وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ و چشم پوشى از خرید مارکو رویس

 

به نظر مى رسد که باشگاه دورتموند شرایط آرامى را بر سر داستان جدایى مارکو رویس تجربه مى نماید، چون بایرن مونیخ بزرگترین مشترى این الماس دورتموندى از جذب وى صرف نظر نموده و کادر پر کیفیت مونیخى در این رابطه به نفع دورتموندى ها تمام شده است.

باشگاه دورتموند مى تواند تا حدودى نسبت به مارکو رویس خیال راحت ترى داشته باشد، چون حداقل بایرن مونیخ رقیب اصلى این تیم بر اساس ادعاى روزنامه آلمانى Bild، قصدى براى خرید این هافبک تکنیکى در تابستان آتى ندارد، این روزنامه این خبر را با چنین تیترى منتشر نموده است:"تمام شد، بایرن مونیخ به رویس نه گفت."

مارکو رویس بر اساس بندى از قراردادش در تابستان 2015 با پرداخت 25 میلیون یورو مى تواند باشگاه دورتموند را به مقصد هر باشگاهى ترک نماید، چنین مسئله اى را کارل هاینس رومنیگه از سران بایرن مونیخ فاش نموده است و علاقه بایرن مونیخ به جذب دورتموند نیز براى اولین بار توسط رومنیگه علنى شد:"ما هم در مونیخ مى دانیم که رویس چه کیفیت بالایى دارد و از شرایط قراردادى او نیز با خبر هستیم. بازیکنان جوان ملى پوش آلمانى با چنین کیفیتى همیشه مورد علاقه بایرن مونیخ بوده اند، اما من نمى خواهم شرایط باشگاه دورتموند در حال حاضر بیش از این بحرانى شود."

پپ گواردیولا سرمربى بایرن مونیخ چند هفته گذشته اعلام نموده که وى مى تواند از مارکو رویس با همه کیفیتى که این الماس آلمانى دارد، چشم پوشى نماید. حال با علنى شدن عدم علاقه بایرن مونیخ به مارکو رویس شانس سایر تیم هاى برتر اروپایى نظیر منچسترسیتى، رئال مادرید و چلسى براى جذب مارکو رویس به شدت افزایش خواهد یافت.

پپ گواردیولا با برخوردارى از بازیکنانى نظیر روبن، ریبرى گوتسه، مولر و لواندفسکى در بخش تهاجمى و بازیکنانى نظیر شواین اشتایگر، آلونسو، تیاگو، آلابا و تیاگو در خط میانى، هم اکنون نیز براى چیدمانى مناسب با مشکل روبرو است و او نمى خواهد بیش از این با اضافه شدن ستاره اى دیگر نبرد بر سر قرار گرفتن در ترکیب اصلى تیم را افزایش دهد و حاشیه اى براى بایرن مونیخ تولید نماید.

مارکو رویس بازیکنى چند وجهى و با کیفیتى است و شاید براى سران مونیخى عدم جذب او تنها به دلیل تعدد بازیکن در بخش تهاجمى تیم دلیلى منطقى محسوب نمى شود، اگر مونیخى ها او را به خدمت مى گرفتند،‌ براى سومین سال متوالى موفق مى شدند یکى از بازیکنان فوق العاده مهم دورتموند را جذب نمایند، خرید رویس از دورتموند بعد از گوتسه و لواندوفسکى مى توانست سیاست بایرن مونیخ در بازار نقل و انتقالات را با انتقادات جدى ترى روبرو نماید.

مونیخى ها با وجود تمام انتقادها اما همواره اعلام نموده اند که در سیاست آنها در بازار نقل وانتقالات بر اساس تقویت هدفمند کادر تیم و نه تضعیف رقبا استوار است. اما چگونه مى توان تیمى همانند بایرن مونیخ را به ویژه در بخشى که رویس در آن قرار مى گیرد تهاجمى تقویت نمود؟ سران مونیخى با جذب رویس ادعاى خود در زمینه عدم تمایل به تضعیف نمودن حریفان را با پرسش روبرون نمى نمودند؟

مارکو رویس بازیکنى است که با مصدومیت هاى فراوانى روبرو مى شود، براى نمونه در فصل جارى از رقابت هاى بوندسلیگا وى دچار سه مصدومیت بلند مدت شده و تنها در هفت بازى از رقابت هاى دور رفت حضور داشته است. این مسئله از سوى سران مونیخى چندان مثبت ارزیابى نگردیده و براى تیمى نظیر بایرن مونیخ اضافه کردن ستاره اى که خطر مصدومیت همیشه وى را تهدید مى نماید، با وجود کیفیت و سطح بالایى که دارد، تصمیمى چندان منطقى و حساب شده به نظر نمى رسد.

 

به قلم پاتریک کرول از وب سایت روزنامه آلمانى دى ولت 

 

منبع

نظرات 17 + ارسال نظر
امیر مونیخی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 00:21

دورتموند بمونه بهتره

محمد حسین دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 00:50

خب اینم میره رئال به احتمال زیاد
میمونه استرلینگ و هازارد و شورله

mori دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 00:55

به قول خودشون Scheiße
با استعداد ترین بازیکن آلمان تو چند سال اخیره به همراه تونی کروس بی وفا (که آرزوی موفقیتش رو دارم هنوز) امیدوارم که مارکو دیگه حداقل رئال رو انتخاب نکنه چون به حد کافی از دیدن بازی های درخشان تونی در اسپانیا ناراحت میشم.
واقعا هنوز در شوک از دست دادن تونی کروس هستم، منکر توانایی های ژابی آلونسو نیستم ولی ژابی سی و چند ساله کجا و تونی کروس با این استعداد و آینده درخشان کجا.
امیدوارم سیاست بهتری در قبال حفظ استعداد های ناب آلمانی در خاک آلمان گرفته بشه کما اینکه در گذشته کمتر بازیکن آلمانی حاضر می شد خارج از آلمان بازی کنه.
دیدن درخشش اون ها در تیمهای غیر آلمانی واقعا آزار دهنده ست.
Hoch lebe Deutschland.

جواد دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 01:12

حیف شد. میومد خیلی به تیم کمک میکرد.

علی ام از مرند دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 01:29

واقعا رویس رو از ته دل دوست داشتم ولی فکر نکنم بایرن بیخیالش بشه,ریبری میتونه ذخیره ی خوبی واسه رویس باشه

علی ام از مرند دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 01:35

اگه بایرن رویس رو نخره, بهتره دورتموند بمونه, دورتموند باید خدیرا رو بگیره,,ولسفبورگ هم شورله رو

رامین دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 04:02

بایرن باید دی بروین رو بگیره عالی این پسر

باستین دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 07:24

الات استرینک وهازارد وشورله جون در باشکاه هاى سطح یک هستند قیمتشون بالاست ما باید دبروین رو بخریم بازیشم عالى هستش وقیمتش هم مناسب تر از ایناست تازه ریبرى هم کم کم داره بایرنو ترک میکنه

sajjad دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 08:47

دی بروین توی این فصل از 26 گل تو 22 تاثیر گذار بوده اما رویس 17 بازی دورتمند فقط هفتاش رو بازی کرده!

*DaPhNe دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 13:06

حیف اول برای تونی بود که رفت - حیف دوم برا مارکو که دیگه پرید - حیف سوم برا ریبری که قراره بره - حیف بعدی برا اینهمه مصدوم که نتیجه بازی با نبودشون عوض میشه -
و ..........
امیدوارم حیف دیگه ای برا بایرن درکار نباشه .... حسرت دیگه ای نباشه و البته باخت دیگه ای هم نباشه ....

mehrzad دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 13:07

سلام منم دورتمندی هستم همین طور خیلی هم ناراحت به جز مساله بوندسلیگا،رویس می خواهد بره رئال خیلی خره من که اعصابم خورده اصلا دیگر فوتبال نمی بینم

*DaPhNe دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 13:10

البته از رفتن ریبری منظورم نبودش و اینه که دیگه دنبال یه جایگزین عالی براش هستن

مارکو

mia san mia دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 13:37

تنها کسی که میتونه جانشین ریبری بشه کوین دی بروینه چون هم تنیکیه و هم پاسای عالی میده/ازرویس هم مطمئنم که بایرن نمیاد/

ارشیا آلمانی و بایرنی دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 14:47

مارکو رویس تو دورتمند بمونه خوبه، ولی نمیشه تا آخر تو دورتمند بود رویس بازیکن فوق العاده هستش امیدوارم بایرن بخره دوست ندارم ستاره های آلمان واسه تیمهای رعال و بارسا و چلسی بازی کنند، رعالی هایی که میگن بایرن داره بهترین بازیکنهای آلمان میخره ، چطور شما 100 میلین و 100 میلیون یورو بازیکن بخرید ولی ما نمیتونیم، حرف شماها کاملا غیر منطقی

daniyal.fcb دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 15:09

به نظر من دو دیدگاه هست.اول اینکه رویس المانیه و میتونه به دیگر تیم المانی(بایرن)بیاد.دوم اینکه نباید از یادمون بره وقتی گوتزه در دورتموند بود بهتر از رویس به چشم میومد.اما حالا کمی به گوتزه دقت کنید.به نظر من هم دی بروین بلژیکی بهتره و میتونه به ما خیلی کمک کنه.اینم میدونم که دیگه ریبری سن داره و سالی 12 ماه مصدومه .پس باید فکر یک بازیکن خوش تکنیک باشن که میدونم هیچکدوم به ریبری نمی شن.

دوست رویس دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 15:44

هیچ جا نمیره با هم حرف زدیم

*DaPhNe دوشنبه 13 بهمن 1393 ساعت 21:04

خخخخخخخ توروخدا به ماهم معرفی کن حرف بزنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد