وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

افنبرگ: رئال مدعی اصلی لیگ قهرمانان است؛ دورتموند محکوم به موفقیت است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اشتفان افنبرگ معتقد است که پپ گواردیولا برای موفقیت در لیگ قهرمانان باید استراتژی خود را تغییر دهد.  اشتفان افنبرگ در مصاحبه ای با سایت دی ولت آلمان درباره شرایط فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ به صحبت پرداخت.

کیفیت شاختار دونتسک؟

"چنین حریفانی همیشه سخت هستند، چون هیچ کس نمی داند آن ها چگونه بازی خواهند کرد. اینجا مربی تیم وظیفه اش سنگین تر می شود و باید به صورت دقیق عمل کند. پپ گواردیولا باید دقیقا وضعیت را برای بازیکنان روشن کند و این کار را خواهد کرد. من انتظار دارم بایرن در هر 2 بازی به برتری برسد."

بازی با توجه به شرایط داخلی اوکراین؟

"بازیکنان می دانند که آن ها محافظت خواهند شد. آن ها نباید به وضعیت داخلی اوکراین زیاد فکر کنند و باید تمرکز اصلی خود را متوجه ورزش کنند."

تاکتیک های پپ گواردیولا به عنوان سرمربی بایرن مونیخ؟

"بایرنی ها باید بازی مقابل وولفسبورگ را به خاطر بسپارند و بدانند که همیشه نمی توانند خیلی از بالا دفاع کنند. اگر پپ در بعضی از بازی ها این قسمت از بازی تیمش را اصلاح نکند من مطمئن خواهم شد که آن ها به قهرمانی در لیگ قهرمانان نخواهند رسید."

مدعیان لیگ قهرمانان اروپا؟

"رئال مادرید شانس بالایی دارد. تونی کروس کیفیت و اطمینان زیادی به این تیم بخشیده است. بایرن مونیخ و بارسلونا را بعد از رئال مادرید می بینم."

میزان هماهنگی میان ژابی آلونسو و باستین شواین اشتایگر در میانه میدان بایرن مونیخ؟

"بدون شک این دو می توانند با هم و در کنار هم بازی کنند. زمانی که هر دو در ترکیب حضور دارند بازیسازی کمی کند می شود، چون شبیه هم بازی می کنند. شاید حضور یکی از آن ها در بازی کافی باشد. فضا برای بایرن مونیخ خیلی مهم است. هنگامی که باستین صد در صد آماده شود کار برای آلونسو سخت تر خواهد شد. این می تواند مشکلی بزرگ و هیجان انگیز هم باشد، چون هر دو بازیکن توانایی این را دارند که در هر تیمی به صورت ثابت بازی کنند."

رقابت بین بازیکنان بایرن و استفاده از سیستم چرخشی در هفته های آینده؟

"اگر بازیکنی در مقابل هانوفر به میدان نرود شاید زیاد برایش ناراحت کننده نباشد. اما مقابل چلسی و بارسلونا اینگونه نیست و همه می خواهند بازی کنند. فعلا بازیکنی اعتراض نکرده است، اما در مراحل حساس فصل هم اینگونه خواهد بود؟  من تصور می کنم که سخت خواهد بود و می تواند خطرناک باشد."

نقش کاپیتان لام که از ماه مارس دوباره می تواند تیم را همراهی کند؟

"می توانم تصور کنم که پپ او را در دفاع چپ یا دفاع راست بازی دهد. فیلیپ می تواند در هر پستی بازی کند."

جایگاه تیاگو آلکانتارا در تیم؟

"او یک سال اخیر را به دلیل مصدومیت از دست داده است. سئوال اصلی این خواهد بود که چه زمانی همانند گذشته خواهد بود. آمادگی مسئله اصلی است. در آوریل و می می تواند کم کم به تیم اضافه شود اما به نظر من تیاگو آماده را از شروع فصل بعد خواهیم دید."

داوید آلابا به عنوان هافبک میانی؟

"جایگاه او در بایرن پشت سر ریبری و در سمت چپ است. فک می کنم این پست برای تمامی دوران حرفه ای او حداقل در بایرن خواهد بود. وضعیت او در تیم ملی اتریش فرق می کند."

جنگ سقوط در بوندس لیگا؟

"شاید سخت ترین نبرد سقوط تاریخ بوندس لیگا را داشته باشیم. دورتموند می تواند خود را جدا کند اما برای اشتوتگارت اوضاع خوب نیست. همچنین برای پادربورن و هامبورگ هم وضعیت سخت است."

وضعیت بروسیا دورتموند؟

"دورتموند فصل بعد برخواهد گشت. آن ها از اشتباهات درس گرفته اند و به این وضعیت واکنش نشان خواهند داد و یکی از دلایلی تمدید قرارداد رویس هم همین نکته است."

تمدید قرارداد مارکو رویس و عواقب آن برای باشگاه بوروسیا دورتموند؟

"من هم یک بار در وضعیت رویس بودم. در آن زمان قرارداد من با گلادباخ تمدید شد و حقوقم هم بالا رفت. بعد از آن ما در اولین بازی بعد از تمدید پیروز شدیم و همکان از اثر "افه" گفتند. اما پس از آن هم تیمی های من هم خواهان حقوق بالاتر شدند. پس از آن زیاد طول نکشید که در تیم به مشکل خوردیم و من از تیم جدا شدم و به بایرن پیوستم، اکنون من کنجکاو هستم تا ببینم به عنوان مثال با گوندوعان و هوملس چگونه رفتار خواهد شد. رویس بازیکنی جهانی است و حقوق و مزایای بیشتری بدست آورده است و اکنون دورتموند محکوم به موفقیت است. آن ها برای اینکه روی روال خود حرکت کنند به پول لیگ قهرمانان نیاز دارند."

وولفسبورگ می تواند به قدرتی در بوندس لیگا تبدیل شود؟

وولفسبورگ اکنون تعقیب کننده شماره 1 بایرن است و  در چند سال آینده هم اینگونه خواهد بود. وضعیت آن ها اکنون تثبیت شده است و در بازی این هفته مقابل لورکوزن این را دیدیم."

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
افن برگ سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 23:30

افن برگ قاتل رئال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد