وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارتینز پس از 6 ماه به زمین تمرین بازگشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شش و نیم ماه پس از پارگی رباط صلیبی، ژاوی مارتینز امروز مجددا به زمین تمرین بازگشت.

 پس از یک برنامه بازیابی ورزشی طولانی مدت که فقط در مرکز بدنسازی باشگاه پیگیری می شد، این بازیکن 26 ساله روز پنج شنبه برای نخستین بار در شش ماه گذشته با چهره ای خندان و در زیر نور خورشید قدم بر روی چمن زمین تمرین بایرن نهاد و دقایقی را به صورت آهسته به دویدن پرداخت. ژاوی مارتینز در دیدار سوپرکاپ آلمان برابر بروسیا دورتموند که آگوست سال گذشته در ورزشگاه سیگنال آیدونا پارک انجام می شد دچار مصدومیت شدید شد تا بخش اعظمی از فصل 2014/15 را به طور کامل از دست بدهد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بنیامین آدینه محمدزاده جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 00:53

متأسفانه اصرار گواردیولا در استفاده از لاهم و آلابا در پست هافبک میانی و مارتینز در خط دفاع کم کم دارد خطرناک میشود.جای لاهم دفاع راست و آلابا دفاع چپ و مارتینز هافبک دفاعیست.گواردیولا مثل همه انسان های دیگر مرتکب اشتباه می شود و حرف ها و کارهای او وحی نیست و مسئولین فنی و مدیران بایرن باید در این زمینه به او آگاهی لازم را بدهند.به نظر من سنگ محک گواردیولا لیگ قهرمانان اروپا است و اگر این جام را فتح نکنیم پروژه گواردیولا شکست خورده است.طی این دو فصل نه او و نه مسئولین بایرن در خط دفاع و خط حمله مهرههای موثری خریداری نکردند.ما به هوملس و رویس بیشتر از گوتزه و لواندوفسکی احتیاج داشتیم.ریبری افت شدیدی کرده و تا زمانیکه بازیکنی تهاجمی در سطح دوران اوج او خریداری نکنیم در برابر بزرگان اروپا میلنگیم.من از سال 1998 طرفدار بایرنم و در تمام این مدت اشتباهات فراوان مربیان و مدیران بایرن را دیده ام.به نظرم اگر گواردیولا از لاهم آلابا و مارتینز در پست های اصلیشون استفاده نکنه ما در برابر چلسی و رئال مادرید بازنده خواهیم بود.

mohammad جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 12:59 http://bayern.blogsky.com

با بنیامین موافقم

ریبرو جمعه 8 اسفند 1393 ساعت 13:22

بنیامین جان چرا انقدر زر میزنی اون اخر نوشتی که ما در مقابل تیم های چلسی و ریال بازنده ایم اصلا وایستا ببینم تو با خودت چند چندی اگه طرفدار بایرنی چرا انقدر چرت و پرت میگی اگه طرفدار ریال یا چلسی هستی باید خدمتت عرض کنم که اینجا سایت طرفداران بایرن هست
والا با این حرفایی که شما در مورد باخت در برابر ریال میزنید باور کنید این اتفاق میفته
یه کم پشت تیمتون باشید از مربیش حمایت کنید از بازیکناش حمایت کنید نه اینکه دشمنش بشید
فقط یک کلمه بایرن قدرتمند ترین تیم دنیاست
و یک چیز دیگه در مورد روبن روبن طی اخرین صحبتاش گفته :
در 40 سالگی در بایرن از فوتبال خداحافظی خواهم کرد و بعد از ان باز هم بایرنی میمانم و خواهم ماند
یکی از خبرنگاران در این هنگام از او پرسید چرا میخواهی تا ابد در بایرن بمانی ؟
روبن : زیرا من بایرن را دوست دارم احساس میکنم که خانه ی من است و در اینجا خوشحال هستم
خبر نگار : طرفدار چه تیمی هستب
روبن ( این سوال را با خنده جواب میدهد): بایرن مونیخ
این گفت و گو در شبکه ZDF صبح امروز انجام شد

بنیامین آدینه محمدزاده شنبه 9 اسفند 1393 ساعت 03:22

گوسفند گفتم میبازیم اگر لاهم و آلابا و مارتینز سرجاشون نباشن.آدم به خری تو ندیدم.البته بلا نسبت گوسفند و خر.فکر کنم تو یه موجود تک سلولی تک یاخته ای که مغزش توانایی تحلیل بیش از یک جمله رو نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد