وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

محکوم به پیروزی!

 

باواریایی ها چهارشنبه شب باید به هر قیمتی پیروز شوند! با توجه به تساوی بدون گل در بازی رفت، تساوی در هر صورتی به نفع حریف خواهد بود! اما مطمئناً اتخاذ سیستمی تهاجمی تنها راه چاره  و برای گرفتن مجوز صعود کافی نخواهد بود.

 با توجه به اینکه حریف در این حالت دست بالا را دارد و محتملاً با ترکیب و شمایلی چون بازی رفت در آلیانز آرنا نیز به میدان خواهد رفت. بازی بسته، درگیرانه و پر برخورد در میانه میدان و البته تجمع و ازدحام در یک سوم دفاعی خودی. در این صورت محتملاً  بایرن صاحب توپ و میدان خواهد بود، مشکل اساسی که تقریباً همیشگی بایرن با رقبایی که با پرس شدید، و ازدحام در یک سوم دفاعی فضای کافی برای ایجاد موقعیت را از بایرن می گیرند؛ دارد. در این مورد سبک بازی مستقیم بایرن در زمان مربیگری یوپ هینکس ، موقعیت هایی سانترها و فرار های سریع کاپیتان فلیپ لام ، اور لپ و همچنین دور زدن دفاع حریف می توانست راه حلی اساسی باشد. شاختار همچنین می تواند از پیروزهایش در میانه میدان خرسند باشد،  جایی  که خاوی مارتینز با تصاحب، تخریب و پیروزی بی چون و چرای خود در آن منطقه  فرصت را برای دیگر یارانش مهیا می کرد.

  اگر شاختار دقیقاً به سبک بازی رفت- چیزی که محتمل است- وارد زمین شود راه چاره چیست ؟

در این مورد سه راه حل پیشنهادی دارم:

1- چرخش های متوالی و ایجاد  حرکت های مثلثی بی پایان، این نوع بازی می تواند به برتری عددی در هر حالتی بیانجامد. خصوصاً برابر حریفی که در دفاع از مهارت کافی و استحکام بالایی برخوردار است. و توانایی ایجاد فضاهای بسته دارد! بایرن در این مورد باید از پاس های دقیق و کوتاه بسیاری استفاده کند، چیزی که سبب  سردرگمی هر تیمی خواهد شد.

2- رساندن توپ در هر صورت به منطقه جریمه حریف، در این مورد حرکت های  انفجاری روبن و ریبری و گوتزه می تواند کارساز باشد، اما فراموش نکنید حریف قطعاً برای مهار این بازیکنان برنامه های ویژه ای خواهد داشت، محتملاً دفاع منطقه ایی، استفاده از یک بازیکن کمی بجز بازیکن مستقیم یکی از راههای مورد علاقه حریف برای کنترل جناحین خواهد بود.

3- ریسک پذیری!

بایرن در این مورد د مقابل هانوفر نا امید کننده بود جایی که از خطر آفرینی و ایجاد موقعیت- جز یک سوم پایانی بازی- بازماند،. در این مورد محتملاً بایرن از سه مدافع شامل دو مدافع مرکزی به شکل مثلثی استفاده خواهد کرد. تا بتواند با سرعت بیشتری توپ را به یک سوم دفاعی حریف برساند. البته این سیستم ریسک پذیری بالایی دارد. و ممکن است منجر به حمله  منجر به گل حریف در ضد حملات شود. به هر حال باواریایی ها باید ریسک پذیر باشند. چنانچه پپ گواردیولا سه شنبه گفته بود، تیمش برنامه ای برای تمرین پنالتی نداشته ( چیزی که بیشتر بار روانی دارد تا موضوعی قطعی!؟) است و برنامه ای برای کرنر ها –چیزی که در آن قدرت و تاثیر چندانی ندارند- نخواهد داشت و البته این چیزی که می تواند به حریف فضای پشت مدافعان و فرصت خوبی برای ضد حملات بدهد!

به هر ور، بدون ریسک به ندرت می توانید موفق شوید! 

 

منبع

نظرات 16 + ارسال نظر
khashayar چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:58

تا وقتی برنات و رافینیا دفاع کناری بازی میکنن ،نمیشه دفاع حریفو دور زد

milad چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:02

فکر می کنم با یه بازی حساب شده در دستور کار تیم باشه و با حوصله تر از همیشه بازی خواهیم کرد چون گواردیولا بارها ثابت کرده که اهل ریسک نیست و تمام اعتبار فوتبالیش در گرو این بازیه، در کل امیدوارم که یه سیستم شناور رو ببنده که دست و پای تیم رو نبنده.

از بس یه مدت با آزمون و خطا بازیکن ها رو جابجا کرده به نظرم نظم سیستم همیشگی آلمان رو که همیشه هم جواب داده رو از بین برده، چون زدن گل اول واسمون خیلی مهمه و فشار روی تیم رو کلاً بر میداره انتظار میره که خط حمله ای رو با تمامی دستورات داشته باشیم و از بازی قبل هم شاهده سانتر از جناهین بودیم که یک پنالتی و گل منجر شد این چیزیه که واسه تیم لازمه، در بازیه شب قبل هم رئال فقط با چند سانتر و قدرت سر زنی صعود کرد و هیچ فوتبالی ارائه نداد.

فقط امیدوارم جنبه چند پست بودن بازیکن ها رو دیگه نخواد اینجا هم امتحان کنه که به شدت حساسیت بالاس و البته اسکلت دوست داشتی تیم هم واسه همه مشخصه که کیا باید فیکس باشن به نظرم هر چی خطر بیشتری رو دروازه شون ایجاد کنیم از این سیستم چرخش توپ لعنتی بهتره .

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:05

ما محکوم به پیروزی نیستیم ،محکوم به فتح چمپیونزلیگ هستیم!!!

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:06

بچه ها ایا میدونستید مدرنترین ورزشگاه های اروپا ورزشگاه های المان هستند؟؟؟؟این یعنی نظم ژرمن ها

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:09

بچه ها من با گوشیم که وارد میشم پرچم ایران میاد رو اسمم با لپ تاپ که میام پرچم رومانی!!!!!!کسی میدونه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارین چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:38

بایرن باید این بازی حداقل با نتیجه 3 بر 0 پیروز شه شاختار زیاد حریف بزرگی نیست اگه شاختار با اختلاف یه گل یا به سختی شکست دهیم این نشان از ضعیف بودن بایرنه مراحل بعدی به راحتی حذف میشیم حالا ببینید

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:45

دقیقا درست می فرمایید! باهات موافقم!ای بازی عیار بایرن رو مشخص میکنه

گوتزه چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 17:17

بایرن باید به جای دراکسلر مکس مایر بگیره در بازی با رعال فوق العاده بود اینده درخشانی داره

Payam چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:40

به گروه "باواریا" بپیوندید.
09169984558

سوپرمانو چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 18:59

ما محکوم به له کردن بارسا و چلسی و رئال و فتح سه گانه ای دیگر هستیم
از همچین تیم معرکه ای کمتر از این انتظار داشته باشیم مسخرست
دلم میخواد بازی با آاس رم امشب دوباره تکرار بشه
پسرا خواهشا امشب خودتون باشید و هجومی بازی کنید وگرنه......

ریبرو چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:25

وای پسر شالکه چقد قشنگ بازی کرد وااااای
عاشق بازیکن شماره 19 شون شدم 19 سالشه
منظورم سانه
خیلی عالی بازی میکرد
تو بوندسلیگا 10 تا گل زده و 14 تا پاس گل داده
دقت پاس رو فک میکنی چنده ؟ 95% !!!!!!!!
یعنی دیگه فهمیدید دیگه
بایرن باید بگیردش حتما حتما حتما

daniyalfcb چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 20:35

این بازی رو می بریم.اصل بردنه نه نتیجه.هدف های بایرن بیش تر ازین چیزاست.یادتون نره تیم هایی که در چمپیونز لیگ هستند واقعا تیمای خوبی هستن.پس انتظار بیجا نداشته باشید.من میخوام یه پلان پست واسه ترکیب بایرن دراینده بدم
1-نویر
2-بواتنگ
3-بن عطیه
4الابا
5-لام
6-الونسو
7-شواین اشتایگر
8-تیاگو الکانترا
9-ریبری
10-روبن11-روبرت لواندوفسکی

مکتب استقلال و آلمان کبیر. چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:38

عشق است آلمان کبیر
به امید صعود 3تیم دیگر آلمان به مرحله بعد لیگ قهرمانان و فینال تماما آلمانی در قلب برلین و قهرمانی وولفسبورگ در لیگ اروپا و باید سهمیه آلمان در لیگ قهرمانان افزایش و 5تا شود.

مکتب استقلال و آلمان کبیر. چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 21:40

به امید صعود هر سه تیم بایرن-لورکوزن-دورتموند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 23:20

درود بر بایرن!اولین اخراجی شاختار وگل بایرن!!!!هزاران لایک

milad پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 01:54

با 7 تا ترکوندیمشون تا دیگه کری نخونن و لرزه بر تن حریف بعدی انداختیم پاریس ها هم چلسی نگون بخت رو حذف کردن تا باز هم ثابت شه پول در فوتبال همه چیز نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد