وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - کلن؛ قربانی بعدی!

  
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فردا شب در آغاز بازی های هفته 23 بوندسلیگای آلمان، بایرن مونیخ از ساعت 23 به وقت ایران، در ورزشگاه آلیانس آرنا، میزبان کلن خواهد بود.
شرایط و ترکیب احتمالی

صدرنشین بلامنازع فوتبال آلمان، که در 22 هفته گذشته، فقط 5 بار موفق به کسب 3 امتیاز بازی نشده، فردا برای کسب چهارمین پیروزی متوالی، باید رودرروی کلن رده سیزدهمی قرار گیرد که آخرین بردش به 5 هفته پیش و مقابل وولفسبورگی برمی گردد که توانسته تنها باخت بایرن را به آن، تحمیل کند. 

در شش دیدار گذشته، چهار بار بایرن و یک بار هم کلن پیروز شده و یک مسابقه دو تیم هم به تساوی انجامیده است. ترکیب های احتمالی دو تیم برای مسابقه فردا، به شرح زیر خواهد بود:

مصدومان، محرومان و آمار ترکیب های احتمالی

خاوی مارتینز، تیاگو آلکانتارا و کاپیتان فیلیپ لام، دوران نقاهت را پشت سر گذاشته اند، ولی هنوز آماده برگشت به زمین نیستند؛ مهدی بن عطیه هم به علت مصدومیت شدید، دیگر غایب ترکیب پپ گواردیولا خواهد بود. در طرف دیگر میدان هم پاتریک هلمز و یانیک گرهارت نخواهند توانست تیم شان را در این دیدار سخت خارج از خانه، همراهی کنند.

آمار ترکیب های احتمالی دو تیم از ابتدای فصل، که شامل گل ها، پاس گل ها، میانگین ریتینگ، سن، قد، شوت به دروازه، برتری در نبردهای هوایی، دریبل و تکل می شود، را هم مشاهده می کنید:

تحلیل و پیش بینی مسابقه

بایرن پس از شروعی ضعیف در نیم فصل دوم مقابل وولفسبورگ، قدم هایش را محکم برداشته و طی 3 پیروزی اخیرش در بوندس لیگا، شانزده گل زده و گلی هم دریافت نکرده است. کلن هم در 6 بازی اخیرش، فقط یک یاخت داشته و آمار دفاعی قابل قبولی ثبت کرده است. با این حال، به نظر می رسد مدافع عنوان قهرمانی، برد آسان دیگری پیش رو داشته باشد:

 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
بنیامین آدینه محمدزاده جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 00:51

متأسفانه اصرار گواردیولا در استفاده از لاهم و آلابا در پست هافبک میانی و مارتینز در خط دفاع کم کم دارد خطرناک میشود.جای لاهم دفاع راست و آلابا دفاع چپ و مارتینز هافبک دفاعیست.گواردیولا مثل همه انسان های دیگر مرتکب اشتباه می شود و حرف ها و کارهای او وحی نیست و مسئولین فنی و مدیران بایرن باید در این زمینه به او آگاهی لازم را بدهند.به نظر من سنگ محک گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا است و اگر این جام را فتح نکنیم پروژه گواردیولا شکست خورده است.طی این دو فصل نه او و نه مسئولین بایرن در خط دفاع و خط حمله مهرههای موثری خریداری نکردند.ما به هوملس و رویس بیشتر از گوتزه و لواندوفسکی احتیاج داشتیم.ریبری افت شدیدی کرده و تا زمانیکه بازیکنی تهاجمی در سطح دوران اوج او خریداری نکنیم در برابر بزرگان اروپا میلنگیم.من از سال 1998 طرفدار بایرنم و در تمام این مدت اشتباهات فراوان مربیان و مدیران بایرن را دیده ام.به نظرم اگر گواردیولا از لاهم آلابا و مارتینز در پست های اصلیشون استفاده نکنه ما در برابر چلسی و رئال مادرید بازنده خواهیم بود.

باستین جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 08:12

دوباره تکرار میکنم تنها مانع کسب برد میتونه ترکیب باشه

آیدا جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 09:50

ایشالا که میبره بایرن
واقعا ریبری میخواد ملیتش رو عوض کنه و آلمانی بشه؟
فک کنم بیشتر واسه بچه هاش داره این کار رو میکنه
ایشالا که بشه

مکتب استقلال و آلمان کبیر. جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 12:21

زنده باد آلمان کبیر
مرگ بر انگلیس خارجی و لیگ گدایش و رئال مادرید9تایی

محمد مشهد جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 22:37

آره آیدا جان ریبری میخواد ملیتشو آلمانی کنه مگه نمیدونی آلمان تبعیت میگیره حتی ما میتونین بریم تو آلمان زندگی کنیم

keyhan جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 23:37

salam kasi midone kodom shabake zende dare pakhsh mikone?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد