وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 4 - 1 کلن؛ ادامه بردهای قاطع باواریایی ها

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در اولین بازی هفته بیست و سوم بوندسلیگا بایرن مونیخ در آلیانس آرنا میزبان کلن بود.

بایرنی ها در حالی پای به این بازی می گذاشتند که در دو بازی قبلی به بردهای پرگلی دست یافته بودند و همه انتظار داشتند بازیکنان پپ در این بازی هم به بردی پرگل دست یابند.

بازی با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم روی اولین فرصت جدی به گل دست یافت. دقایقی بعد و با ادامه حملات بایرن مونیخ در دقیقه 10 بازی با 2 گل از حریفش جلو افتاد. بعد از این دو گل بازی تا حدی آرام دنبال شد و بایرنی ها بیشتر سعی در کنترل جریان بازی داشتند. بین دقایق 30 تا 35 بایرن مونیخ 3 بار توسط روبرت لواندوفسکی دروازه کلن را تهدید کردند اما موفق به گشودن مجدد دروازه تیمو هورن نشدند. در ثانیه های پایانی نیمه اول کلن موفق شد یکی از گل های خورده را جبران کند و بازیکنان این تیم امیدوار به رختکن بروند.

نیمه دوم طبق انتظار با برتری بایرن مونیخ آغاز شد و این تیم چند بار روی ضربات بواتنگ و توماس مولر موقعیت های روی دروازه کلن خلق کرد. دقیقه 60 دروازه بایرن به صورت جدی تهدید شد اما عکس العمل های به موقع نویر مانع از به تساوی کشیده شدن بازی شد.دقیقه 67 و پس از چند حمله متوالی و بیشتر شدن فشار روی دروازه کلن آرین روبن گل سوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند. دقیقه 75 نویر به خوبی شوت دانیل هالفار را مهار کرد و در ادامه در ضد حمله ای سریع بایرن به گل چهارم دست یافت. در ادامه واکنش های تیمو هورن دو بار مانع از گلزنی روبن شد.

با این نتیجه بایرن مونیخ 58 امتیازی شد و دوباره فاصله اش با رقبا را افزایش داد. کلن هم 25 امتیازی در رده سیزدهم جدول باقی ماند.
 

شرح گل ها

باستین شواین اشتایگر؛ دقیقه 3: کرنر ارسالی ریبری از سمت چپ با ضربه سر شواین اشتایگر تبدیل به گل اول بازی شد.

فرانک ریبری؛ دقیقه 10: ریبری پس از دریافت پاس شواینی در سمت چپ با یک حرکت عرضی خود را به درون محوطه رساند و با ضربه ای زمینی به زاویه موافق دروازه تیمو هورن را گشود.

آنتونی اوجا؛ دقیقه 45: سانتر ارسالی لمن از سمت راست با ضربه سر مهاجم نیجریه ای تبدیل به گل اول کلن شد.

آرین روبن؛ دقیقه 67: سانتر ریبری را روبن با ضربه سری دقیق تبدیل به گل سوم بایرن کرد.

روبرت لواندوفسکی؛ دقیقه 75: روی ضد حمله ای سریع گل چهارم بایرن به ثمر رسید. پاس ریبری در موقعیتی خوب به روبن رسید و ضربه چیپ او را لواندوفسکی از روی خط دروازه با سینه تبدیل به گل کرد.
 

منبع

نظرات 19 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:00

برد عالی حمله عالی ولی گل خوردن از روی ضربات ایستگاهی کابوسی برای بایرن.نویر چندین سیو عالی داشت درود بر دروازه بان قلبهای طرفداران واقعی بایرن مونیخ

abolhasan شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:08 http://2020202020

احسن بایرن..باید تمرکزمونو بذاریم روی بازیه شاختار

سوپرمانو شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:15

زنده باد
مانوئل عععاااااااالللللییییی بود ولی حیف کلین شیت نکرد
امشب به همه ثابت شد که مانوئل به اون توپ پلاستیکی دل نبسته بود

گل زدن از روی ضد حمله واقعا به من خیلی میچسبه
یه حس ابر قدرت بودن به ادم میده

بایرن یه هدیه عالی به مناسبت تولدش به ما داد
تنها دلخوشی امشب من... مرسی مردان باواریا

hadi شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:16

واقعا برد خوبی بود. ای کاش اون یه گل رو هم نمیخوردیم که بیشتر میچسبید. امیدوارم تو بازی با شاختار هم همینجوری جنگنده بازی کنیم.

افن برگ شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:24

اومدن آلابا به دفاع چپ کارایی ریبری رو چند برابر میکنه...به امید اینکه بعد از دوران مصدومیت لام،زوج روبن و لام رو هم در جناح راستمون ببینیم...ما بازیکن میانی خیلی زیاد داریم و نیازی نیست فیلیپ لام رو بزاره وسط...در ضمن مبارک باشه 115 سالگیت بایرن...انشالله 1000ساله بشی

غریبه شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:41

بابا بایرن داره نابود میشه، بایرن خیلی ضعیف شده، این برد های بایرت همش برای هاینکس هست
.
.
.
.
.
.
.
الکی مثلا من رئال مادریدی هستم

سوپرمانو شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 01:42

ترکیب بسیار عالی بود
اگه کاپیتان بیاد و جا رافینیا واسته که معرکست
دروازه بانشون هرکی بجز هورن بود اینام 8تایی شده بودن

hitler شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 03:23

تبریک به دوستان خوب بایرنیم و به امید پیروزی پر گل مقابل برانشویگ در چهارشنبه شب راستی یاد نطق سرمربیشون افتادم

بنیامین محمدزاده شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 03:25

متأسفانه اصرار گواردیولا در استفاده از لاهم و آلابا در پست هافبک میانی و مارتینز در خط دفاع کم کم دارد خطرناک میشود.جای لاهم دفاع راست و آلابا دفاع چپ و مارتینز هافبک دفاعیست.گواردیولا مثل همه انسان های دیگر مرتکب اشتباه می شود و حرف ها و کارهای او وحی نیست و مسئولین فنی و مدیران بایرن باید در این زمینه به او آگاهی لازم را بدهند.به نظر من سنگ محک گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا است و اگر این جام را فتح نکنیم پروژه گواردیولا شکست خورده است.طی این دو فصل نه او و نه مسئولین بایرن در خط دفاع و خط حمله مهرههای موثری خریداری نکردند.ما به هوملس و رویس بیشتر از گوتزه و لواندوفسکی احتیاج داشتیم.ریبری افت شدیدی کرده و تا زمانیکه بازیکنی تهاجمی در سطح دوران اوج او خریداری نکنیم در برابر بزرگان اروپا میلنگیم.من از سال 1998 طرفدار بایرنم و در تمام این مدت اشتباهات فراوان مربیان و مدیران بایرن را دیده ام.به نظرم اگر گواردیولا از لاهم آلابا و مارتینز در پست های اصلیشون استفاده نکنه ما در برابر چلسی و رئال مادرید بازنده خواهیم بود.
جواب روبری:بنیامین جان چرا انقدر زر میزنی اون اخر نوشتی که ما در مقابل تیم های چلسی و ریال بازنده ایم اصلا وایستا ببینم تو با خودت چند چندی اگه طرفدار بایرنی چرا انقدر چرت و پرت میگی اگه طرفدار ریال یا چلسی هستی باید خدمتت عرض کنم که اینجا سایت طرفداران بایرن هست
والا با این حرفایی که شما در مورد باخت در برابر ریال میزنید باور کنید این اتفاق میفته
یه کم پشت تیمتون باشید از مربیش حمایت کنید از بازیکناش حمایت کنید نه اینکه دشمنش بشید
جواب من به روبری:گوسفند گفتم میبازیم اگر لاهم و آلابا و مارتینز سرجاشون نباشن.آدم به خری تو ندیدم.البته بلا نسبت گوسفند و خر.فکر کنم تو یه موجود تک سلولی تک یاخته ای که مغزش توانایی تحلیل بیش از یک جمله رو نداره

بایرن شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 03:41

بنیامین جای تاسف داره

دوست من شما مربی هستی؟ اگه هستی مدرک A رو داری؟

کارنامه ات چیه عزیز ؟ چنتا قهرمانی داری؟ تو اروپا چی؟

پدر جان از پپ با تجربه تری؟

این پیام رو همه جا کپی کردی بعضی ها حالشون گرفته میشه

ایشالا سرمربی بایرن که شدی شما همونکاری که دوست داری بکن

فعلا همینیه که هست

اون مربیه کارشم خوب بلده شمام دوست اینجا با پیامات رو اعصاب

حالا پیام منم زیرش اضافه کن ۴ تا حرف رکیکم بهش اضافه

بنظرت این یعنی تعصب؟

فوش بدی یا ندی.حال کنی یا نکنی.پیام با جو مصبت بدی یا منفی اون سرمبیه من و شمام هوادار اونم توی ایران پس بهتره جو منفی برای خودمون درست نکنیم.

و هواداری تیمای دیگرم خوشحال نکنیم.

باستین شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 06:52

تبریک به همه

issa شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 08:43

بازی خیلی خوبی بود،ولی به نظرم باید خط دفاع بایرن تقویت بشه،مقابل کلن خط دفاع اینقدر ضعیفه،پس جلو تیمای بزرگ اروپایی این خط دفاع میخاد چیکار کنه،به نظر من ساختار میانی و هجومی تیم مشکلی نداره،فقط و فقط مشکل خط دفاعمونه!

محمد مشهد شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10:07

لطفا کسی ایقد از پپ ایراد نگیره من نظمئن هستم هر کس به جای پپ بیارن نمیتونه لینجوری نتیجه بگیره و درمورد بازی با شاختار باید بگم که همون نیمه اول کار شاختار یکسره میشه چونکه اونجا بایرن ترکیبش خوب نبود و شاختار دست کم گرفت ولی تو آلیانز کارشو یکسره میکنه انشا الله

حسین روبن شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10:19

روووووووبن 17گله آقای گل بوندسلیگا...

کی میدونه این چندین گل پیاپی روبن بود؟؟؟؟؟

هاینریش هیملر شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 10:25

درسته که بردیم و بایرن کارش بردنه ولی باید شاختار با اختلاف عجیب از راه برداریم.امیدوارم بایرن لورکوزن اتلنتیکو رو حذف کنه.دورتموند یووه رو.ولی شالکه بد شانس بود.بایرن هم با له کردن ریال قهرمان میشه.5 فروردین استرالیا جلوی ارتش مانشافت زانو میزنه.و این است قدرت پر افتخار ترین و منظم ترین لیگ و فوتبال جهان المان.

شواینی شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 13:44

بازگشت رونالدوی برزیلی به میادین فوتبال
رونالدو به زودی به میادین باز خواهد گشت و به یک تیم امریکایی میپیوندد

محمد شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 15:17

پپ کجایی که ببینی ما چه مربیانی در خانه ها داریم .آقا شما داریم به ظاهر قضیه نگاه میکنین اما نابغه ی ثابت شده ای مثل پپ میدونه کی کیو کجا بازی بده

erik شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 18:03

دوستان میشه برای سلامتی یه بازیکن آلمانی که تو تیم ملی هم بازی میکنه دعا کنید !!!
۲ ماهه که یا مصدوم بوده یا آنفولانزا داشته !!!
هنوز حالش خوب نشده !!!

محمد جواد یکشنبه 10 اسفند 1393 ساعت 13:00

سلام به هواداران بایرن اول باید تبریک بگم بابت این بردهای خوب،اما به عنوان کوچکتر شما باید بگم بهتر هست که به عقاید هم دیگه احترام بگذاریم،چون هرکس نظر و سلیقه ای داره،آخه چند جا خوندم و دیدم که با الفاظ خوبی باهم ارتباط نمی گیریم،بحث بعدی هم اینکه حساب تیم ملی آلمان با ابشگاه بایرن جداست،باشگه فراملی و هرکسی از هرگوشه ای می تونه طرفدار یک باشگاه خارجی باشه و دلیل نمی شه که حتما طرفدار تیم ملی و کشور اون باشگاه هم باشه،من شخصا همیشه بایرن رو به خاطر وجود بازیکنان هلندی درجه یکش دوست داشتم و الان هم عاشق سبک بازی روبن هستم.و البته طرفدار تیم ملی هلند،اما سبک بازی بایرن رو دوست دارم و امیدوارم که همیشه قهرمان باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد