توپ کار کرد و در تمرینات تن به تن شرکت نکرد. فکر می کنم بعد از وقفه بخاطر بازی های ملی او بتواند به صورت کامل با ما تمرین کند."

هولگر بادشتوبر مدافع میانی بایرن مونیخ امروز 26 ساله شد. بادشتوبر که در بازی مقابل شاختار موفق به گلزنی شد بعد از سپری کردن مصدومیت کم کم به فرم خوب خود برگشته است. پپ درباره وضعیت این بازیکن و بازگشت احتمالی او به تیم ملی گفت: "یوگی لوو سرمربی تیم ملی است و او تصمیمات صحیح را خواهد گرفت. هولگر بدون شک به تیم ملی برخواهد گشت اما زمان آن را لوو تعیین خواهد کرد. هولگر اکنون بازی می کند و یک بازیکن مصدوم نیست. 
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
باستین شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 07:35

ریبرى وروبن نیستن بازى به مشکل نخوره خوبه

سوپرمانو شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 12:40

نویر هم نیست....
کلین شیت که هیچی امیدوارم فقط ببریم

سه تا از رکن های بایرن نیستن
خداجون فقط خودت....

Aylar شنبه 23 اسفند 1393 ساعت 14:33

تا توماس و ماریو هستن ، غمی نیست !

vida یکشنبه 24 اسفند 1393 ساعت 22:48

امیدوارم بادشتوبر دیگه مصدوم نشه و به تیم ملی هم برگرده. برای بازیهای جام ملتها میتونه زوج خوبی با هوملس تشکیل بده بواتنگ هم بره سمت راست. مثل یورو ۲۰۱۲ فقط سمت چپ به جای لام اشملزر یا هوودس میتونن بازی کنن. به امید قهرمانیهای پیاپی بایرن و المان...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد