وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اینتراخت برانشویگ

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان از سد تیم فوتبال اینتراخت برانشویگ گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

من قبلا می دانستم که بازی سختی در پیش خواهیم داشت. برانشویگ واقعا عالی بازی کرد. قبل از بازی مردم از من می پرسیدند که چند گل به ثمر می رسانید؟ پنج، شش یا هفت؟ امروز به خوبی مشخص شد که چرا باید همیشه برای حریف احترام قائل بود. تیم هایی که در لیگ پائین تر حضور دارند شاید از نظر کیفیت پائین تر باشند اما به لحاظ روحیه بهترند و از ته دل بازی می کنند. ما امروز از نظر بدنی در بهترین وضع نبودیم، اما باز هم بازی را در دست داشتیم. من از نتیجه راضی هستم چون به دور بعدی راه یافتیم. 

 

داوید آلابا : 

برانشوایگ بسیار با انرژی بود، تمام فضاهای موجود را بسته بود و کار را برای ما بسیار بسیار سخت کرد. ما مشخصا بر بازی تسلط داشتیم اما حقیقتا فرصت چندانی به دست نیاوردیم. در پایان بازی اما شایستگی این برتری از آن ما بود. جاه طلبی و عطش ما برای رسیدن به موفقیت کاملا مشهود بود. 

تورستن لایبرکنکت (مربی اینتراخت برانشویگ) : 

ما می خواستیم برتری خود نسبت به بسیاری از تیم های دسته اولی را اثبات کنیم و من فکر می کنم که موفق شده ایم. شما همواره از شکست ناراحت می شوید، حتی در برابر اف سی بایرن. ما کارهای بسیار زیادی را در دفاع با موفقیت انجام دادیم. با وجود فضای زیادی که بایرن در اختیار ما قرار داده بود، در حمله اما نتوانستیم چندان موفق ظاهر شویم. اکنون به دیدار با سنت پائولی می اندیشیم.

نظرات 1 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 14 اسفند 1393 ساعت 23:10

به امید موفقیت بایرن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد