وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر کلن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیست و سوم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال کلن گذشت. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

از نتیجه کسب شده راضی هستم. مقابل یکی از 2 تیم برتری که خارج از خانه نتیجه خوبی در رقابت‌های لیگ داشته‌اند، برنده شدیم و 4 گل زدیم. کسب این برد مقابل چنین حریفی واقعا فوق العاده سخت بود. خوب بازی را آغاز کردیم اما برای چند دقیقه کنترل بازی را از دست دادیم. بعد از آنکه 3 بر یک شدیم، کاملا بازی متفاوتی را ارائه کردیم. به نظرم دوباره درخشش را آغاز کردیم. امروز بردی خوب کسب کردیم زیرا مانوئل نویر دوباره رفلکس‌های بسیار عالی داشت و خوش درخشید.
 

هولگر باداشتوبر : 

بازی بسیار سختی بود که برنده شدیم. از این بابت خوشحالم. به خصوص که من هم دارم قدرتمند‌تر می‌شوم. خیلی خوب است می‌توانم بازی کرده و کسب تجربه کنم. هر بازی و هر دقیقه بازی باعث می‌شود حرکت رو به جلویی داشته باشم. البته هنوز در یکسری چیزها هست که باید بهتر شوم. 

 

آرین روبن : 

شب خنده‌داری بود. خوب شروع کردیم، خیلی سریع به برتری 2 بر صفر رسیدیم. همه فکر کردند چه اتفاق بزرگی رخ می دهد. به نظرم در این مصاف جنگنده ظاهر شدیم. در 10 دقیقه آخر نیمه اول سرعت‌مان کمی کند شد و در بدترین زمان گل خوردیم. به همین دلیل بود که با احساس بدی به رختکن رفتیم. نیمه دوم را خوب شروع نکردیم. در دقایق ابتدایی مانوئل نویر با درخشش خود دروازه را حفظ کرد و باعث تضمین برد شد. واقعا توپ‌هایی را مهار کرد که خارق‌العاده بودند.
 

ماتیاس سامر : 

ما آماده و مصمم بودیم و در 25 دقیقه ابتدایی فشار فراوانی به حریف وارد کردیم. اما در ادامه فاصله چندانی با دریافت گل دوم نداشتیم که این قابل قبول نیست. از پیروزی در این دیدار خرسندیم اما نمی توانیم خود را فریب دهیم. عملکرد کلن تحسین برانگیز بود. آن ها با تمام توان بازی کردند و به ما اجازه ندادند تا تمام برنامه هایمان را اجرا کنیم. البته اکنون می دانیم که بر روی بعضی مسائل باید بیشتر کار کنیم. 

 

پتر اشتوگر (سرمربی کلن) : 

به نظرم خیلی زیاد با احترام و مهربانی وارد بازی با بایرن شدیم. البته بعد از آنکه 2 گل خوردیم، تا حدی توانستیم وضعیت خود را تغییر داده و برای بازگشت به بازی تلاش کنیم. تلاش‌مان آنقدر کافی بود که بازی را مساوی کنیم اما بایرنی‌ها در دروازه دروازه‌بان بزرگی مثل مانوئل نویر را داشتند که توپ‌های ما را گرفت. او 2 واکنش و مهار غیرقابل باور داشت. به خاطر باخت بدیهی است راضی نیستیم اما در مجموع بازی منظمی کردیم.

نظرات 4 + ارسال نظر
فاتح شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 15:58

بردهای بایرن خاری توی چشم مافیای پخش زنده رسانه مثلا ملی ایرانه ,ننگ به دار و دسته نیویورکی گروه ورزش صدا وسیما

اشتفان شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 21:01

آره راست میگی.این گاگول هم معلوم نیست از کجا اومده رییس صداسیما شده.

مکتب استقلال و آلمان کبیر. یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 11:10

واقعا چرا؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا بازی های بوندس لیگا پخش نمیشه؟؟؟؟؟!!!!!!!!
حتی بازی دربی روهر پخش نشد و به جاش بازی تکراری بارسلون و گلیزریونایتد پخش شد
دوستان شدیدا اعتراض کنید
بیاین سایت ورزش3 و شدیدا اعتراض کنید باید بازی های لیگ کشور قهرمان جهان پخش بشه

محمد جواد یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 12:46

آرین روبن عزیز 17 گله شد به امید آقای گلی روبن در این فصل،یک پاس گل و یک گل ،فوق العاده است این آرین روبن،با آمادگی روبن و ریبری لیگ قهرمانان هم دور از دسترس نیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد