وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دیدار با آلمان، چهره ی من را خدشه دار کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدافع برزیلی بایرن مونیخ  معتقد است که پس از جام جهانی 2014 مردم و رسانه ها احترام کمتری برای او قائل هستند.

دانته در جام جهانی در دیدار نیمه نهایی  از ابتدا در ترکیب تیم ملی کشورش قرار گرفت که در نهایت برزیل با نتیجه ی تاسف بار 7-1 مغلوب آلمان شد.

حال دانته معتقد است که ان نتیجه چهره ی وی را با وجود اینکه عضوی مهم در تیم برنده ی سه گانه ی یوپ هینکس و تیم فعلی گواردیولا می باشد خدشه دار کرده است:"آن چه در مورد من رخ می دهد نا عادلانه است.بعد از دیدار نیمه نهایی برابر آلمان،مردم احترام کمتری به من می گذارند.کسی به این فکر نمی کند که این قضایا می تواند بر روی زندگی شخصی و ورزشی ام تاثیر منفی بگذارد."

دانته در 115 دیداری که برای بایرن به میدان رفته 5 گل به ثمر رسانده است. 

 

منبع

نظرات 7 + ارسال نظر
باستین جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 08:47

خدایش دانته اصلا یه مدافع درجه یک نبوده فقط براى نیمکت بدرد میخوره

MERSAD33 جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 12:36

میخواستی خوب دفاع کنی

سوپرمانو جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 13:37

اون لحظات من یه دیونه تمام عیار بودم
هیچوقت تکرار نخواهد شد
فقط حیف که مانوئل کلین شیت نکرد
راستی بچه ها مستند مانشافتو دیدین؟چطور بود؟

هاینز جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 18:45

من دیدم اونقد که تعریف می کردن جذاب نبود میشد حرفه ای تر ساخته بشه
ولی خاطرات برزیل رو زنده کرد و البته لذت بخش بود

Führer جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 20:58

هفت تا خوردید فقط که! میتونستید 14 تا بخورید اگه بزرگواری بازیکنان آلمان نبود و مراعات نمیکردن که دیگه هیچی!!! دلقکهای برزیلی یادتونه سال 2002 رو؟ یادتونه اون رونالدوی الکیتون چه به آب و آتیش زد که به اولی بزرگ گل بزنه؟ خوب شد حالا که اینطور متلاشی کردن تیمتون رو! به عنوان میزبان 7 تا خوردید از تیم آلمان و جام رو از قاره دیگه بردن خونشون..اینه اعتبار فوتبال آلمان..حتی در دوران ضعف فوتبالش هم لااقل جزو چهار تیم نهایی جام بودن ولی شما چی؟ تازه قدرتنمایی تیم ملی آلمان شروع شده و فقط باید شاهد هنرنمایی این تیم باشید از این به بعد!

هاینریش هیملر شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 08:52

بله بزرگواری مانشافت بود در غیر این صورت شما 15 16تا می خوردید.بهترین بازی عمرم بود من که با تمام وجود لذت بردم.مستند دی مانشافت قشنگ بود اون چیزی که باعث قشنگی بودش نظم و برنامه ی المانی بودش که واقعا قابل تقدیر.این تیم با داشتن ستاره هایی مثل مولر نویر شورله کروس رویس و...... همچنین بازیکن های اینده داری مثل کریم بالعربی پتانسیل بالایی برای قهرمانی داره اگه رو دفاع کار بشه بی شک مانشافت فاتح جام 18 روسیه خواهد بود واقعا این بازیکنایی که تیم داره هیچ تیمی نداره پر ستاره هستش مخصوصا شورله که واقعا اینده ی عالی داره.شورله(تعویض طلایی مانشافت)

abolhasan سه‌شنبه 28 بهمن 1393 ساعت 02:17 http://2020202020

بابا اینو باید بندازن بیرون یه دفاع درجه 1بیارن که بتونه جلوی ضد حملاتو سانترا رو بگیره این به چه درد میخوره تا جایی ک من یادمه همش ب ضررمون بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد