وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر شاختار دونتسک

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با هفت گل تیم فوتبال شاختاردونتسک را در هم کوبید. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

واقعا از تیم راضی هستم. این یک نتیجه کامل و روشن بود. البته با توجه به داشتن یک یار بیشتر بازی برابر ما کمی آسانتر شد. تیم شاختار حتی یک بخت مسلم گلزنی هم نداشت.به همین خاطر به تیم خود تبریک می گویم.ما در یک چهارم نهایی بازی خواهم کرد و این چیزی بود که می خواستیم و انتظاری جز این نبود. برای اولین بار در دوران مربیگریم تیم خود را با 5 مهاجم به میدان فرستادم. البته در بازی رفت مشکلاتی با خط دفاع حریف داشتیم برای همین تصمیم گرفتم تا در بازی برگشت فرانک ریبری و آرین روبن را در خط میانی و روبرت لواندوفسکی و توماس مولر را در خط حمله قرار دهم. با این تدبیر ما کاملا بر بازی مسلط شدیم. تیم شاختار تیم باکیفیتی به ویژه در خط حمله است و من این را می دانستیم. اما یقینا ما با یک بازیکن بیشتر راحت تر توانستیم حریف را کنترل کنیم. این بازی در پایان 90 دقیقه کامل نشد، نه از زمان اخراج بازیکن شاختار. ما خیلی خوب بازی کردیم اما لیگ قهرمانان اروپا همیشه دشوار است. از بازی باداشتوبر هم راضی هستم. او پس از دو سال درگیری با مصدومیت به ترکیب اصلی بازگشته بود و بسیار خوب بازی کرد. او بازیکنی است که فضاها را خوب پیدا کرده و به خوبی دیگر بازیکنان را پیدا می کند. امیدوارم او را برای مدتی طولانی در اختیار داشته باشیم. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

کارت قرمز و پنالتی سرنوشت ساز بود. اگر بازی 11 در مقابل 11 ادامه می یافت، قطعا شاهد یک بازی متفاوت می بودیم، اما ما خوب بازی کردیم و پاس های خوبی دادیم. 

 

توماس مولر : 

ما ترکیب های بزرگی در مقابل شاختار دونتسک تشکیل دادیم و از آن ها برای تبدیل به موقعیت گلزنی استفاده کردیم. این دلیل اصلی این مسئله است که چرا ما شایستگی بیشتری برای صعود به مرحله بعدی داشتیم.   

 

جروم بواتنگ : 

ما مصمم هستیم که به برلین برسیم با این حال راه زیادی مانده است. باید صبر کنیم و ببینیم دور بعد چه می‌‌شود. بازی آسانی‌ نبود. ما خیلی‌ عالی‌ شروع کردیم و قبل از انتهای نیمه اول کار را تمام کریم. بازی مهمی‌ بود که در آخر نتیجه خوبی‌ رقم زدیم. ما گل دوم را هر چه سریع تر می‌‌خواستیم. 

 

هولگر بادشتوبر : 

آن خطا، آن گل و اخراج یک بازیکن همه چیز را به دست ما سپرد. ما بی رحمانه از شرایط پیش آمده استفاده کردیم. خوشبختانه گل دوم را خیلی زود به ثمر رساندیم. البته همواره باید برای ضد حمله های آن ها آماده می بودیم. برای کمک به تیم هرچه در توان داشتم گذاشتم، می خوام از هم تیمی ها و مربی چیزهای بیشتری بیاموزم.

 

ماتیاس سامر : 

هنگامی که با 2 و 3 گل پیش افتاده بودیم، من کاملا آرام بودم و می دانستم که صعود ما قطعی است. اکنون باید منتظر قرعه کشی باشیم.

 

میرشا لوچسکو (سرمربی شاختار دونتسک) : 

به بایرن مونیخ تبریک می گویم. ما پس از دریافت کارت قرمز زودهنگام قادر به ارائه برنامه های خود نبودیم. ما در تمامی جوانب بازی بازنده شدیم. آن ها از لحاظ ذهنیتی بسیار قویتر از ما بودند. زمانی که داریو سرنا دچار مصدومیت شد، بازی بیش از پیش برای ما خاتمه یافت. ما تنها با 10 یار بازی کردیم. ما این بازی را واگذار کردیم و من چیزی بیش از این در مورد این دیدار برای گفتن ندارم، اما من ناراحتم که با چنین نتیجه ای بازی را واگذار کردیم.

داریو سرنا (کاپیتان شاختار دونتسک) : 

ما باید سر خود را بالا نگه داریم.

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 15:00

بانظر شوانى وسامر موافقم

توماس مولر جمعه 22 اسفند 1393 ساعت 15:58 http://hhhjjjj.complete

به امید دریافت ۳گانه ی بعدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد