وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه: کار کردن با گواردیولا جذاب است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهدی بن عطیه مدافع بایرن مونیخ در مصاحبه ای از طریق توییتر لیگ قهرمانان به سوالات هوادارانش پاسخ داد.

 

UEFA.com بخشی از صحبت های وی را منتشر کرده است:

 

- سرسخت ترین مهاجمی که در مقابلش بازی کرده ای؟

مهدی بن عطیه: زلاتان ایبراهیموویچ. او بازیکن کاملی است، که مشکلات زیادی برای من ایجاد کرد. او یک بازیکن بزرگ است که می تواند برای هر تیمی مشکلاتی ایجاد نماید.

 

- آیا بایرن مونیخ می تواند هر دو عنوان لیگ قهرمانان و بوندسلیگا را در فصل جاری کسب نماید؟

مهدی بن عطیه: بدیهی است که ما باید عملکردمان را بهبود بخشیم و خودمان را برای انجام این کار باور داشته باشیم. کل تیم برای دستیابی به اهدافمان متمرکز شده ایم.

 

- بازی کدام مدافع را تحسین می کنید؟

مهدی بن عطیه: پائولو مالدینی. او یک بازیکن فوق العاده بود. او از زمانی که 17 ساله بود تا پایان دوران حرفه ای اش در بالاترین سطح بازی کرد. او یک قهرمان واقعی است.

 

- فیلم و بازیگر مورد علاقه تان؟

مهدی بن عطیه: فیلم: IT و بازیگر: رابرت دنیرو و آل پاچینو!

 

- بهترین لحظه زندگی حرفه ای شما؟

مهدی بن عطیه: چند لحظه خوب داشتم، اما انتخاب یکی از آن ها دشوار است. شاید زمانی که اولین قرارداد حرفه ای ام را امضا کردم یا زمانی که به رم پیوستم. سپس اولین گلم برای بایرن مونیخ.

 

- جالب ترین لحظه در بایرن؟

مهدی بن عطیه: هر روز با رافینیا، فرانک ریبری و داوید آلابا. ما رختکن جالب با فضایی فوق العاده داریم.

 

- چه موسیقی را دوست دارید؟

مهدی بن عطیه: آهنگ خاصی وجود ندارد، اما من به رپ فرانسوی علاقه مندم. من قبل از هر مسابقه آن را گوش می دهم.

 

- کار کردن با پپ گواردیولا چگونه است؟

مهدی بن عطیه: جذاب. هر روز شما چیزی جدید یاد می گیرید. بسیاری می گویند بازیکنان بایرن مونیخ چیز جدیدی برای یاد گرفتن نیاز ندارند، اما این در مورد یک مربی همانند او صدق نمی کند. این یک لذت بزرگ است.

 

- بهترین بازیکن جهان؟

مهدی بن عطیه: به عنوان کاپیتان مراکش در مراسم FIFA Ballon d'Or به مانوئل نویر رای دادم. او یک بازیکن تیمی، متواضع است که به سختی نیز کار می کند. او شایسته کسب آن جایزه بود، اما این کار برای یک دروازه بان ساده نیست. رونالدو و مسی نیز برندگان شایسته ای بودند.

 

- بهترین هم تیمی در بایرن؟

مهدی بن عطیه: همه بازیکنان بایرن، خوب هستند. من با فرانک ریبری با زبان فرانسوی زیاد صحبت می کنم و فرزندانمان در یک مدرسه هستند.

 

- در اوقات فراغتتان بیشتر چه کاری انجام می دهید؟

مهدی بن عطیه: من بیشتر در خانه هستم. هوا سرد است! همچون شهر رم زیاد پیاده روی نمی کنم. بیشتر ترجیح می دهم در خانه با خانواده ام یک فیلم ببینم. با پسرم فوتبال بازی می کنم و به او تمرین می دهم، بنابراین او می تواند بهتر از پدر خود شود. دختر من نوشتن را یاد می گیرد و صرف کردن زمان با آن ها لذت بخش است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد