وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و اشتوتگارتی ها پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم فوتبال بایرن مونیخ دیشب در هفته بیستم بوندسلیگا از سد تیم فوتبال اشتوتگارت گذشت. در ادامه نظر باواریاییها و اشتوتگارتی ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

پپ گواردیولا : 

در این بازی کیفیت کار دیوید آلابا و آرین روبن باعث پیروزی ما شد.اما بازی تیم بایرن چندان خوب نبود و در برابر تیم حریف که با انگیزه زیادی بازی می کرد در نبردهای تن به تن خوب کار نمی کردیم. این نتیجه برای ما اهمیت زیادی داشت اما ما باید بیش از این پیشرفت کنیم و سطح بازیمان را بالاتر ببریم.من به تیم خود اعتماد زیادی دارم.آن ها می تواند بی توقف بدوند و بجنگند. ما هنوز به زمان نیاز داریم و فکر می کنم تعطیلات زمستانی برای ما زیاد خوب نبود.بهرحال هیچ تیمی نمی تواند 11 ماه در بالاترین سطح بازی کند و همیشه برنده باشد.برای من مهم کمتر دویدن و بیشتر بازی کردن و پاس دادن سریع است.ما باید بازی خودمان را پیدا کنیم و این هدف ما در بازی بعدی است. 

 

آرین روبن : 

اشتوتگارتی‌ها مقابل دروازه‌ خود با فشردگی زیاد، دفاع می‌کردند. به این دلیل مهم بود که قبل از اتمام نیمه نخست، گل بزنیم. چون برتری می‌توانست به تیم در نیمه دوم شتاب بیشتری دهد و کار هم تا حدی راحت‌تر شود. خوشحالم که این اتفاق افتاد. امروز در بازی با اشتوتگارت لازم بود که سرانجام برنده شویم. آن هم مقابل حریفی که بسیار دفاعی بازی می‌کرد. آنها برای این که گل نخورند، حتی در جناحین خود، از دو مدافع کناری استفاده کردند. از این رو باید می‌گشتیم و روزنه‌ها را پیدا می‌کردیم که این اتفاق افتاد.
 

هوب استیوونس (سرمربی اشتوتگارت) : 

با وجود باخت از تیمی مثل بایرن، می‌توانم از عملکرد تیمم و بازیکنانم راضی باشم. به خاطر این شکست نباید جوانان زحمتکش تیمم را سرزنش کنم. در این بازی بسیار دشوار تیمم واقعا جنگید. وقتی بازی تمام شد، در رختکن به شاگردانم گفتم باخت در هر حال ناراحت‌کننده است. اما آنها مقابل بایرن نهایت تلاش خود را کردند و به همین دلیل نباید سرشان افتاده باشد. حتم دارم با این روحیه خوب جنگندگی می‌توانیم با امید به کار در بوندس‌لیگا ادامه دهیم.
 

کریستین جنتنر (کاپیتان اشتوتگارت) : 

برنامه های ما در 40 دقیقه ابتدایی به خوبی پیش رفت. اما برای یک لحظه تمرکز خود را از دست دادیم و بایرن نیز ابزار لازم برای استفاده از تک موقعیت ها را دارد. پس از گل دوم بایرن هرگز به ما اجازه نداد که به بازی باز گردیم.

نظرات 18 + ارسال نظر
mia san mia یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 15:14

ایشالله همیشه پیروز باشید

لواندوسکی یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 16:04

لواندوسکی هم بدجور ریده اصلا گل نمی زنه اینجوری پیش بره باید پایان فصل از بایرن خداحافظی کنه گواردیولا ادم موزیه زمانی که زلاتان در بارسا بود همیشه از زلاتان تعریف می کرد بعد پایان فصل بهش گفت در بارسا جایی برای تو نیست فقط امیدوارم لواندوسکی به این سرنوشت دچار نشه

مولر یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 17:51

بازی رئال و اتلتیکو وقتی بازی مانزوکیچ را میدیدم باور کنید غصه خوردم که چه بازیکنی را از دست دادیم مفت هم از دست دادیم.نمیگم لوا بازیکن بدیه ولی تا الان لوا درتموند نیست و تا الان در حد مانزوکیچ نیست.امیدوارم لوا به دوران اوج برگرده

Gerdmuller یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 19:33

اینم یه عکس سنگین برای طرفدارای ((واقعی)) بایرن
http://bankvarzesh.com/Content/UploadImg/1456130_589952454439289_593455384589058872_n.jpg

Gerdmuller یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 19:44

تا ابد بایرن مونیخ یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 19:59

ما هم امید واریم مولر خره به دوران اوج برکرده اصلا معلوم نیست جه مرکش شده اصلا کل نمیزنه جرا همش باید روبن کل بزنه مولر یه روزکاری برای خودش برترین کلزن بایرن بود ولی ماشالله الان بس رفت کرده به جای اینکه بهترین باشه هی داره کم کاری میکنه ناامیدمون داره میکنه خیلی ناراحتیم قبلنا هی میدیدم مولر نمیشد توی یه بازی کل نزده باشه ولی الان همش روبن داره میزنه... درک کنید ناامید کنندس...

فرانک یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 20:33

لواندوفسکی، مرد سال فوتبال لهستانروبرت لواندوفسکی، مهاجم بایرن مونیخ، به عنوان بازیکن سال 2014 کشور لهستان انتخاب شد.
لواندوفسکی که در تابستان گذشته از دورتموند به بایرن پیوست، در این فصل نتوانست درخشش فصول قبل را تکرار کند اما به دلیل بازی های خوبش با پیراهن دورتموند و تیم ملی لهستان، این جایزه را از آن خود کرد.

تا ابد بایرن مونیخ یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 21:08

اقای cerdmullerمیشه یه ادرس کوتاه تر بدی تا بتونیم اون عکسو ببینیم حالا منظورت ازعکس سنکین جی...

pfcbh یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 21:26

با نظر دوستم موافقم مانزوکیچ واقعا حیف شد ولی رابرت افت نکرده چون تو سیستم پپ ی مهاجم هدف مطلق نیستو بازی سازی هم میکنه.

سوپرمانو یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 21:50

من حس میکنم مولر به از جام جهانی وقتی نه کفش طلا رو برد نه توپ طلای جام رو یه خورده بی انگیزه شده
ایکاش میتونستم بهش انگیزه بدم
روستایی دیوونه و دوست داشتنی ما

Amir یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 21:57 http://www.bayern.blogsky.com/1393/11/19/post-12066

نارضایتی شدیدبازیکنان رئال از جشن تولد رونالدو

شب گذشته و ساعتی پس از شکست سنگین رئال مقابل اتلتیکو، جشن تولد رونالدو با حضور برخی بازیکنان رئال و بیش از 150 میهمان برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، در این جشن، بازیکنانی چون، مارسلو، خامس، کیلور ناواس، خدیرا و کوئنترائو همراه با سه عضو کادر فنی رئال به نام های فرناندو هیه رو، پل کلمنت و چندو حضور داشتند.

شبکه "دپورته کواترو" و " کادنا سر" امروز گزارش دادند که برخی بازیکنان رئال به شدت از برگزاری این جشن در شبی که این تیم، تحقیرآمیزترین شکست سال های اخیر خود را آن هم در دربی مادرید متحمل شده بود، ناراضی هستند و قرار است در تمرین فردا از رونالدو بابت این موضوع توضیح بخواهند.
عکس های بیرون آمده از این جشن، رونالدو و دیگر بازیکنان رئال را در حال خنده و پایکوبی نشان می دهند درست در شبی که هواداران رئال به شدت از شکست تیمشان عصبی و ناراحت بودند.

هیچی نمیتونم بگم چز اینکه : خاک تو سرت رونالدو

Ebvb یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 22:49

این ناراحت کنندس که بایرن حریف نداره !
آدم حوصلش سر میره !

erik یکشنبه 19 بهمن 1393 ساعت 22:59

مولر عوض نشده !
بهش اجازه ی بازی به سبک خودشو نمیدن !

javid دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 15:11 http://footballi-pictures.mihanblog.com

Ba erik movafegham.sabke bayerb shodw pas pas pas va bazikonayi mesle muler o shuaini nemitunan ja bioftan chun be bazie ghodrati o sorati almani adat daran

تا ابد بایرن مونیخ دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 15:35

تو برو از اون رعال دفاع کن نمیخواد درمورد بازیکن مورد علاقه ی ما نظر بدی ما هم میدونیم نمیذارن به سبک خودش بازی کنه کفتیم جرا کل نمیزنه یه کلمه هم بشنویم ازمادر عروس

erik دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 16:43

یه جوری حرف میزنی انگار فقط خودت طرفدار بایرن و مولری !!!!؟؟؟؟
این جا هم محل نظرات همست نه تو !!!
خیلی دوست داری مخالف نداشته باشی تو یه کاغذ به منطق خودت نمره بده !

Gerdmuller دوشنبه 20 بهمن 1393 ساعت 19:04

تا ابد بایرن مونیخ gerd نه cerd. تو هم خدای منطقی erik همه فهمیدن باشه

علی رئال سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 23:12

بهترین بازیکن بایرن رافینیا بقیه مالی نیستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد