وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هانوفر - بایرن مونیخ؛ باواریاییها به دنبال استحکام صدرنشینی

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ فردا در چارچوب هفته ی بیست و چهارم بوندسلیگا به مصاف میزبانش خواهد رفت.

غول های باواریایی که اکنون در صدر جدول لیگ آلمان قرار دارند،فردا در حالی به مصاف هانوفر رده یازدهمی خواهند رفت که میزبانشان در نیم فصل دوم تا کنون موفق به کسب برد نشده است(3باخت 3مساوی)،و این در حالیست که بایرنی ها پس از کسب یک شکست و یک تساوی در دو دیدار ابتدایی دور برگشت،در باقی بازی ها با اقتدار کامل پیروز شدند.

بایرن تحت هدایت پپ گواردیولا که با 8 امتیاز برتری در صدر قرار دارد،در حالی با هانوفر دیدار می کند که در میانه های هفته ی جاری باید در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا به مصاف شاختار برود.

اما بر خلاف بایرن مونیخ که چهارشنبه شب در جام حذفی به مصاف برانشوایک رفته است،هانوفر در طول هفته ی قبل به استراحت و ریکاوری پرداخته است.
پپ گواردیولا طبق معمول نمی تواند از وجود مارتینز،تیاگو و لام بهره ببرد،اما بازگشت مهدی بن عطیه به تمرینات بایرن می تواند نکته ی مثبتی در ترکیب این تیم باشد.

این دو تیم فردا در ساعت 18 به وقت ایران در حالی در ورزشگاه HDI آره نا به مصاف هم می روند که در تاریخ دیدار هایشان 53 بار با هم مصاف داده اند که به غیر از دو بازی آن ها که در جام جذفی برگزار شده،باقی در بوندس لیگا بوده است.تیم محبوب ایالت باواریا در 51 دیدار دیگر 34 برد داشته و متحمل 9 شکست شده است.

بهترین برد هانوفر برابر بایرن در ورزشگاه خانگی اش به دو برد 3-1(1973-74 و 2010-11) باز می گرد.در حالی که بایرنی ها دو برد با اختلاف 5 گل را در این ورزشگاه تجربه کرده اند(5-0 در 1985-86 و 6-1 در 2012-13).

دیدار رفت این دو تیم هم با نتیجه 4-0 و با گل های روبن(2گل)و لواندوفسکی(2گل)به سود بایرن به پایان رسیده است. 

 

منبع

نظرات 22 + ارسال نظر
محمد جواد شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 08:31

امروز هم با آرین روبن و رفقا ، می بریم و به امید پیروزی بایرن در جام باشگاه های اروپا منتظر می نشینیم. !!!!!فینال برلین!!!!!

r10 شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 09:53

به گزارش "ورزش سه"، آرین روبن در حال حاضر در بهترین شرایط دوران فوتبال خود به سر می‌برد. او در فصل جاری بوندسلیگا تا اینجای کار 17 گل به ثمر رسانده که این آمار وی را در صدر جدول گلزنان این رقابت‌ها قرار داده است. این هافبک هلندی هیچگاه ،حتی پیش از آنکه به بایرن مونیخ بپیوندد، نتوانسته بود چنین دستاوردی از خود بر جای بگذارد، آن هم تنها بعد از 23 هفته.
حال وی در آستانه ثبت یک رکورد جدید قرار گرفته است. روز شنبه بایرن مونیخ در هفته بیست و چهارم فصل جاری بوندسلیگا به مصاف هانوفر خواهد رفت. چنانچه باواریایی‌ها بتوانند این مسابقه را با پیروزی پشت سر بگذارند، صدمین برد روبن بعد از 126 بازی که با پیراهن بایرن انجام داده است، به دست خواهد آمد. رکوردی که پیش از او هیچ بازیکنی به این سرعت به آن دست پیدا نکرده است

محمد جواد شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 10:41

از اینکه می بینم طرفدارای روبن روبروز بیشتر می شن خیلی خوشحالم،من شخصا روبن رو چند ساله که بهترین بازیکن دنیا می دونم،منتها آسیب دیدنها و بازی نکردنهای زیادش باعث می شد که بهانه دست فیفا بده و اون رو از لیست کنار بزارن،البته الان هم مافیا نمی زاره روبن به حقش برسه،ولی برای من اون خیلی وقته که بهترینه و هیچ بزیکنی تو دنیا به اندازه روبن کامل نیست،سامر،مولر،فن مارویک و خیلیهای دیگه هم این نظر رو دارن،حتی بلاتر بعد از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن جام جهانی اعتراض کرد و گفت از این انتخاب شگفت زده ام و روبن یا مولر رو بهترین بازیکن جام می دونست که انصافا روبن در کیفیتی بالاتر از هر بازیکن دیگه ای قرار داشت.

شاهین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:11

سلام به همه امشب با قاطعیت میبریم

شاهین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:13

بایرن14 هانوفر2

شاهین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 13:14

چی شده شبکه 3 میزاره

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:07

شبکه3 میزاره ولی اگه اگه علیفر باشه صداسیما باید فاتحه خودشو بخونه
مکتب استقلال و آلمان کبیر اگه میبینی جعلت کردن اواتارت(اسمت) رو عوض کن

ناشناس شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:11

هانوفر 3 بایرن مونیخ 0

بایرن خدای عشق من شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:12 http://http

سلام ب همه ی بایرنی های عزیز امشب واقعا شبکه سه پخش میکنه بایرن و هانوفر؟

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:14

چنتا خبر

1-رئال مادرید به دنبال لواندوفسکی
(فرانسوا گایاردو که از کارشناسان فوتبال اسپانیا و آگاه به نقل و انتقالات بازیکن است در یک برنامه ورزشی پربیننده اسپانیا اعلام کرد که رئال مادرید علاقه زیادی به جذب روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ دارد و می‌خواهد او را در تابستان با 45 میلیون یورو جذب کند.
او گفت: قیمت لواندوفسکی به 45 میلیون یورو می رسد. رئال مادرید برای اینکه بتواند این بازیکن سرشناس را جذب کند باید یکی از ستاره‌های سرشناس خود در خط حمله را بفروشد.
گایاردو ادامه داد: لواندوفسکی بازیکنی مهم در پروژه جدید فلورنتینو پرس است. او با این بازیکن لهستانی وارد مذاکره شده است. لواندوفسکی دوست ندارد در بایرن مونیخ بماند و همین باعث شده است تا رئال مادرید به دنبال جذب او باشد.
لواندوفسکی در دورتموند نمایش خیره کننده‌ای داشت و در دیدار برابر رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا توانست چهار گل به ثمر رساند. او پس از کش و قوس های زیاد سرانجام به بایرن مونیخ پیوست اما در این تیم نتوانسته است که نمایش خوبی داشته باشد و انتظارات را برآورده کند. رسانه های آلمانی از اختلاف او با پپ گواردیولا سخن به میان می آورند و این باعث شده است تا احتمال جدایی این مهاجم لهستانی از بایرن مونیخ زیاد باشد.)

2-بن عطیه، آماده بازگشت به میادین
مهدی بن عطیه، مدافع بایرن مشکلی برای دیدار تیمش مقابل هانوفر نخواهد داشت و می‌تواند برای تیمش به میدان برود.

3-لام: به دیدار مقابل دورتموند می رسم
( لام به شبکه تلویزیونی "اشپورت وان" گفت:" من دوباره می‌توانم بدوم و با ‏توپ کار کنم. احتمال می‌دهم یک هفته دیگر بتوانم در تمرینات تیم حاضر شوم. احتمالا در بازی مقابل ‏دورتموند که اوایل آوریل برگزار می‌شود، حاضر خواهم بود‎."‎)

4-آرین روبن در آستانه ثبت یک رکورد جدید
چنانچه بایرن مونیخ در بازی فردا پیروز شود، روبن صدمین برد خود با پیراهن این تیم را تجربه خواهد کرد.

5-بایرن مونیخ-شاختار دونتسک
چهارشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۵
زنده از شبکه سه

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 14:16

بایرن خدای عشق من
اره داداش ساعت 6

ناشناس شتر در خواب بیند پنبه دانه..........

ارین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:46

ترکیب بایرن مقابل هانوفر نویر، آلونسو، دانته، روبن، رافینیا، بوآتنگ، برنات، گوتسه، مولر، آلابا، باداشتوبر گواردیولا ریده با این ترکیب فقط امیدوارم بتونیم بدون شواینی لوا ریبری گل بزنیم

Aylar شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 17:54

سوپرمانو
شبکه ی ٣ بازی بایرن - شاختار رو نشون نمیده ، توی سایتش چلسی - پی اس جی رو زده بود !

e-bvb شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:26

برای سلامتی یه بازیکن آلمانی دعا کنید
خواهش میکنم من دیگه حتی حوصله دیدن بازی تیم قهرمان بایرن رو ندارم
3 ماهه بازیشو ندیدم

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:53

ببخشید داداش اینو سایت طرفداری نوشته بود
اگه3نمیدش پس شبکه ورزش میدتش

شاهین شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:55

مکتب جان ما تو واقعی رو میشناسیم و کسی که اسمتو هم جعل کرده میشناسیم نیازی نیس خودتو بابت این افراد شکست خورده ناراحت کنی

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 18:57

نیمه اول که چندان دلچسب نبودیم
ایشالاه نیمه دوم......

هاینز شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 19:46

سلام
مدیر وبلاگ و خیلیای دیگه میدونن چندین ساله بیننده پر و پا قرص وبلاگم ولی خداییش اگه قرار باشه اینجا هم تبدیل بشه به جایی مث وبلاگ و سایت رعالی ها و ورزش سه و فلان و بهمان که همه خواهر مادر همدیگه رو بهم یاداوری می کنن و الفاظ رکیک استفاده می کنن ما نیستیم.
اگه فقط یکبار تو خیابونای مونیخ قدم می زدید و با حال و هوا و فرهنگ مردم اون سرزمین مقدس آشنایی داشتید هیچوقت ازین الفاظ کوچه بازاری عقب مونده استفاده نمی کردید.

=================================
(((هیچ وقت با یک آدم احمق وارد بحث نشوید. چون یک آدم احمق اول از همه شما را تا سطح خودش پایین میکشد و شما را به راحتی شکست میدهد.
هیچ راهی برای شکست دادن حرف های یک احمق وجود ندارد جز سکوت))).
==================================

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 20:17

زنده باد داداش هاینز
چه جمله قشنگی اصن تک تک سلولهام به وجد اومد
رفتی مونیخ جای ماروهم خالی کن

این اتفاقا چند وقت یه بار پیش میاد
منم مث شما جلو هرکی که یاد خواهر مادر کنه وامیستم
شمام پیش ما بمون

GERMANY شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 21:18

سوبر مانو جان میشه به ماهم بکی بازی بایرن و شاختار از جه شبکه ای بخش میشه اخه کادری که توش زده بایرن مونیخ و شاختار ساعت 23:15 بخش میشه کنارش ارمه شبکه سه رو زده ولی ما رفتیم تو سایتای مختلف زده بود زنده از شبکه ورزش اخه کدومش ادم قاطی میکنه لطفا شما که بزرکترید اطلاعات بدید کدوم شبکه بخش میشه روز جهارشنبه انقد این کانال اون کانال نکنیم...

سوپرمانو شنبه 16 اسفند 1393 ساعت 22:02

چی بگم داداش
هم سایت شبکه نوشته که بازی چلسی رو پخش میکنه هم شبکه3
صبر داشته باش تا چهارشنبه معلوم میشه

مکتب استقلال و آلمان کبیر. یکشنبه 17 اسفند 1393 ساعت 23:23

به شبکه 3 و ورزش شدیدا اعتراض کنید تا لیگ بی هویت و ضعیف روس ها و اعراب و گلیزرها و مالزی ها و...(انگلیس)پخش نشه و کل بازی های بوندس لیگا پخش بشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد