وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیش بازی شاختار دونتسک-بایرن مونیخ: آغاز هیجان از سرزمین جنگ زدگان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بعد از چند ماه تعطیلی، با شروع دوباره مهمترین رقابتهای باشگاهیی در سطح دنیا، در اولین شب از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم شاختار دونتسک اوکراین و بایرن مونیخ آلمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.  آرنا لفیف شهر لفیف

سه شنبه 1393/11/28 ساعت 23:15

ترکیب احتمالی دو تیم

شاختار دونتسک

میرچیو لوچسکیو و مردانش در تیم شاختار، قطعاً شب سختی را در برابر باواریایی ها پیش رو خواهند داشت، اما تجربه نشان داده است که معدنچی ها در زمین خودشان همواره لقمه گلوگیری برای بزرگان قاره بوده اند.

اوکراینی ها برای این بازی مهم و حساس، هیچ بازیکن مصدومی ندارند و تنها غایب آنها در دیدار فردا شب، تاراس استپاننکو خواهد بود که به علت دو اخطاره شدن، نمی تواند تیمش را در این بازی همراهی کند.

مربع هجومی شاختار متشکل از چهار بازیکن برزیلی، یعنی تیکسیئرا، تایسون، کاستا و آدریانو که در دور مقدماتی نقش عمده ای در موفقیت این تیم داشت، می توانند برای خط دفاعی مونیخی ها شب سختی را رقم بزنند.

داریو سرنا، کاپیتان کرووات و باتجربه شاختار که از لحاظ آماری بهترین بازیکن این فصل تیمش نیز بوده است، در بازی فردا شب نقشی محوری و مهم را در هدایت کردن هم تیمی های خود در درون زمین به عهده خواهد داشت و دوئل های این بازیکن با ماریو گوتسه و فرانک ریبری می تواند جزو جذاب ترین لحظات بازی باشد.

بایرن مونیخ

بعد از برد مقتدرانه 8-0 آخر هفته مقابل هامبورگ، حالا دیگر بایرنی ها از رکود ابتدای شروع نیم فصل دوم بوندسلیگا نیز خارج شده اند و در مسیر صحیح همیشگی خود قرار گرفته اند.

در خط دفاعی، به جز فیلیپ لام که مراحل آماده سازی را سپری می کند، تقریباً تمام بازیکنان بایرن آماده بازی هستند، حتی هولگر بادشتوبر نیز می تواند در صورت صلاحدید گواردیولا، برای مونیخی ها به میدان برود.

ژابی آلونسو دیگر بازیکن مونیخی ها است که بخاطر مصدومیت از ناحیه همسترینگ که منجر به از دست دادن دیدارمقابل هامبورگ شد، در مورد بازی کردن او شک و تردید وجود دارد، هرچند که به نظر می رسد وی مشکلی برای همراهی بایرن مونیخ در این بازی نداشته باشد.

در سمت چپ خط میانی نیز از میان فرانک ریبری و ماریو گوتسه، یک نفر در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت که احتمالاً گوتسه گزینه اصلی خواهد بود و ریبری مانند دیدار انتهای هفته، در دقایقی پایانی به میدان خواهد رفت.

خاوی مارتینز، فیلیپ لام و تیاگو آلکانترا سه بازیکن مصدومی هستند که نمی توانند بایرن را در بازی فردا شب همراهی کنند.

نکات آماری

این دو تیم تاکنون هیچگاه برابر یکدیگر قرار نگرفته اند و این اولین رویارویی دو باشگاه در طول تاریخ است.

به علت مشکلات سیاسی و جنگ داخلی اوکراین، با صلاحدید یوفا محل برگزاری بازی از ورزشگاه دون باس آره نا به محلی امن تر و ورزشگاه آره نا لفیف تغییر کرد.

بایرن 5 بازی از 6 بازی آخر خود در چمپیونز لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

بایرن در 4 بازی آخر خود در لیگ قهرمانان، حداقل دو گل در هر بازی به ثمر رسانده است.

پیش بینی سایت هواسکورد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد