وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - اینتراخت برانشویگ

 

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - اینتراخت برانشویگ در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی آلمان پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 23:00

نظرات 9 + ارسال نظر
MERSAD33 سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 21:33

تو سایت ورزش 3 یه نظر دادم راجع به رکورد جدید رونالدو در لالیگا
اینو نوشتم (واقعا کسی دیگه نمیاد که بتونه مثل رونالدو محو بشه))
رئالیا حرصشون گرفت!!!!
ایشالا براینشواینگ رو هم با اقتدار میبریم و میترکونیمشون

فرانک سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:33

گواردیولا:توماس مولر هم میتواند ماسک بتمن بزند

روز چهارشنبه بایرن مونیخ در آلیانس آرنا پذیرای آینتراخت براون‌شوایگ خواهد بود. این دیدار در چارچوب دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی آلمان بپپ گواردیولا پیش از این بازی، در نشستی خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

نتیجه بازی:
-مردم فکر می‌کنند ما از الان به دور بعدی صعود کرده‌ایم. اصلا طوری شده که قبل از هر بازی همه تیم ما را برنده می‌دانند. البته از آنجایی که من در قامت سرمربی بایرن مونیخ، یک فینال جام حذفی را در شهر برلین تجربه کرده‌ام، مشتاقانه خواهان صعود به دور بعدی و هموار کردن راه برای رسیدن به فینال هستم.

تیم برانشوایگ:
-سال گذشته دو بار در بوندسلیگا برابر این تیم بازی کرده‌ایم. آنها هنوز همان مربی و همان تفکرات سال قبل را دارند.

انتقادات اخیر ماتیاس سامر:
-عیبی ندارد. من او را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم که انتقاداتش از روی دلسوزی و برای تیم ما راهگشا است.

حریف دسته دومی:
-این حرف‌ها در بازی‌های حذفی مطرح نیست. در این لیگ تیم‌ها بهترین نمایش خود را ارائه می‌دهند تا به پیروزی برسند و هر بازی به مثابه یک فینال است.

په‌په راینا درون دروازه:
-شاید! این امکان وجود دارد.
رگزار می‌شود.استراحت دادن به برخی بازیکنان:
-بازیکنان من خسته نیستند. آخرین بازی ما روز جمعه برگزار شد، یعنی پنج روز پیش. بنابراین فردا بهترین تیم بایرن را مشاهده خواهید کرد.

زوج همیشگی باداشتوبر و بواتنگ:
-نخیر. من گاهی هم با دانته بازی می‌کنم. از همه آنها رضایت دارم و بازیکنان بسیار خوبی هستند.

شایعات رفتن به انگلیس:
-من سال آینده هم اینجا و در این باشگاه فوق‌العاده خواهم ماند. بعد از آن معلوم نیست.

تمدید قرارداد با بایرن:
-من از روحیه آلمانی‌ها خوش‌بینی را آموختم. با اینکه شخصیت بدبینی داشتم، اما کاملا آدم دیگری شده‌ام. من می‌توانم پنج یا شش سال دیگر هم در این باشگاه بمانم اما این به بازیکنان تیم بستگی دارد. اصلا چرا درمورد شرایط من صحبت می‌کنیم؟ برگردیم به موضوع بازی.

جشنواره گل در بازی فردا:
-من به بازیکنانم اعتماد بسیاری دارم اما واقعیت این است که ما می‌توانیم فردا بازی بدی ارائه دهیم. هر اتفاقی ممکن است. باید به حریف احترام بگذاریم. برای همین هم بود که گفتم فردا بهترین تیم بایرن به زمین خواهد رفت. البته فکر نکنم گل‌های زیادی به ثمر برسانیم، من هیچگاه پیش از بازی‌های تیمم چنین تصوری ندارم.

تیاگو، لام، مارتینز:
-آنها هم هستند البته فعلا فقط برای تمرین کردن. فعلا در حال گذراندن آخرین مرحله کسب آمادگی هستند تا بزودی بتوانند به ترکیب تیم بازگردند.

شادی بازیکنان دورتموند با ماسک بت‌من و رابین:
-آنها از بازی‌شان راضی بودند و از فرط شادی آن حرکت را انجام دادند. اگر توماس مولر هم بخواهد چنین حرکاتی بکند، از نظر من مانعی ندارد!

babak سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:38

بازی رو از شبکه رایگان نشون نمیده؟؟؟ یا از شبکه های کارتی هاتبرد؟(البته غیر از بین اسپرت)؟؟؟
اگه میدونید لطفا بگید

باستین سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 22:52

ایول ایوله بایرن مونیخ یله

babak سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 23:03

Ntv spot رایگان بازی رو پخش میکنه

باستین سه‌شنبه 12 اسفند 1393 ساعت 23:06

اقا بابک مشخصات کامل کانال رو بده رو کدوم ماهواره هستش هاتبرد

سوپرمانو چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 00:59

مرسی فرانک بابت اخبار دسته اولت

نه خدای من مانوئل تو دروازه نباشه با توجه به سیستم پپ 60 درصد تیم رو هواست
جناب اقای پپ کچل خواهشا اینقدر با احساسات ما بازی نکن
مانوئل 1ماه بکوب تو جام جهانی فیکس بازی کرد(با اینکه قبلشم مصدوم بود)ولی خسته نشد حالا پریروز 4تا سیو کرده خسته شه؟؟؟؟؟بابا بیخیال
اینم حیله جدیدته که رینا رو جانشین مانو کنی؟؟؟؟نه نه نه
کاپیتان اولمون که مصدومه ..کاپیتان دوممونم که نصفه بازی میدی...تورو خدا با کاپیتان سوممون کاری نداشته باش

babak چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 01:22

رو مسیر ترکیه(42E)
۱۲۰۱۵
H
۲۷۵۰۰

GERMANY چهارشنبه 13 اسفند 1393 ساعت 21:41

یعنی جی مولر ماسک بتمن بزنه منظورشو نفهمیدم...منظور کوردیولا ازاین حرفش جیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد