وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات جالب دیدار بایرن مونیخ - شاختار دونتسک

  

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امشب باواریایی ها برای صعود به مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2014-15 به مصاف شاختار دونتسک اوکرین خواهند رفت و فیلیپ لام کاپیتان مصدوم بایرنی ها از هم تیمی هایش خواسته تا از حداکثر ظرفیت خود برای شکست رقیبشان استفاده کنند.

بایرن مونیخ که در صدر بوندس لیگا قرار دارد و در قرعه کشی مرحله ی 1/4 نهایی جام حذفی آلمان با لورکوزن روبرو شده است؛در دیدار رفت به کسب تساوی بدون گل برابر ساختار رضایت داده است.

فیلیپ لام کاپیتان بایرنی ها که پس از 4 ماه مصدومیت در حال اماده سازی خودش برای بازگشت به میادین می باشد در مورد بازی فردا به اظهار نظر پرداخته است:"وقتی در بایرن توپ می زنید،هدف فقط بردن همه ی جام هاست.البته این موضوع اصلا آسان نیست.در چمپیونز لیگ شما بدون تلاش نمی توانید قهرمان شوید."

میرپا لوچسکو سرمربی شاختار هم در باره ی دیدار امشب تیمش برابر بایرن افزود:"ما در برابر یک باشگاه بزرگ مسابقه داریم.از دید من بایرن برترین و بهترین باشگاه دنیاست.علاوه بر بازیکنان ملی پوش قهرمان جهان،آن ها از حضور بازیکنان بزرگی نظیر روبن و ریبری سود می برند."

در بایرن لام،تیاگو و مارتینز بدلیل مصدومیت در بازی امشب غایب می باشند و این درحالیست که ژابی آلونسو هم بدلیل محرومیت نمی تواند در ترکیب تیم به میدان برود.اما در سوی دیگر تاراس استپاننکو می تواند پس از گذراندن یک بازی محرومیتش به میدان برود.

اما نمایده آلمان فردا در حالی از مهمان اوکراینی اش پذیرایی میکند که:

1-اولین دیدار این دو تیم در تاریخ حضورشان در اروپا( در دور رفت) با روانه شدن تنها 9 شوت (8شوت بایرن 1 شوت شاختار) به پایان رسید.این تعداد شوت کمترین شوت زوانه شده به سمت دروازه در این فصل به شمار می آید.

2-بایرن مونیخ تنها یک دیدار از شش دیدار قبلی اش در مرحله ی حذفی چمپیونز را برده است(3تساوی 2 باخت)

3-بایرن مونیخ برای هفتمین فصل متوالیست که به مرحله ی یک هشتم نهایی صعود می کند.ضمن اینکه باواریایی ها در 5 فصل اخیر سه بار به فینال رسیده اند.

4-بایرنی ها تا کنون در این فصل رقابت ها،در خانه ی خودی گل نخورده اند.در سه دیدار انجام شده در آلیانز در دور گروهی،بایرن با نتایج 1-0 و 2-0 و 3-0 پیروز شده است.

5-بایرن سه دیدار اخیر خانگی خود برابر تیم های اوکراین را با برد به پایان رسانده است.هر سه دیدار برگزار شده ی بایرن با دیناموکیف بوده است.

6-تیم تحت امر گواردیولا بیشترین درصد مالکیت توپ را در تیم های این فصل لیگ قهرمانان داشته است(66.3%)

7-شاختار تاکنون نتوانسته تیمی از آلمان را در چمپیونز شکست دهد(3تساوی 2 باخت).ضمن اینکه این تیم اوکراینی در 4 دیدار اخیرش برابر تیم های آلمانی موفق به گلزنی نشده است.

8-پس از فصل 2010-11 و 2012-13 این بار سوم است که شاختار به مرحله ی حذفی اروپا صعود می کند. 

 

منبع

نظرات 24 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 07:45

میبریم به امید خدا

rezaoli چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 08:06

شالکه 04

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 08:46

بچه این ریال چه قدر خرشانس و پرمدعاست!!تیم به شالکه میگن،به دورتموند میگن!ببینید جلو ریال چطور فوتبال ژرمنیستی ارایه میدن ودر صورت حذف با افتخار وچاشنی شانس حذف میشن؟؟!! ما با تیکی تا کا و پاسهای بیشمار تو عرض به هیچ جا نمیرسیم!!چقدر این شالکه با جسارت بازی کرد در حالیکه بازی رفت به هیچ وجه حقش باخت نبود!ریال شانس اورد شانس شانس شانس شانس شانس شانس!این بازی یه تودهنی به طرفدارای ریال بود،چون وقتی به شالکه خوردن خیلی خوشحالی میکردن!!من معتقدم،پارسال باخت بایرن از ریال با اون نتیجه سنگین باعث شد ریالیها واسه بقیه تیمها شیر و غول بشن،وگرنه ریال همون تیم چندساله گذشته با دفاع ضعیف وساختار شکننده بود!

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 09:50

تیتر زده بودن:انجلوتی المان کش!!هنوز از رو نرفتن؟؟اگه من جا طرفدارای ریال بودم تا یه هفته خفه خون میگرفتم!مهم اینه که ادم حتی تو اوج قدرت تیمی رو تحقیر نکنه وبه تیمی هم توهین نکنه!المانها همیشه محتاط ومعقولند،نه افراطی و مغرور!فرق فوتبال المان با اروپا همینه!المان یعنی مولر ولام واشتایگر!یعنی بزرگ،کم ادعا و بی حاشیه!المان،کریسیانو رونالدو،کاسیاس،راموس وبیل پر سر وصدا و پر حاشیه ومغرور نیست!هر وقت ریال تو سانتیاگو برنابیو میبازه،هواداراش هو میکنن!ولی ما ژرمن ها هستیم پارسال که تو مونیخ شکست خوردیم تماشاگرا تا لحظه اخر تشویقمان میکردند!!ما المان هستیم و بس!
درود بر تمامی هواداران ژرمن!درود بر دکتر گوبلز،راینهارت،ژنرال اشلیفن وتمامی بنیانگذاران المان منضبط و بزرگ!

علی sfi چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 10:05

آفرین به شالکه عزیز و جسور
واقعا ریال عرب صفت شانس آورد امسال له میشن توسط ژرمنها
فقط آلمان و بایرن عشق است به امید ٤ گانه

بهروز چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 11:08

بعضی ها همچین میگن ما ژرمن هستیم که آدم به هویت ایرانی ها شک میکنه!!!
من خودم طرفدار شدید آلمان و تیم های آلمانی هستم ولی اینو بدونین تو آلمان به همه ی مهاجرها و علی الخصوص ایرانی ها میگن خارجی!! هیچ حسابی روی ایرانی ها توی آلمان باز نمیشه...
در ضمن هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت جلوی آلمانی ها حرف از هیتلر نباید زده بشه... چنان میشورنتون که بلانسبت شما مرده شور نشسته !!!!!!!!!
کلا طرز فکرتون وقتی چند روز تو آلمان سپری کنین نسبت به اونا عوض میشه...
به هر حال این تجربیات شخصی خودم بود و امیدوارم یکم از این جو بیایم بیرون
ما طرفدار بایرن و تیم ملی آلمان هستیم ولی آلمانی نبودیم و نیستیم و نخواهیم بود!!!

روبن چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 12:09

شالکه با یک عده بازیکن جوان 20 ساله بی نام نشان امد رعال در زمین خودش با 4 گل شکست داد انوقت ما با این همه ستاره 5 تا از رعال می خوریم واقعا دی متعو خیلی بهتر گواردیولاست اگه امسال هم از رعال شکست بخوریم گواردیولا خودش باید گورش گم کنه

سوپرمانو چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:15

شالکه با این بردش:
1-دهن اسپانیایی هارو بست
2-قدرت بوندس رو نشون داد(که تیم پنجم بوندس تیم دوم لالیگا.وتیم ششم بوندس (لورکوزن) تیم سوم لالیگا رو لوله کرد)
3- از ابروی خودش و آلمان دفاع کرد
4-از همه مهمتر نزاشت رئال به رکورد برد های پیاپی ما دست پیدا کنه
بااینکه حذف شدن ولی یه سروگردن از رئال بالاترن
فرق ما آلمانیها با سایر تیما اینه که اگرچه ما تو بوندس واسه هم کری میخونیم ولی تو چمپیونز هر تیم آلمانی برای ما ارزش بایرنو داره

زنده باد معدنچی های گلزن کرشن

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:22

دقیقا همینطوره داداش!زنده باد المان

مکتب استقلال و آلمان کبیر. چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:35

ای لعنت بر این داوری

داور ابتدا پنالتی برای شالکه نگرفت بعدشم افساید بن زما رو نگرفت تا گل بزنه :shout: :rcard:
اون هم از انتخاب رونالدو به عنوان بهترین بازیکن با لابی
بابا یه بار بگن این مسابقات نمادینه و جامو به رئال بدن خلاااااااص :shout:
شالکه تیم پنجم بوندس لیگا سطح بوندس لیگا رو نمایان کرد..
بوندس لیگا باید 5تیم در لیگ قهرمانان اروپا داشته باشه
نوجوانان شالکه آنچلوتی و تیم میلیاردی کش :D

pankiller چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:36

کارلتو زرمن کش چه لقب مسخره ای داشت دیشب اونقدر آدامس خورد داشت با می آورد

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:48

بچه ها یه سوال؟من تو سایت ورزش۳هرچی نظر میدم ،اصلا نظراتم رو نمیذارن چه جوریشه؟کسی میدونه؟مثلا داخل تیتری که زده؛رونالدو تا اخرفصل مصاحبه نمیکند!صبح نظر گذاشتم اصن نظراتم رو نذاشتن!چه جوریه؟

سوپرمانو چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 13:55

داداش عیسی
کلا من تاحالا ندیدم کسی کامنتش اونجا تو پست خبرها ثبت بشه
خودمم اقدام کردم نشد
شمام تلاش الکی نکن

milad چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:05

سر تیتر روزنامه های خود اسپانیا بعد باخت تیم محلات مزخرف میلیاردیشون مقابل جوانان شایسته شالکه:

1- " حضور در یک چهارم نهایی با شرمساری".
2- "چه ترسناک!".
3- " سفیدهای مضحک"!

در پایان بازی هم بعد باخت، کاسیاس هم تیمی هایش را مجبور کرد به سمت هواداران بروند و از آنها تشکر کنند در حالی که همگی هو می شدن.

تفاوت فرهنگ بالای فوتبال آلمان در این صحنه کاملاً مشهود بود.

حامد کروس چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:06

بچه ها من از مکتب عزیز معذرت میخوام بابت رفتاری که باهاش داشتم و اونو یه هوادار آلمانی اصیل میدونم و امیدوارم از این به بعد بتونیم دوستای خوبی با هم باشیم......مکتب معذرت میخوام ازت و همیشه موفق باشی و پاینده.....به امید پیروزی و موفقیت همه ی تیمای آلمانی اللخصوص بایرن بزرگ و دوست داشتنی خودمون....سلطنتیهای کفتار صفت هم دیشب از مرگ نجات پیدا کردن با ناداوری محض....mia san mia

kjbayern چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:15

فوتبال آلمانی به این میگن. شالکه رئالو خستش کرد، ما هم انشالا خاکش می کنیم؛ فقط چی میشه اگه دورتموند و لورکوزن هم بتونن صعود کنن.

kjbayrn چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 14:19

راستی ای طرفداران بایرن بشتابید! یه سر بزنید به سایت ورزش 11 و اونجا بایرنو لایک کنین که بایرن از نظر محبوبیت اوله، ولی بارسا داره به سرعت به ما نزدیک میشه.

علی چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:09

مصدوما برگردن منتظرم به بایرن بخوریم، یه بازی قشنکو میبینیم،دیشب خراب.کردیم ولی برمیگردیم

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:55

کدوم مصدوما؟؟؟؟ شما تا یه ماه نباید نظر بدین!!!!وقتی تیمی میبازه باید باختش رو قبول کنه نه اینکه بندازه گردن زمین وزمان و مصدوما!!!شانستون گفت حذف نشدید!!!با تمام احترامی که واسه تیم وطرفداراتون قایلم باید بگم که یه فرق بزرگی بین دیدگاه المانی و اسپانیایی هستش اونم اینه که المانیا به زور اسطوره سازی نمیکنن!!!وقتی تو جام جهانی 2006 اولی کان افت کرد راحت گذاشتنش کنار منظورم کانه بزرگه(بهترین بازیکن جام جهانی 2002)!!! در ضمن وقتی تیمه ما خوب بازی نمیکنه هوادارا تو ورزشگاه هوشون نمیکنن لا اقل من تو این 16-17 ساله که ندیدم بر خلاف اسپانیایی ها!!!شما میخاید به زور کاسیاس رو اسطوره کنید،بابا نمیشه ظرفیتش رو نداره ،فقط داره خرابکاری میکنه!!!
به قول حکیم فردوسی: چو بند روان بینی و رنج تن/////به کانی که گوهر میابی مکن!!!

GERMANY چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 15:58

این واقعیت داره که رعال حذف شده هورااااااااااااااااا ایول من دوستم طرفدار رعاله دیشب بهش کفتم دعا میکنم رعال حذف شه که شد خخخخخخخخ خدایا شکرت اقا ولی من میترسم خودمون حذف بشیم خدایا خودت کمک کن تو بزرکی ولی ای کاش به رعال میخوردیمو بدرشو در می اوردیم ولی شالکه زحمت کشید اینکارو کرد دمش کرم زنده باد شالکه زندهههههههههه باد بایرن وتا ابد زنده باد المانو المانی عاشق این کشورم بی نهایت با همه جیزش فوتبالشو که اصن ول کن

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:02

شوخی میکنی؟؟؟ ریال با خرشانسی صعود کرد!!!اگه منظورت حذف تو مرحله ی بعدیه؟ اره تو مرحله بعد حذف میشه خخخخخخخخخخخخخخ

issa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 16:09

بچه ها من با گوشیم که وارد میشم پرچم ایران میاد رو اسمم با لپ تاپ که میام پرچم رومانی!!!!!!کسی میدونه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

aaa چهارشنبه 20 اسفند 1393 ساعت 17:09

فکر کنم به خاطر IP باشه ،،،

GERMANY پنج‌شنبه 21 اسفند 1393 ساعت 09:14

سوبر مانو بازی برزیلو ااس رم تکرار شد به عشقه این که تو کفتی البته این دفعه بدون کل زدنه حریف خخخخخخ شاختار محکوم به تحقیر شدن هست شتر در خواب بیند تحقیر خانه کهی کری خواند که دانه دانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد