وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: نباید شاختار را دست کم بگیریم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن گفته بایرن نباید حریف اوکراینی اش در لیگ قهرمانان را دست کم بگیرد. 

بایرن مونیخ و شاختار دونتسک امشب در معتبرترین و محبوب ترین رقابت های باشگاهی دنیا رودرروی هم قرار خواهند گرفت و مرد هلندی و تاثیرگذار باواریایی ها در این به باره به گزارش گل بین الملل، گفته است:"حس می کنم برخی شاختار را دست کم می گیرند، ولی آنها تیم بسیار خوبی هستند، چندین برزیلی سریع دارند، در ضدحملات عالی کار می کنند و حریف خطرناکی شمرده می شوند. باید امشب قدرت خود را بروز دهیم."

به دلیل درگیری های ادامه دار در خاک اوکراین و مشکلات سیاسی موجود در آن، این مسابقه در لفیف، در 600 مایلی ورزشگاه همیشگی شاختار انجام خواهد شد و روبن معتقد است نمی توان این موضوع را نادیده گرفت: "ما فوتبالیست هستیم، ولی انسان هم هستیم و البته اتفاقاتی که در اوکراین می افتد، جالب نیست. نمی توان به آنجا رفت و شرایط را ندید گرفت."

 

توماس مولر هم با اشاره به اوضاع کشور اوکراین، صحبت های هم تیمی اش را تایید کرد: "می دانید که جنگ بی رحمانه ای در آنجا در حال وقوع است، ولی نمی توانید آن را به خوبی درک کنید، چون شرایط برایتان ملموس نیست. هضم قرار گرفتن در مقابل تیمی که در چنین شرایط بحران زده ای باید به میدان رود،  آسان نیست. واقعا اوضاع عجیب و غریبی است."

منبع 

نظرات 1 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 11:24

آفرین به روبن با تجربه بابت پیش بینی درستش.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد