وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامی خدیرا: قراردادی با بایرن مونیخ امضا نکرده ام

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک آلمانی باشگاه رئال مادرید در صحبت هایی به شایعات این روزهای به وجود آمده درباره آینده خود واکنش نشان داد.

به گزارش سرویس بین المللی وب سایت گل سامی خدیرا هافبک میانی باشگاه رئال مادرید که پس از مصدومیت خود در دیدار برابر اتلتیکو مادرید برای سه هفته از میادین فوتبال به دور خواهد ماند. در صحبت هایی به شایعات این روزهای فوتبال اسپانیا پیرامون امضای پیش قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ و شرکت در جشن تولد کریستیانو رونالدو پس از شکست سنگین شاگردان کارلو آنچلوتی در دربی مادرید واکنش نشان داد.

"رونالدو من را برای آن مهمانی دعوت کرده بود و عدم حضورم در آن بی احترامی به وی تلقی می شد. البته که آن شب یک مهمانی گسترده نبود و ما تنها شام را به اتفاق یکدیگر صرف کردیم. امضای پیش قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ؟ نه چنین چیزی صحت ندارد. من با هیچ باشگاهی در بوندس لیگا به توافق نرسیدم و آینده ام برای فصل پیش رو همچنان نامشخص است."
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
باستین چهارشنبه 22 بهمن 1393 ساعت 22:28

بابا خدیرا به درد بایرن نمیخوره ما باید دبروین رو بخریم

Mannschaft پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 ساعت 09:56

سامی فقط و فقط در قالب تیم ملی آلمان بازی هاش چشم نواز بوده اما در تیم های باشگاهیش هیچ کار خاصی نکرده، بعید می دونم ارزش هزینه کردن رو داشته باشه!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد