وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

داریو سرنا: خوشحالیم که به مصاف یکی از بزرگترین باشگاه های جهان می رویم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، داریو سرنا کاپیتان شاختار دونتسک معتقد است که هر چند بایرن مونیخ شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا داراست، اما فوتبال یک ورزش غیر قابل پیش بینی است.   دو تیم شاختار دونتسک و بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، فردا شب به مصاف یکدیگر خواهند رفت و کاپیتان شاختار امیدوار است که تیمش به خاطر هوادارانشان بازی خوبی کسب نماید.

داریو سرنا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: "این بازی بزرگی برای شاختار است و ما بسیار خوشحالیم که در اینجا در لفیف در مقابل یکی از بهترین تیم های جهان بازی خواهیم کرد. ما اطلاعات زیادی درباره بایرن مونیخ داریم و من تصور می کنم هر طرفدار فوتبالی در جهان این را به خوبی می داند که بایرن مونیخ تیم بسیار خوب و قدرتمندی است."

"البته آن ها از شانس بیشتری برای صعود برخوردارند، اما در فوتبال هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما نمی ترسیم و در مورد دیدارهای آینده مثبت می اندیشیم. ما امیدواریم نتیجه ای مناسب برای باشگاهمان و برای هوادارانمان که در وضعیتی دشوار در اوکراین قرار دارند، کسب نماییم. این یک انگیزه اضافی برای ماست."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد