وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: بایرن به جنگندگی نیاز دارد، نه احساس

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، از تیمش انتظار دارد تمرکز بیشتری در بازی‌های پیش رو از خود نشان دهد.

علی‌رغم اینکه باواریایی‌ها در دو بازی قبلی خود در مجموع ۱۴ بر ۰ پیروز شده‌اند، پپ گواردیولا، سرمربی باواریایی ها گفته بود که هنوز جا برای بهتر شدن وجود دارد.

در یک هفته سخت و نفسگیر بایرنی‌ها بعد از رقابت در چمپیونزلیگ و در جام حذفی، باید روز جمعه با کلن روبرو شوند. این در حالی است که در دو هفته قبلی بوندسلیگا آنها دو پیروزی قاطع ۸ بر ۰ مقابل هامبورگ و ۶ بر ۰ مقابل پادربورن به دست آورده‌اند.

ماتیاس سامر ،مدیر ورزشی بایرن، در مورد شرایط فعلی باواریایی‌ها به “کیکر” گفت:” ما در حال حاضر وارد یک مرحله‌ای شده‌ایم که رقابت‌ها اوج گرفته‌اند. باید با آگاهی و هوشیاری کامل این مرحله را پشت سر بگذاریم و به خاطر نتایجی که تا الان به دست آورده‌ایم، احساساتی نشویم. این مرحله به جنگندگی نیاز دارد نه به احساس.” 

 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
بنیامین آدینه محمدزاده جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 00:54

متأسفانه اصرار گواردیولا در استفاده از لاهم و آلابا در پست هافبک میانی و مارتینز در خط دفاع کم کم دارد خطرناک میشود.جای لاهم دفاع راست و آلابا دفاع چپ و مارتینز هافبک دفاعیست.گواردیولا مثل همه انسان های دیگر مرتکب اشتباه می شود و حرف ها و کارهای او وحی نیست و مسئولین فنی و مدیران بایرن باید در این زمینه به او آگاهی لازم را بدهند.به نظر من سنگ محک گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا است و اگر این جام را فتح نکنیم پروژه گواردیولا شکست خورده است.طی این دو فصل نه او و نه مسئولین بایرن در خط دفاع و خط حمله مهرههای موثری خریداری نکردند.ما به هوملس و رویس بیشتر از گوتزه و لواندوفسکی احتیاج داشتیم.ریبری افت شدیدی کرده و تا زمانیکه بازیکنی تهاجمی در سطح دوران اوج او خریداری نکنیم در برابر بزرگان اروپا میلنگیم.من از سال 1998 طرفدار بایرنم و در تمام این مدت اشتباهات فراوان مربیان و مدیران بایرن را دیده ام.به نظرم اگر گواردیولا از لاهم آلابا و مارتینز در پست های اصلیشون استفاده نکنه ما در برابر چلسی و رئال مادرید بازنده خواهیم بود.

باستین جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 08:23

فکر کنم سامر ازدست کارهاى این یارو عصبانى شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد