وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واتسکه: بایرن 50 سال از دورتمند جلو تر است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بوروسیا دورتمند می‌‌گوید که آنها از بایرن مونیخ 50 سال از نظر اندازه و ساختار باشگاهی عقب هستند.  به گزارش بخش بین الملل سایت گل، واتسکه می‌‌گوید: "عناوین بایرن را ما در 20 سال آینده هم نمی‌‌توانیم به دست آوریم و آنها 50 سال از ما جلوتر هستند. اما در حال حاضر باید به 8 تیم اروپایی برتر برای دومین فصل متوالی‌ برسیم. رسیدن ما به آن جایگاه در ۱ ماه آینده ایده ال خواهد بود."

وی در مورد وولفسبورگ که حالا تنها رقیب بایرن مونیخ در بوندسلیگا است هم می‌‌گوید: "آنها منابع قوی دارند. وقتی‌ آنها به قضایا به شکل جدی نگاه می‌‌کنند، تمام حد و مرز‌ها را رد می‌‌کنند. مطمئناً، ما هم می‌‌توانیم خرید 32 میلیون یورویی مثل شورله داشتیم باشیم اما این اتفاق زیاد رخ نمی‌‌دهد."

واتسکه به شکل کامل به یورگن کلوپ اعتقاد دارد. وی در مورد سرمربی زنبور‌ها می‌‌گوید: "اگر یک باشگاه به این معروف باشد که به مربی‌ خود وفادار می‌‌ماند، آن باشگاه دورتمند است. هیچ اولتیماتومی به سرمربی ندادیم و هیچگاه استعفا او را تصور نمی‌‌کنم. او اعتماد به نفس زیادی دارد و ما به همدیگر ایمان داریم. هیچ اخراجی در باشگاه صورت نمی‌‌گیرد."

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
باستین شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 07:35

شایدم یه قرن از تون جلو تریم

مکتب استقلال و آلمان کبیر. شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 13:38

من یک آلمانی اصیل و تا حدودی دورتموندی ام ولی آرزو میکنم همه تیم های آلمان کبیر موفق باشند.مثل همه آلمانی های اصیل

حاج مولر یکشنبه 26 بهمن 1393 ساعت 01:25

تیم بروسیا دورتموند آلمان چگونه نامگذاری شد؟
میگن که توی کشور آلمان دو برادر به نامهای سیا و دورت زندگی میکردن، یه روز که مادر این دو برادر در بیمارستان بستری شده بود، پزشک بخش گفت که یکی از دو برادر میتونه پیش مادرش بمونه،دورت گفت من میمونم،و سیا هم که برای گرفتن دارو رفته بود،بعد از اینکه برگشت به دکتر گفت که میشه من پیش مادرم بمونم دکتر هم در جواب گفت بروسیا دورت موند ( یعنی سیا تو برو دیگه برادرت دورت موند) به همین دلیل اسم این باشگاه بروسیا دورتمند نام گرفت.
تاکشف بعدی خدا نگهدار
حاج مولر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد