وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برای شکست دادن شاختار باید در بهترین فرم باشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ برای دیدار رفت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان به اوکراین سفر کرده است.  به نقل از سایت یوفا، فردا شب تیم های شاختار دونتسک و بایرن مونیخ در استادیوم شهر لفیف به مصاف هم خواهند رفت. پپ گواردیولا عصر دوشنبه در کنفراس خبری قبل از این بازی شرکت کرد.

پپ در کنفرانس خبری گفت: "من برای شاختار و مربی این تیم احترام زیادی قائلم. لوچسکیو مربی شجاعی است و یکی از بهترین تیم های اروپا را ساخته است. من در زمان حضورم در بارسلونا پنج بار با شاختار بازی کردم ولی اگر چه ما ترکیبی فوق العاده داشتیم اما همیشه بازی برای ما دشوار بود. شما حتما بازی سوپر کاپ اروپا را به یاد دارید که ما با تک گل وقت اضافه برنده شدیم.  یک بار هم آن ها ما را در خانه شکست دادند. شاختار مدافعینی عالی و هافبک های برزیلی باکیفیتی در ترکیب دارد. آن ها خیلی سریع هستند و تجربه خوبی در این رقابت ها دارند.   

"ما راهی طولانی در پیش داریم و فردا گام نخست برای ما محسوب می شود. ریبری می تواند بازی کند. ژابی دیروز و امروز تمرین کرد اما وضعیت او هنوز مشخص نیست. فردا درباره بازی کردن یا نکردن او تصمیم گیری خواهیم کرد.

"من به بازیکنانم گفته ام چنانچه شاختار را شکست دهند باید به خود افتخار کنند، چون آن ها واقعا یکی از تیم های برتر اروپا هستند. آن ها مهاجم بزرگی همچون لوئیز آدریانو را در اختیار دارند. داگلاس کوستا، مارلوس، تایسون و آلکس تکسیرا هم بازیکنان بزرگی هستند. برای توصیف داریو سرنا باید از کلمات ویژه استفاده کنم. من بازی های زیادی از او در تیم ملی و باشگاهی دیده ام. 

"اگر ما در سطح خودمان بازی نکنیم می توانیم بازنده بازی باشیم. ما در فرم خوبی هستیم و از نظر روحی هم وضعیت تیم خوب است. "

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد