وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: ساعت 3 صبح هم می توانیم به پپ زنگ بزنیم


به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن گفته بازیکنان بایرن مونیخ می توانند هر زمان که لازم باشد با پپ گواردیولا تماس گرفته و با او مشورت تاکتیکی داشته باشند.  مرد کاتالان دومین فصل حضورش در آلیانتس آره نا را پشت سر می گذارد و در این مدت توانسته علاوه بر دوگانه آلمان، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان را هم کسب کند. وینگر کهنه کار هلندی بایرنی ها در صحبت هایش با The Observer، ضمن اشاره به رابطه صمیمانه اش با گواردیولا، گفته است:

"رابطه بسیار خوبی داریم. شیوه تفکرش در مورد فوتبال را می پسندم و انعطاف پذیری تاکتیکی او هم به ما اجازه می دهد چندین سیستم بازی را تجربه کرده باشیم. نمی توان گفت 2-4-4 بازی می کنیم، چون با توجه به حضور پپ، تمام شیوه ها را امتحان کرده و این به معنای آن است که من شخصا می توانم داخل یا خارج محوطه جریمه و پشت یا در کنار مهاجم، بازی کنم.

"این فوق العاده است، چون او همیشه به دنبال اجرای سیستمی مسلط به حریف است که با نوع بازی من بسیار همخوانی دارد. از سوی دیگر، می تواند در مورد هر چیزی با او صحبت کنید. اگر ساعت 3 صبح هم باشد، پپ برای مشورت در مورد فوتبال، استقبال خواهد کرد. بعد از شکست یک به 4 مان مقابل وولفسبورگ، ناراحتی از چهره پپ کاملا مشخص بود. از باختن بیزار است، ولی این در مورد هر مربی بزرگی، صادق است.

"اگر ژوزه مورینیو هم یک به 4 بازنده شود، نمی تواند خوب بخوابد. آنها ذاتا برنده اند. آنها واقعا قدرتمندند و برای همین هم هستند که این قدر موفق بوده اند."

هافبک-مهاجم سابق چلسی و رئال مادرید معتقد است بازی اش تحت نظر گواردیولا، پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است:

"وقتی 18 ماه قبل، دوران همکاری ام با پپ شروع شد، مشاهده کردم که چقدر عمیق به فوتبال نگاه می کند. هوش فوتبالی اش کاملا ملموس است. از لحاظ تاکتیکی یکی از بهترین های دنیا است و من هم از نظر شخصی، پیشرفت قابل توجهی تحت نظرش داشته ام. در یک سال و نیم گذشته، راهی طولانی پی نموده ام."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد