وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوان برنات همچنان بالاتر از بزرگان بایرن مونیخ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هرچند خوان برنات بازیکن اسپانیایی تیم بایرن مونیخ در بازی مقابل شاختار دونتسک اوکراین از ابتدا به بازی نرفت اما با 31 دقیقه حضوری که از نیمه دوم پیدا کرد بعد از مانوئل نوئر در صدر بازیکنان بایرن مونیخ از لحاظ تعداد حضور در میدان قرار گرفت.

در واقع این اولین باری بود که خوان برنات از ابتدا در لیگ قهرمانان بازی نکرده است. بازیکن مورد علاقه گواردیولا  در تمام هفت بازی گذشته به مدت نود دقیقه بازی کرده بود. بعد از مانوئل نویر با 720 و خوان برنات با 661 دقیقه، بواتنگ با 630 دقیقه در رده سوم بازیکنان بایرن بایرن حاضر در میدان لیگ قهرمانان اروپا قراردارد. در بوندس لیگا نیز مانوئل نویر در هر24 بازی تاکنونی به مدت 2160 دقیقه شرکت داشته و بعد از او خوان برنات  1879 دقیقه  و روبرت لواندوفسکی  1712 دقیقه بازی کرده اند.  برنات در بوندس لیگا در 19بازی به مدت 90 دقیقه بازی کرده، 3بار تعویض شده و یک بار نیز به عنوان یار تعویضی به میدان آمده است. گفتنی است او  تا اینجای فصل یک گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است.
 

منبع

نظرات 11 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:02

به نظر من بازیکن اینده داریه

kahn پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 17:45

تیم رو با این اسپانیایی ها به گند کشیده فقط منتظرم شواینی قراردادشو تمدید نکنه یا اتفاف های پارسال تکرار شه کل جمع میکنم میرم ترورش میکنم پپ رو

Müller پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 18:09

فرقی نمیکنه که پپ اسپانیایی باشه یا آلمانی یا هر ملیت دیگه ، مهم اینه که مربی بایرنه و تا الان هم خیلی مؤثر بوده ، لطفا چشاتونو باز کنید و منطقی کامنت بذارین .

حسام جروم پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 20:25

پپ و برنات عاااااااالین

مکتب استقلال و آلمان کبیر. پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:01

زنده باد آلمان کبیر کشور قهرمان جهان

فرزان پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 23:08

ببینید دوستان من اصلا از پپ خوشم نمیاد (بدم هم نمیاد) و همین طور از اسپانیا و تیم های اسپانیایی مثل همه ی شما هواداران بایرن و آلــــــــــمان بدم میاد

اما یکم منطقی که به مساله نگاه کنیم چند تا نکته هست که برای هضم این ماجرا ها بهمون کمک می کنه :

1- بدون شک برای من که 10 ساله طرفدار پروپاقرص آلمان و بایرن و بوندس لیگا هستم یکم سخته که یک غیر از آلمانی و کسی که شاید هیچ تعصبی روی آلمان و تیم نداشته باشه بشه سرمربی تیمم (باور کنید خود آلمانی ها هن یک چنین احساس هایی دارن)

2- شیوه ی اومدن پپ هم یکم بد بود .... اومدن مصادف شد با رفتن یکی از محبوب ترین و ماندگارترین چهره های فوتبال بین ما هواداران بایرن یعنی هاینکس کبیر . بدون شک همه ترجیح میدادیم هاینکس بمونه اما اینطور نشد

3- پپ بعد از اومدن طبیعی بود که دوستان و هموطناش رو بیاره روی کار ولی این موضوع هم برای ما سنگین بود

4-بالا رفتن آمار غیر آلمانی ها در تیم به خصوص اسپانیایی ها هم برای من به شخصه غیر قابل قبول بود ... دلیلش هم واضحه وقتی غیر آلمانی ها توی تیم زیاد بشن دیگه فرصتی برای جوانان آلمانی محیا نمیشه و تیم ملی ضربه میخوره ... دیگه اشتایگر و لام و مولری ظهور نمی کنن و میشیم مثل تیم هایی که حتی جوانانشون رو هم میخرن : رئال ، چلسی ، سیتی و .... و حتی بارسا و یونایتد که بزرگترین آکادمی ها رو دارن ...

دلایل دیگه ای هم بوده و هست که اومدن پپ به بایرن رو خیلی دلچسب برای ما نکرده

.
.
.

اما با وجود این همه دلیل من به خودم اجازه نمیدم به پپ توهین کنم
تا وقتی سرمربی تیمم باشه و برای تیم زحمت می کشه بهش احترام میذارم و از شما هم میخوام توهین بهش نکنید
با توهین به پپ خودمون ضربه میخوریم و دو دستگی بین هواداری بایرن (توی ایران یا هر جای دیگه) رخ میده .... آلمان و بایرن همیشه نشون دادن که متحد ترین هوادارا رو دارن که همیشه پشتشونن چه در صدر و چ در قعر

.
.
.

واقعیتش وقتی توی این چند وقته کامنت ها رو درباره ی پپ و بازیکنای اسپانیایی تیم خوندم تصمیم گرفتم این مطلب رو بنویسم .... ببخشید دیگه طولانی شد

بایرن کبیر ودیگرهیچ جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 12:58

دوست عزیزم باید بگم من برخلاف شما پپ رو خیلی دوست دارم ودلیل نداره که هیچ حسی نسبت بهش نداشته باشم.فردی که شخصیت فوق العاده ای داره- اهل جنگ های رسانه ای نیست -برای کارش بسیار ارزش قائله وپشتکار ونبوغ فراوانی داره.
واما درجواب شما

1-منم مثل شما سال هاست که طرفدار بایرنم.در پیروزی ها وشکست هاش باهاش بودم وافتخار می کنم که یک بایرنیم .
شما از کجا میدونید پپ به بایرن وآلمان هیچ تعصبی نداره؟ پپ همیش اینو گفته که هرجا که کارمی کنه سعی وتلاشش اینه که بهترین عملکرد رو داشته باشه وباشگاه بخشی از زندگیشه.حتی یک بار رومنیگه گفته بود پپ آلمانی تر از یک آلمانیست!!!
اینم لینکش
http://bayern.blogsky.com/1393/11/07/post-12006/%D8%B1%D9%88%D9%85%D9%86%DB%8C%DA%AF%D9%87-%D9%BE%D9%BE-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AA%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%DB%8C%DA%A9-%D8%A2%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-

2-به نظرمن شیوه ی اومدن پپ مشکلی نداشت.پپ زمانی از توافقش با بایرن صحبت شد که هنوز اواسط فصل بود وهیچ سه گانه ای هم در کار نبود.خود هاینکس میخواست بره وگفته بود این فصل آخرین سال مربیگریمه وگرنه باشگاه به هیچ وجه با مربی دیگه ای مذاکره نمیکرد.این که هاینکس برای ما محبوبه جای هیچ بحثی نداره ولی اومدن پپ هیچ ارتباطی بارفتن هاینکس نداشت.


3-آوردن هموطن های پپ هم به نظرمن مشکلی نداره.به هرحال پپ یک اسپانیاییه ومطمئنا بیشتر از هر فرد دیگه ای از عملکرد هموطن هاش اطلاع داره وبه بازیشون واقفه .هرچند که همین اسپنیایی هایی که ما ازشون بدمون میاد سه تورنومنت پیاپی مهم در سطح ملی رو باقهرمانی پشت سر گذاشتن.این مسئله برای من سنگین نبود ومدیران باشگاه هم هیچ انتقادی نسبت به این موضوع نداشتن.


4-الان در همه جای دنیا خرید بازیکن هایی با ملیت های متفاوت که بازیکنان خوبی هستند رایجه.دلیلی نمیشه که چون یک تیم آلمانی هستیم از خرید بازیکن هایی باملیت های دیگه سرباز بزنیم.درمورد اسپانیایی ها هم توضیح دادم ولی مگه حضور اسپانیایی ها فقط مربوط به زمان پپ هست؟؟؟
یادمون نره که گرانترین خرید دوران باشگاه بایرن اسپانیایی بوده که اون مال زمانه هاینکسه.
کی میتونه نقش پررنگ خاوی مارتینز رو در سه گانه ی بایرن انکار کنه درحالی که یکی ازبازیکنان فیکس ومورد علاقه ی زمان هاینکس بود.بازی های زیباش جلوی بارسا درنیمه نهایی چمپیونز لیگ که حتی اجازه ی نفس کشیدن هم به اینیستا نداد رو هنوز یادمون نرفته.یا گل دقیقه ی 120 مقابل چلسی در سوپر جام اروپا که مارو به بازی برگردوند.دربوندس لیگاهم نقش اساسی داشت.
اینم مطمئن باشید که پپ به جوانان آلمانی اهمیت زیادی میده.الان روده رو نگاه کنید که پپ چه اعتمادی بهش می کنه وحتی درلیگ قهرمانان هم بهش بازی میده.یا حتی زمانی که هویبرگ در تیم بود بهش بازی میداد.
الان دیگه این بحث ها مطرح نیست.کما این که الان کلوزه ای آقای گل تاریخ مانشافته که اصالتی لهستانی داره.آیا میتونیم خرده بگیریم چرابازیکنی دورگه رکورد گردمولر افسانه ای رو که یک آلمانی اصیله وبرای مابایرنی ها وطرفداران مانشافت خیلی اهمیت داره میشکنه؟؟؟؟؟
البته بازیکن ای دورگه ای مثل بواتنگ-کلوزه-اوزیل-مصطفی و...هم برای ما دقیقا همون اهمیتی رو دارن که بازیکنان اصیل آلمانی دارن.

دلایل برای اومدن بهترین مربی حال حاضر جهان(پپ) به بایرن زیاده ولی ازحوصله ی بحث خارجه.


اینم بگم کسی که به عضوی ازباشگاه بایرن(حتی یک طرفدار بایرن)بی احترامی کنه بایرنی نیست چی برسه به مربی تیممون.
زنده باد بایرن کبیر وهواداران اصیلش

pfcbh جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 13:42

هووووووووووووی اونیایی که زرزره مفت میکنید کسی حق بی احترامی نداره به ی بایرنی.

muller جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 14:01

برنارت و خاوی بههترین اسپانیایی های بایرن هستن و به غیر از این دو نفر هیچ اسپانیایی دیگه نباید باشه و هفتاد درصد تیم باید آلمانی باشه

hamidreza جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 14:33

منم کاملا با بایرن کبیر و دیگر هیچ موافقم

Ariya1900 جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 17:18

مدیران عزیز.. ما طرفدارای متعصب بایرن واقعا دلخور میشیم از بعضی کامنتهایی که یکسری افراد
بی اصل و منگ میان و توی سایت قرار میدن.. شما مگه کامنتا رو بررسی نمیکنید
انتظار ما از شما بیشتر از اینهاست دوستان عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد