وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از تساوی برابر شاختاردونتسک

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی بدون گل برابر تیم فوتبال شاختاردونتسک متوقف شد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

فکر نمی‌کنم نتیجه بدی گرفتیم. از عملکرد تیمم و نتیجه حاصل شده راضی هستم. بازیکنان حریف را هم تحت کنترل داشتیم. به نظرم توماس مولر و آرین روبن می‌توانستند گلزنی کنند چون شانس‌های خوبی داشتند. اگر گل زده بودند، احتمالا برنده بازی می‌شدیم. حال نیاز داریم در مونیخ برنده شده و به مرحله بعد صعود کنیم. شاختار را از موقعیکه مربی بارسا بودم، خوب می‌شناسم. هر چند بازیکنانش فرق کرده‌اند اما سبک بازی‌شان همانی است که قبلا بود. باید این بازی را خوب آنالیز کرده و با برنامه‌ریزی کافی وارد دیدار برگشت شویم.
 

مانوئل نویر :  

در کل آنها فقط یک بار صاحب موقعیت شدند که تازه روی ضربه ایستگاهی هم بود. به نظرم بایرن خیلی بهتر بود و لیاقت برد داشت. باید روی موقعیت‌هایی که کسب شد،‌ بیشتر تمرکز می‌کردیم اما تساوی هم نتیجه بدی نیست. می‌توانیم در بازی برگشت در مونیخ نتیجه لازم را بگیریم.
 

ماریو گوتزه : 

ما می خواستیم در این بازی حداقل یک گل به ثمر برسانیم زیرا گل زده در خانه حریف اهمیت بالایی دارد. در سی دقیقه پایانی شرایط را برای خود سخت کردیم و در کل اصلا نتوانستیم بازی همیشگی را ارائه و آن مدلی که می خواهیم بازی کنیم. یک بازی دیگر مانده که باید با تمام توان در آن مسابقه حاضر شویم. در لیگ قهرمانان جزئیات تفاوت ها را رقم می زند. 

 

ماتیاس سامر : 

نتیجه راضی کننده ای نیست. بازی تیم پس از ده نفره شدن کمی قابل تحمل تر شده بود اما این نتیجه می تواند برای بایرن خطرناک باشد. ما به خوبی ضد حملات آن ها را کنترل کردیم اما همچنان نقاط ضعفی داریم که باید رفع شود. پیام این بازی همین است. اکنون باید این دیدار را پشت سر بگذاریم و اگر می خواهیم به دور بعدی صعود کنیم باید تغییراتی در بازی خود ایجاد کنیم. در این بازی چندان بد کار نکردیم اما هنوز با بایرن واقعی فاصله داریم. 

 

میرشا لوچسکو (سرمربی شاختاردونتسک) :

از عملکرد تیم و نتیجه رضایت دارم. آخرین مسابقه رسمی مان، دو ماه و نیم گذشته انجام شده بود و امروز بسیار خوب نشان دادیم. هنوز شانس صعود داریم. متاسفانه حتی بعد از اخراج ژابی آلونسو هم نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. مالکیت توپ کافی نداشتیم و چند بار هم مرتکب اشتباه شدیم. از فرم خوبمان دور هستیم و این مشکلی است که باید حل شود. بایرن سیستم بازی خاص خود را دارد. اولویت مان کنترل عناصر هجومی آنها بود. این اولین مسابقه رسمی مان در سال جاری بود. آنها بازیکنان باتجربه بسیاری دارند در حالی که بسیاری از کادر تیمی ما جوان هستند. تفاوت تیم ها بسیار زیاد است و کسب چنین نتیجه ای مقابل حریفی تا این حد قدرتمند، فوق العاده است.

نظرات 7 + ارسال نظر
saam ROBBEN چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 11:15

فقط با نظر ماتیاس سامر موافقم :|

007 چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 12:29

دیشب قبل بازی ترکیبو دیدم تعجب کردم نمیدونم چی تو سر پپ میگذره ولی اصن هماهنگ نبودیم اون بازی همیشگیو نکردیم،شواینی چقد افت کرده خیلی توپ لوح داد رو اخراج ژابی هم اون توپو لوح داد،به هرحال مطمئنم صعود میکنیم بی تردید

ahmad چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 13:04

ترکیب توری بود که زده حمله به هیچ وجه نمی خوردیم.

شوانی و برنات خیلی ضعیف بودن. شوانی توپهای حساسی رو لو داد.

سوپرمانو چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 14:16

اره ahmadضد حمله نمیخوردیم ولی مهاجمامون عملا ازکار افتاده بودن
زنده باد مانوئل که دیشب از همه ارومتر و بهتر بود
یارو با پا اومد تو کلش ولی نویر خونسردانه یکی زد به سینه یارو ینی اینکه اروم باش

مکتب استقلال و آلمان کبیر. چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 15:25

به امید حذف رئال مادرید9تایی سلطنتی و تیم های گدا و بی هویت انگلیسی

استقلالی ام چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 18:06

خیلی بازی بد بود . اصلا خوب بازی نکردن بایرنی ها . به نظر من مولرو اخراج کنه بهتره . چون اصلا خوب بازی نکرد . شاختاری ها هم کلا تو دفاع بودن و تکنیک روبن و فهمیده بودن و نمیذاشتن از اون ضربه های طلایی بزنه . گوتزه بی تجربه هم دیر بیاره بهتره . یعنی تعویضی . مطمئن نیستم با این وضعیت بتونه برسه به فینال . چه برسه قهرمانی .

Munchen پنج‌شنبه 30 بهمن 1393 ساعت 02:40

(استقلالی ام )
نزن این حرف رووووووووووووووووووووو
اخراج مولر
بازیکن به این خوبی و با تعصبی
همه ی تیم ها آرزوی یک همچین بازیکنی رو دارن
هر بازیکنی که تو یک بازی گل نزد که نباید اخراجش کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد