وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: دورتموند خرید سنگین می‌کند اما از دیگران ایراد می‌گیرد!

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره‌ای که با تیم ملی آلمان فاتح جام جهانی ۱۹۹۰ ایتالیا شد، از بورسیادورتموند به خاطر ایرادگیری از دیگران و رعایت اصول انتقاد کرد.


آندرئاس مولر (اندی) که در مسابقات جهانی ایتالیا یکی از اعضای تیم فوتبال ژرمن‌ها بود که با هدایت فرانتس بکن‌باوئر به مقام قهرمانی رسید، از این که دورتموندی‌ها باشگاهی مثل ولفسبورگ را به خاطر خرید آندره شورله از چلسی ایراد گرفته اما خود در گذشته ارقام سنگین پرداخت کردند، انتقاد کرد.

وی در مصاحبه‌ای عنوان کرد دورتموند که اکنون مدعی است ولفسبورگ پا را از حد معقول در نقل و انتقالات فراتر گذاشته و بابت جذب ستاره ژرمنی‌ چلسی در نقل وانتقالات زمستانی 32 میلیون یورو هزینه کرد، خود در گذشته ارقام سنگینی بابت خرید‌های خود پرداختند که بی‌ثمر بود.

 

 

*مولر علیه تیم سابقش

مولر در گفت‌وگویی علیه تیم سابقش اظهار داشت: از برخورد عجیب دورتموندی‌ها تعجب می‌کنم. درست است حالا همه چیز در مورد کاری که ولفسبورگ انجام داد و بابت شورله در زمستان 32 میلیون یورو داد، صحبت می‌شود اما من در مورد همین دورتموندی‌ها و خرید‌های‌ قبلی‌شان حرف دارم. همین چندی قبل ارقامی که بابت خرید‌ها پرداختند را محاسبه کردم. دیدم دورتموند در 18 ماه گذشته تنها 100 میلیون یورو بابت خرید بازیکن جدید پرداخته اما حالا به جای آنکه ثمره خریدش را بگیرد، در رده شانزدهم جدول به سر می‌برد. یعنی جایی که هر آن به سقوط به دسته دوم تهدید می‌شود.

به باور ستاره تکنیکی اسبق آلمان و تیم‌های فرانکفورت، دورتموند،‌ یوونتوس و شالکه، «مشکی و زردپوشان» به جای آنکه از ولفسبورگ بابت خرید بازیکنی ارزشمند مثل شورله ایراد بگیرند و هیاهو راه بیندازند، خود باید در خرید‌های خویش بیشتر تامل کنند.

خریدهایی مثل ایموبیله که بازدهی کافی نداشته و باعث شده تیمی که دو سال قبل به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید و فصل گذشته نیز نایب قهرمان بوندس‌لیگا شد، به یکباره سقوط کند و تا قعر جدول لیگ کشور تنزل کند.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
Führer پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 01:13

درود..اندی مولر،یادش بخیر چه بازیکن با استایلی بود..در کنار ماتیاس سامر و اشتفان کونتز و دیتر آیلتس و فردی بوبیچ و.....چه تیمی بودن سال 96..هنوز شادی معروفش بعد از پنالتی که به انگلستان زد و تیم رو پیروز کرد رو یادم نرفته..گلهای خوبی هم از راه دور در اون بازیها زد..یادش بخیر..درود بر ایشان و طرفداران تیم ملی آلمان و بایرن..

bayern پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 09:19

شاه ماهی آلمان دمت گرم که اینقد رکی ایولا فدات :-* یعنی حرف نمیزنه ولی فقطی حرف بزنه گل فرمایش میکنه کاش کمی غیرت آلمانی تو عشقم تو رگ این مدیر دورتموند بود ای لعنت بر اون چهره نحسش :-| خلاصه جات خالی عشقم دست به کمرات بعد گلها یادمون نرفته بازم گل زدی دست به کمر شدی ای عالم زد آلمان به فدای ی تار موت:-*

Mannschaft پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 09:41

اندی جون یادت بخیر، هیچوقت اون گلی که قیچی برگردون زدی رو فراموش نخواهم کرد...

MERSAD33 پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 11:51

یعنی واقعا دورتموند 100 میلیون بازیکن خریده؟؟؟؟
به جای این همه بازیکن دو تا بازیکن بهتر میگرفتن احمقا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد