وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: بایرن باید به فکر فروش دانته بیفتد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق باواریایی ها معتقد است که دوران حضور مدافع ملی پوش برزیلی در این تیم به سر آمده است.

"دانته بونفیم کاستا سانتوز"که در سال 2012 از بروسیا مونشن گلادباخ به بایرن مونیخ پیوست،در سال اول حضورش در مونیخ موفق به کسب سه گانه ای تاریخی گردید.اما عملکرد وی رفته رفته رو به نزول گذاشت به گونه ای که اشتباهات فاحش وی در دیدار برابر هانوفر،موجب شد تا در دقیقه 30 تعویض گردد.

افت محسوس این مدافع 31 ساله در این فصل،موجب شده است تا اشتفان افنبرگ کاپیتان سابق بایرنی ها از سران این تیم بخواهد تا وی را در پایان فصل به فروش برسانند:"زمان دانته در بایرن در انتهای فصل به پایان خواهد رسید."

این اظهار نظر در حالی بیان می شود که خود گواردیولا و دانته،تعویض را بیشتر به سبب تغییر تاکتیک به منظور شکستن دیوار دفاعی مستحکم  هانوفر می دانند:"من کمی ناامید شده بودم.اما تصمیم مربی را درک می کنم و میپذیرم.وقتی تیم حریف با 11 بازیکن در محوطه ی جریمه اش جمع شده،استفاده از سه دفاع مرکزی معنی ندارد.مهم کسب سه امتیاز بود که به ان رسیدیم."

در سوی دیگر ماتیاس سامر مدیر ورزشی بایرن مونیخ به دفاع از مدافع تیمش پرداخت:"دانته یک بازیکن با کلاس جهانیست و اهمیت بالایی برای تیم بایرن دارد.از شما می خواهم تا با عدالت در مورد وی صحبت کنید.او سزاوار این همه انتقاد نیست."

دانته تا کنون 118 بار برای بایرن به میدان رفته که در آن ها 5 گل هم به ثمر رسانده است. 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
بایرن سلطان اروپا دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 00:41

افنبرگ راستشه خدایی دانته نزول کرده خیلی خیلی خیلی کنده وحشتناک کنده اصلا نمیتونه سریع استارت بزنه خوب بی دلیل هم نیست قد و قوارش گنده و سنگینه و مهمتر سنش بالاس.پس بهترین حال فروششه

باستین دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 07:32

من که اصلا دانته رو قبول ندارم

m-bavaria دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 10:19

مشکل دانته نیست مشکل سیستم دفاعی تیمه که با هر حمله ی حریف باید تنمون بلرزه . یادمه زمان یوپ بین تمام مدافع های بوندسلیگا دانته رکورد بیشترین توپ گیری تو نبرد های تک به تک داشت . سیستمی که مدافع های مرکزیش بادشتوپر و بواتنگ باشن و 8 بازی هیچ گلی نخورن واقعا باید دفاع مستحکمی باشه . شما یک لحظه فکر کنید که ما چهار سال پیش با بواتنگ و بادشتوپر جلوی رئال بازی کردیم بردیم من که به شخصه هنوز تعجب میکنم که یوپ چطوری تونس با این دوتا دست و پا چلفتی رئال و ببره . به هر حال به نظر من دانته به مراتب از بد اشتباه و بواتنگ بهتره .

mohammad دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 12:39 http://bayern.blogsky.com

ساختار دفاعی بایرن مشکل داره اما این چیزی از کندی و گیجی دانته کم نمیکنه مسولان بایرن باید آخر فصل بفروشنش و یه مدافع جوان و آینده دار بخرن

MERSAD33 دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 13:12

دانته یه موقعی خوب بود...... دیگه بدرد نمیخوره....... مثلا سر گل خوردن با هانوفر مشکل پپ بود؟؟؟ پپ گفت بهش که این پات به اون پات بگه گ. و .ه بخور؟

milad دوشنبه 18 اسفند 1393 ساعت 15:06

m-bavaria


شما به نظر میاد طرفدار real باشی تا بایرن..

مکتب استقلال و آلمان کبیر. سه‌شنبه 19 اسفند 1393 ساعت 22:59

اینجا به راحتی میشه اسم جعل کرد
اما برو سایت ورزش3 تا ببینی موضع من رو:)
اونجا همه تیم های آلمان کبیر رو حمایت میکنم
همشون خودتی بدبخت عقده ای اسم منو جعل میکنی مادر جنده بدبخت
میدونم حقایق من چقققققققققققدر عذابت میده
عشق است بایرن و دورتموند و لورکوزن وهمه تیم های آلمان کبیر
مرگ بر لیگ بی هویت انگلیس
تا اوج کونت بسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسوز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد