وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ 8-0 هامبورگ؛ خط و نشان گواردیولا برای شاختار

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، امروز از ساعت 18 به وقت ایران، تیم های بایرن مونیخ و هامبورگ در چارچوب هفته 21 ام بوندس لیگا در آلیانتس آره نای شهر مونیخ به مصاف هم رفتند.  

بازی مطابق انتظار با تسلط کامل بایرن مونیخ آغاز شد. با این حال، هامبورگ توانست تا اواسط این نیمه، به خوبی مقاومت کرده و علی رغم ارتکاب چندین خطا، بازیکنان حریف را چند بار در آفساید خود گرفتار کرده و گل نخورد. با این حال، خطای هند مارکوس در دقیقه 21 کافی بود تا قفل دروازه درونبی باز شده و گل های شاگردان گواردیولا یکی پس از دیگری نثار دروازه میهمان شود تا نیمه اول با 3 گل از سوی بایرن، به پایان برسد.

شرح نیمه دوم

 این نیمه از بازی در شرایطی آغاز شد که گل های نیمه اول بایرن، خیال آنها را بابت 3 امتیاز بازی راحت کرده بود. با این حال، آنها در این نیمه از بازی هم سراسر حمله بودند و دروازه هامبورگ نگون بخت را یکی پس از دیگری با حرکات انفرادی و تمرین شده شان تهدید می کردند. اگر بی دقتی مهاجمان میزبان نبود، شاید تعداد گل های آنها در این نیمه دو رقمی هم می شد. معدود حملات نصفه و نیمه هامبورگ هم هیچ گاه به بار ننشست تا مانوئل نویر با کلین شیتی دیگر، زمین را ترک کند؛ هر چند گل صحیح آنها در اواسط این نیمه آفساید تشخیص داده شده و به غلط مردود شد.

شرح گل ها

توماس مولر (21): خطای هند رونی مارکوس در درون محوطه جریمه، منجر به اعلام ضربه پنالتی به نفع کوسه ها شد تا کشاورز خط حمله بایرن مونیخ در این دقیقه اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

ماریو گوتسه (23): ضربه پای چپ سوپر ماریوی بایرنی ها از فاصله بسیار نزدیک به دروازه، تنها دو دقیقه بعد از گل اول، اختلاف نتیجه را دو برابر کرد.

آرین روبن (36): استارتی سریع از سوی بایرن، توپ را به توماس مولر و در نهایت آرین روبن رساند که توانست با شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه، توپ را به کنج سمت چپ دروازه هامبورگ چسبانده و نیمه اول را 3 بر صفر به نفع میزبان به پایان ببرد.

آرین روبن (47): حرکت انفجاری و انفرادی خاص مرد هلندی این بار از سمت راست انجام شد و پس از جا گذاشتن مدافع حریف، از کنار دستان دروازه بان وارد دروازه شد.

توماس مولر (55): پاسکاری بایرنی ها در پشت محوطه جریمه به کاپیتان شواین اشتایگر ختم شد تا وی پاس کوتاه خوبی را برای توماس مولر فراهم کند. این بازیکن هم با بغل پایی دقیق و دیدنی، توپ را از پشت محوطه جریمه، به گل پنجم بایرن بدل کرد.

روبرت لواندوفسکی (56): پاسکاری های باواریایی ها این بار تا مقابل دروازه هامبورگ پیش رفت تا لقمه آماده توماس مولر میابل دروازه خالی به مهاجم شماره 9 بایرن رسیده و گل ششم به ثمر برسد.

فرانک ریبری (69): مرد کهنه کار فرانسوی به عنوان یار جانشین وارد زمین شده و بلافاصله تاثیرگذار ظاهر شد. روی یکی از حرکات تاکتیکی آبی و قرمزپوشان بایرن، ضربه برگشت داده شده لوا مقابل پای ریبری افتاد تا وی گل هفتم تیمش را بزند.

ماریو گوتسه (88): جوان خوش تکنیک بایرن این بار در قامت شوتزن ظاهر شد و از سمت چپ محوطه جریمه، ضربه ای دقیقه و تماشایی را به کنج دروازه درونبی فرستاد تا گل دوم خودش و هشتم میزبان را به ثمر برساند و قبل از رویارویی مرحله یک هشتم نهایی بایرن با شاختار در لیگ قهرمانان اروپا، جشنواره گل قهرمان آلمان را تکمیل کند.

ریتینگ و آمار بازی

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
سوپرمانو یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:06

مدیرای سایت خسته نباشین کلا
آخه بعد24 ساعت؟
الان دیگه مردم آنگولا و جزایر فیجی هم از این بازی باخبر شدن


عب نداره تبریک به همه بایرنی های گل
بالاخره توماس و لوا هم گل زدن ا
شوت توماس منو یاد بازی آلمان-آمریکا انداخت با تک گل مولر
حتی همه آنتی بایرنی ها هم دهنشون وا مونده بود به خاطر 8:0
و از همه مهمتر کلین شیت مانوئل و دوتا خروج به موقعش
فک کنم دیگه واقعا نویر وظیفش شده خروج از دروازه.....سیستم بازی پپ ایجاب میکنه
دیگه زیاد خبری از تیکی تاکای بیهوده نبود سبک بازیمون یخورده عوض شده
.......گزارشگره هم خیلی رو مخ بود

hitler یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:23

تبریک بروبچ وای گزارشگره چقدر فک میزد

باستین یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:36

تبریک خیلى خوب بودیم خداى کزارشکر شبکه سه یه اماتور بیشتر نبود همه ى اطلاعاتش غلط بود من بهتر میتونستم کزارشکرى کنم تا اون

vida یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:41

گزارشگر بازی علیفر نبود. علیخر بود حداقل ۱۰ مورد سوتی بدی داد

stefan effenberg یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:41

گزارشگره گفت روبن تکنیک چندانی نداره! واقعا که، روبن تکنیکی ترین بازیکن دنیاست خیلی سخته توپ رو از روبن گرفتن اونوقت میگه تکنیک نداره.

THOMAS یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 19:53

خب قسمت گلزن ها و بازی ها رو هم به روز کنین دیگه

GERMANY یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 20:44

یعنی حال کردم با این بازیشون دهنه هامبورک رو سرویس کردن هیج تیمی تا حالا نتونسته انقد کل بزنه دمه توماس جونو روبرت جون هم کرم بالاخره کاره خودشون رو کردن امید وارم فکه این رعالی های عوضی بسته شده باشه ببینیم دیکه جرعت میکنن به همجین تیم خطرناکی توهین کنن دقت کردن تیم های المانی یا کلاتیم ملی المان جه خصوصیته عجیبی دارن اینکه یه دفعه تیم حریف رو به شدت نابودو تحقیر میکنن نمونش همین هامبورک... برزیله ضایه و ای اس رمی که این همه میکفتن قوی جرا الان خبر این برده تاریخی بایرن رو کذاشتن این کزارشکره هم خیلی دیکه زر زره اضافی میکرد خداکنه شاختار هم یه جورایی تو همین مایه ها ببریم اصلا شاختار قوی هست راستی برای هشتایی شدنه رعال هم یه جندتا صلوات نظر کنید صلوات ختم کن

سوپرمانو یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 21:52

من نگران بچه های بایرنم اگه تو اوکراین اتفاقی براشون بیافته چی؟
حتی تصورشم مرگ آوره

سوپرمانو یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:15

مربی هامبورگ:ترسیدم گلهای بایرن دورقمی شود
جوزف زین بائر، سرمربی هامبورگ، پس از شکست 8-0 تیمش مقابل بایرن مونیخ، فاش کرد که در ‏دقایق پایانی بازی دعا می کرد که تعداد های حریف دو رقمی نشود.‏
به گزارش "ورزش سه"، بایرنی ها در دیدار دیشب کاملا برتر از حریف بودند و با زدن 8 گل، شب تلخی ‏را برای شاگردان زین بائر رقم زدند.‏
او به خبرنگاران گفت:" من تا پایان زندگی ام این دیدار را فراموش نمی کنم. وقتی 8-0 شکست می ‏خورید، حریف زیادی برای گفتن وجود ندارد. باید از هواداران مان عذرخواهی کنم زیرا 8-0 نتیجه ای ‏باورنکدنی است؛ هرچند ما مقابل یک حریف قدرتمند قرار گرفتیم. ‏
این اختلاف عادلانه بود. بایرن در کلاس جهانی است اما بهانه ای برای شکست 8-0 وجود ندارد. در ‏پایان بازی، من امیدوار بودم شکست مان دو رقمی نشود. می دانیم که باید خودمان را پیدا کنیم؛ این دیدار ‏را فراموش کنیم و در دیدار بعدی مقابل مونشن گلادباخ، واکنش خوبی نشان بدهیم."‏

سوپرمانو یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 22:53

کاریکاتور روز:بایرن هامبورگ را قورت داد

http://www.varzesh11.com/fa/soccer_news_centre/news/کاریکاتور؛
_بایرن،_هامبورگ_را_قورت_داد_/30422/?i=اخبار_فوتبال_آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد