وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لوچسکیو: با حذف بایرن تبدیل به قهرمان خواهیم شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، از دور رفت مرحله 1/8 لیگ قهرمانان اروپا شاختار دونتسک میزبان بایرن مونیخ خواهد بود.   به نقل از سایت یوفا، شاختار به دلیل اوضاع سیاسی اوکراین نمی تواند در دونباس آرنا از بایرن میزبانی کند و به همین دلیل این بازی در استادیوم شهر لفیف برگزار خواهد شد.

میرشیا لوچسکیو سرمربی شاختار عصر دوشنبه در کنفرانس خبری شرکت کرد. لوچسکیو در ابتدای صحبت هایش گفت: "به صورت مشخص شانس بایرن بیشتر است، آن ها یکی از بهترین تیم های جهان هستند. بایرن یک مربی را روی نیمکت خود می بیند که بسیار عاشق کارش است. در دو سال گذشته او سبک بازی بایرن را عوض کرده است و آن ها الان بیشتر به سبک تیم های لاتین بازی می کنند.

"اگر ما بایرن را ببریم و صعود کنیم تبدیل به قهرمان خواهیم شد. آخرین بازی رسمی ما 10 هفته قبل برگزار شده است و شما از شرایط ما در فصل جاری مطلع هستید. بعد از برد 8-0 بایرن مقابل هامبورگ همگان بایرن را تیم صعود کرده می دانند. بایرن در سال جاری چهار بازی انجام داده است و مربی به خوبی از توانایی بازیکنانش مطلع است و این در حالی است که ما بیشتر بازی های دوستانه انجام داده ایم و ما فرم بازیکنان خود را فردا شب و هنگام بازی خواهیم دید. "

"ما 13 بازیکن برزیلی در ترکیب خود داریم که همه آن ها رویای بازی مقابل بایرن مونیخ و گرفتن انتقام شکست جام جهانی را در سر می پرورانند. "

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
THOMAS $ MULLER سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 22:58

قسمت بالایی صفحه رو هم به روز کنین لطفاً

جواد چهارشنبه 29 بهمن 1393 ساعت 15:35

ههههههههههههههه به همین خیال باششششششش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد