وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنری: نویر انقلابی در پست دروازه بانی به پا کرده است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره افسانه ای فوتبال فرانسه معتقد است که دروازه بان شماره یک تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ می تواند به عنوان آغاز کننده نسل نوینی از دروازه بان ها باشد که نقش بیشتری در بازی دارند.

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق آرسنال و بارسلونا، لب به تمجید از مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان گشوده است و بر این باور است که او با انقلابی که در پست خود ایجاد کرده است الهام بخش نسل جدیدی از دروازه بان ها خواهد بود.

به گزارش گل بین الملل، آنری در مصاحبه با وب سایت فیفا گفت: "معتقدم که بی شک شاهد اتفاق و پدیده جدیدی هستیم. نویر ذهنیت و دید همه را نسبت به چیزی که ما از دروازه بانی سراغ داشتیم تغییر داده است. این پست در حال حاضر هم با وضع قانون ممنوعیت برداشتن پاس های رو به عقب با دست تکامل یافته است، اما کسی که انقلابی در این پست ایجاد کرده بدون شک مانوئل نویر است.

" همیشه ترکیب های متفاوت و زیادی را دیده ایم که بازیکنان زیادی را در جلوی زمین چیده اند (ترکیب های هجومی یا با هافبک ها و مهاجمین زیاد) اما تا به حال دروازه بانی را ندیده بودیم که تا این حد از دروازه اش فاصله بگیرد. آیاکسِ یوهان کرایف هم دروازه بانانی داشت که توپ را زیاد پاس می دادند ولی هرگز در خط دفاعی حضور نداشتند!

" با حضور نویر گویا شما همیشه یک بازیکن بیشتر دارید. این تغییر هم چنین مدیون آزادی و اعتمادی است که مربی به او بخشیده است اما نویر از پس این کار بر می آید چون دروازه بان بزرگی است. او همیشه در هنگام پاس دادن بسیار خونسرد است، درست مثل یک لیبروی واقعی. این پست (لیبرو) در واقع در دهه هشتاد و نود ظهور کرد اما حالا نویر تعریف جدیدی از این پست است. این موضوعی است که همه را در جام جهانی به وجد آورده بود و از این پس همه دروازه بان ها می خواهند مثل او بازی کنند."

مانوئل نویر پس از درخشش در چاچوب دروازه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در جام جهانی، پس از کریس رونالدو و لیونل مسی، دو اعجوبه جهان فوتبال، به عنوان سومین برتر بازیکن جهان در سال 2014 انتخاب شد.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 07:13

جون من اینو خودت فهمیدى خخخخ نویر بهترین دروازه بان جهان

سوپرمانو چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 14:15

انری تازه اینو فهمیده ولی یوگی لو بعد جام جهانی اینو گفت ینی 7 ماه پیش(چه زود گذشت
آه)
هر آدم عاقلی اینو قبول داره.......مگه یه انسان اولیه که هنوز تو چن سال پیش درجا میزنه
تو سایتای دیگه طرفدارای بقیه تیما یه جوری حسادت میکردن من ذوق میکردم(کورشه چش حسوداش
مثلا یه بارسایی میگفت(ورزش11) مالی نیست الکی برزگش کردن
ولی یکی از برتری های مانوئل اینه که تا حالا نه از بارسا گل خورده نه ازمسی(قابل توجه بارسایی ها)

هرکاری کردم جوابشو بدم نظرم تائید نشد‌(قبلا هم هر حرفی علیه مسی زده بودم تایید نشده بود(آزادی بیان خخخ))شما برید جوابشو بدید


عشقه مانشافت....عشقه بایرن...عشقه مانوئل

heinz چهارشنبه 6 اسفند 1393 ساعت 19:35

بهترین نظر رو خود نویر داده که گفته من جواب کرکری رقبا رو تو زمین میدم.

هرچه شخص موفق تر و بزرگتر میشه افرادی که نمی تونن بهش برسن حسادت میکنن و سعی در تخریبش دارن. کلا مانشافت هم ازین قاعده دور نیست.
اگه دقت کرده باشید بیشتر از کشورهای از نظر فرهنگی عقب مونده مخالف نویر و یارانش(مانشافت) هستن. مثل اسپانیا. ایتالیا. برزیل. تونس. ایران و...
سبک زندگی آلمانی ها می تونه بهترین الگو برای ما باشه. بخصوص بخصوص بخصوص بخصوص قانون مندی و اطاعت محض از کتاب مقدس قانون

saeeed پنج‌شنبه 7 اسفند 1393 ساعت 12:23

سبک بازیش آدم رو یاد رنه هیگویتا میندازه دروازبان افسانه ای کلمبیا با این تفاوت ک اون درسته خیلیوقتا پشت دفاع رو پوشش میداد ونقش سویپر روبازی میکرد ولی خیلی وقتاهم توخروج خوب عمل نمیکردو توی چارچوب همیشه مطمن ظاهر نمیشد.نویر علاوه بر بازی باپای فوق العاده زمان سنجی مناسب خروجها وفیزیک مناسب و سرعت خوبی ک داره روی خط دروازه فوق العادس وهمین باعث شده بشدت ب چشم کارشناسا بیاد.
من فکر میکنم هرنوع غرض ورزی در مورد نویر به ضعف شناخت ازفوتبالو حسادت برمیگرده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد