وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیتر هوینس: لواندوفسکی بیش از مانژوکیچ با فلسفه پپ سازگار است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق بایرن مونیخ بر این باور است که مهاجم لهستانی این تیم به زودی به ماشین گلزنی ای که همه می شناسند و از او توقع دارند تبدیل خواهد شد.

با وجود به ثمر رساندن 33 گل در 54 بازی برای باواریایی ها، ماریو مانژوکیچ تنها پس از دو فصل به اتلتیکو مادرید فروخته شد. اختلاف با پپ گواردیولا و پیوستن روبرت لواندوفسکی، مهاجم گلزن بروسیا دورتموند مهم ترین دلایل جدایی مهاجم کروات مونیخی ها بود، در حالی که مهاجم لهستانی جدید آن ها هنوز با ستاره ای که در لباس زرد و مشکی همه می شناختند فاصله دارد.

دیتر هوینس، مهاجم سال های دور بایرن مونیخ و مدیر سابق هرتابرلین در مصاحبه ای با TZ گفت: "با توجه به سبک و مفهوم بازی گواردیولا من لواندوفسکی را بازیکن مناسب تری برای او می بینم تا ماریو مانژوکیچ را، اما از این که مانژوکیچ دیگر در بوندس لیگا بازی نمی کند بسیار حسرت می خورم."

هوینس ادامه داد: "به نظرم شکوفایی مجدد لواندوفسکی قریب الوقوع است. او هنوز هم بازیکنی بسیار مهم برای بایرن مونیخ به حساب می آید."

دیتر هوینس در ادامه به وضعیت برادر خود، اولی هوینس هم که به سه سال و نیم زندان محکوم شده است هم پرداخت و گفت: " شرایط برای او  به خوبی پیش می رود. او حالا وظایف جدید دارد و در روز وقت آزادی برای انجام برخی امور دارد. شب ها او به زندان بر می گردد و این اصلا خوشایند نیست. در ابتدا من بسیار نگران او بودم و می ترسیدم که این وضعیت باعث شکسته شدن او شود. اما حالا خدا را شکر همه چیز بهتر شده است. همه چیز پیشرفت خوبی دارد و این روحیه بخش است."

شایان ذکر است اولی هوینس تقریبا یک سال پیش به دلیل فرار از مالیت به سه سال و نیم حبس محکوم شد.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
باستین سه‌شنبه 5 اسفند 1393 ساعت 07:32

اخه خدایش مانزوکیج مهاجم بود نه تکنیکى داشت نه سرعت فقط بلد بود تو بازى دعوا بکنه ما یه مهاجم مثل لوا میخوایم نه یه تموم کننده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد