وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گوتزه: مقایسه با لیونل مسی؟ هیچگاه به سطح او نخواهم رسید

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در صحبت هایی به تمجید از لیونل مسی فوق ستاره باشگاه بارسلونا پرداخت.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل ماریو گوتسه ستاره جوان باشگاه بایرت مونیخ و تیم ملی آلمان در پاسخ به سوالات خبرنگار رونامه Sport Bild  پیرامون مقایسه وی با لیونل مسی، با فروتنی خاصی خود را قابل مقایسه با برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان ندانست.

"مسی در طول دوران بازی اش در بارسا به همگان نشان داده که در سطح متفاوتی نسبت به سایر فوتبالیست های جهان بازی می کند و باید بگویم که شما نمی توانید من را با او مقایسه کنید. او به جوایز فردی و تیمی فوق العاده ای در این سال ها دست یافته و از نظر من رسیدن به سطح بازی او نه تنها برای من بلکه برای همه بازیکن ها غیر ممکن خواهد بود."

کمک پپ گواردیولا برای نزدیک شدن به سطح لیونل مسی؟ اگر او چنین کاری انجام دهد فوق العاده خواهد بود، اما همانطور که گفتم سطح بازی مسی بی اندازه بالا است و بسیار دشوار است که بازیکنی در چنین سطح بازی فوق العاده ای به ثبات رسیده و چنین عملکردی را هر فصل تکرار نماید."

گفتنی است یواخیم لوو سرمربی تیم ملی آلمان پس از گلزنی ماریو گوتسه در فینال رقابت های جام جهانی 2014 و غلبه بر یاران لیونل مسی در آن رقابت ها، این ستاره 22 ساله را لیونل مسی فوتبال آلمان خوانده بود.

شایان ذکر است گوتسه در دومین فصل حضورش در جمع شاگردان پپ گواردیولا  در باشگاه بایرن مونیخ تا بدین جای رقابت های بوندس لیگا 7 گل برای باواریایی ها به ثمر رسانده است.
 

منبع

نظرات 10 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 22:30

بازیکن خوبیه ولى باید فیکس بازى کنه تا به اوج برکرده

آلمان 90 + 14 چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 23:38

فقط اینکه تو فینال گلی زد که همیشه در تاریخ میمونه .

googooli پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 00:54

واسه گلی که تو فینال زد همیشه ممنونم ازش ولی باید قبول کرد اون انتظاری که موقع خرید ازش میرفتو هیچوقت براورده نکرد. واقعا پسرفت عجیبی داشته. هم کند شده هم تنبل دریبلم که یادش رفته. مبلغ زیادی که بابتش پرداخت شد خرابش کرد. در مورد حرفشم باهاش موافقم. تو بایرن بدون تعصب فقط روبن وریبری در سطح مسی هستن و پیش بینی من در مورد گوتزه اینه که هیچوقت بازیکن ثابتی تو بایرن نخواهد شد.

googooli پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 01:00

در ضمن بچه های قدیمیه این سایت میدونن که من یه طرفدار متعصب فوتبال المانم ولی نظرم در مورد گوتزه بدون تعصب داده شد

Mannschaft پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 09:47

ماریو بازیکن ارزشمندیه، شاید مثل زمانی که در دورتموند بود نباشه اما لحظات خاص و مهم گل های ارزشمندی زده، مطمئناً جام ملتها از بهترین های منشافت خواهد بود، این درست که هیچوقت در سطح لیو نخواهد بود و نخواهد شد اما با اون گلی که به لیو و آلبی سلسته زد برای ابد و ابدیت به تاریخ پیوست، ما دوستت داریم ماریو بابت اینکه انتظار 24 ساله ما رو به پایان رسوندی، ازت ممنونیم بابت همه چیز...

MERSAD33 پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 11:53

درسته که در سطح مسی نیست و شاید هرگز هم نرسه اما هم طرفدارای آلمان کبیر دوسش دارن

farid 10 پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 14:11

اگه تو دورتمند میموندی مطمین باش در حد مسی میشدی

erik پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 21:48

میتونه برسه ! اگه بخواد !

سوپرمانو جمعه 24 بهمن 1393 ساعت 13:20

پسر خودتو دست کم نگیر
مسی با اون همه دبدبه کبکبه تو فینال نتونست کاری بکنه
گل زدن تو فینال جام جهانی کار هرکس نیست
اون استوپ سینه و گل قشنگت هیچ وقت یادم نمیره

ali شنبه 25 بهمن 1393 ساعت 10:07

بزرگترین اشتباه گوتزه پیوستن به بایرن مونیخ بود تو دورتموند بازیش بی نظیر بود به خصوص فصل 2010-2011 ....اولین بازی که ازش دیدم محو بازیش شدم الان تو حسرت اون ماریو گوتزم ..کاش هیچوقت نمیومد بایرن وتو دورتموند میموند و بهترین بازیکن جهان میشد...با اینکه طرفدار بایرنم ولی معتقدم بایرن تو پیشرفت بازیکن های آلمانی خلل ایجاد میکنه چون همیشه به خارجی ها بهاء میده و جوونای آلمانی نمیتونن زیاد بازی کنن....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد