وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر سرمربیان بایرن و وولفسبورگ پس از دیدار شب گذشته

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا پس از شکست نا امید کننده بایرن در مقابل گرگ ها به این نکته اشاره می کند که تیم او در کنترل ضد حملات وولفسبورگ ناموفق بوده است.

به نقل از سایت گل، در اولین دیدار پس از تعطیلات زمستانی بوندسلیگا، باس دوست و کوین دی بروین هر کدام با به ثمر رساندن دو گل در فولکس واگن آرنا توانستند شبی احساسی را برای گرگ ها رقم بزنند. همچنین مراسمی برای ادای احترام به جونیور مالاندا، بازیکن جوان وولفسبورگ که در تصادف رانندگی از دنیا رفت نیز پیش از بازی برگزار شد.

بایرن مونیخ در شب گذشته چهار گل دریافت کرد که برابر با تعداد گل های دریافتی آنها در نیم فصل اول بوندسلیگا بود. همچنین وولفسبورگ توانست بیشتر از هر تیم دیگری در بوندسلیگا بر روی دروازه ی مدافع عنوان قهرمانی موقعیت ایجاد کند.

گواردیولا پس از بازی پذیرفت که تیمش توانایی کنترل کردن سرعت گرگ ها را نداشته است. او گفت: "آن ها به یک گل زود هنگام دست یافتند و ما نمی توانستیم ضد حملات آن ها را در نیمه اول کنترل کنیم. ما توپ را به راحتی در هنگامی که بر بازی مسلط بودیم از دست می دادیم. ما نباید به آن ها فضا می دادیم."

او اضافه کرد: "من به وولفسبورگ تبریک می گویم. آنها تیم بهتری بودند. ما باید اتفاقاتی که امشب برایمان رخ داد را آنالیز کنیم."

وی همچنین در مورد بوندسلیگا گفت: "شما می توانید ببینید همیشه بردن در بوندسلیگا آسان نیست. مردم فکر می کنند بایرن حتی پیش از آغاز مسابقه به عنوان تیم پیروز پای به میدان می گذارد در صورتی که حریفان تیم های قدرتمندی هستند. وقتی یوپ هاینکس در بایرن بود کار بزرگی انجام داد و در این رقابت ها به موفقیت رسید. این کار همیشه سخت بوده  است." 

همچنین دیتر هکینگ سرمربی وولفسبورگ در کنفرانس خبری پس از بازی به خبرنگاران گفت: "قاعدتا پس از مشاهده چنین عصری، برای یک مربی سخت است که تفکراتش را به زبان آورد. فکر می کنم تیمم می تواند به آن چیزی که امروز بدست آورد، افتخار کند. ما در برابر یک ترکیب قدرتمند از بایرن مونیخ، هر آن چه در توان داشتیم ارائه دادیم. وولفسبورگ شجاعانه حمله می کرد، بازیکنان سراسر در حال دویدن بودند و موقعیت های زیادی داشتیم."

"بازیکنان امروز فضای لازم برای پیش روی را پیدا کردند. بنابراین من به تیمم تبریک می گویم، آنها این پیروزی را بدست آوردند. بدیهی است که امروز بیش از روزهای عادی دیگر، به تیمم افتخار می کنم. همیشه گفته ام که به تیمم اطمینان کامل دارم. آنها قادر بودند مرگ ناگهانی جونیور مالاندا را کنترل کنند و امروز با کمک هواداران، این موضوع ثابت شد."

نظرات 11 + ارسال نظر
علیرصا حیدریان شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 18:29

بایرن بسیار روی حرکات سرعتی در دفاع ضعیف است مخصوصا وقتی گل اول را دریافت میکند. البته بنده همیشه به باخت های غرور شکن اعتقاد دارم.

ارشیا آلمانی و بایرنی شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 18:43

بایرن تو دفاع خیلی ضعیف عمل کرد، به خصوص دانته خیلی کند بود بایرن بایستی به فکر دفاع آخر و وسط طراز اولی باشه، دقیقا مثل پارسال برابر رعال بازی کردیم، گواردیولا نباید روده رو تعویض میکرد، در ضمن وولفسبورگ خیلیی قشنگتر بازی میکرد ، امیدوارم بایرن هرچه زودتر برگرده به فرم اولیش و آرزوی قهرمانی در چمپیوزلیگ دارم

Ali-Ballack شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 19:24

پپ واقعاً بایرن یوپ هانکس رو نابود کرد.
ضعف این تیم فقط پپه پخمه است.

باستین شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 19:47

یوب هینکس کجى که بایرنتو کشتن

استقلالی ام شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 19:57

باخت خوبی بود . به قول اقای علیرضا حیدریان باخت غرور شکن . تعبیر جالبی بود . بایرن به این باختا احتیاج داره .

علیرصا حیدریان شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 21:47

ممنون دوست استقلالی عزیز. ناصر خان حجازی همیشه در قلبهای انسانهای انسان دوست می ماند.

Ali-Ballack شنبه 11 بهمن 1393 ساعت 23:07

مشکل ما هم همینه که تا حرف میزنیم میگن با یه باخت انتقاد شروع شد. واقع بین باشیم اختلاف تیمهایه بوندسلیگا با لیگ قهرمانان خیلیه و بردن این تیمها ارزش چندانی نداره. عیار مربی تو بازیهایه بزرگ مشخص میشه که تو این زمینه عیار پپ با شکستهای سنگین مشخص شد. مردک موش آزمایشی گیر آورده بعد از دوسال ترکیب تمیش رو نمیشناسه. تو بازیهای حساس اعتبار فوتبال آلمان رو زیر سؤال میبره.
پپ گورت رو گم کن برو

Führer یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 00:46

درود..این گواردیولا اومده که تمام رکوردهای بایرن رو منهدم کنه..هنوز یادمون نرفته جلوی رئالی که همیشه حداقل توی مونیخ بازنده بود چطور تیم رو ویران کرد و چهار تا از این جماعت گل خورد..واقعا رکوردی که بایرن داشت رو هیچ تیمی جلوی رئال نداشت و یادمه زمان مربی گری هیتزفیلد رفت و برگشت هشت تا از یایرن گل خورد رئال..ولی ببین چه به روز بایرن آورده این گواردیولا..وجودش فقط باعث شده سطح پاسکاری در تیم بالا بره! و هنوز نتیجه غرور آفرین خلق نکرده..

ahmad یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 01:53

خیلی بی انصافید

روده تو دفاع ضعیف بود و مهره مناسبی نداشتیم
لام. رافینیا دوتاشون باهم نبودن. از اون بدتر ریبری هم نیود

2 اشتباه تاکتیکی داشتیم یکی اینکه باید از ابتدا الابا جای روده رو می گرفت
جای مولر باید گوتزه بازی می کرد. تیم خلاقیت کم داشت. که دیدم اشتباه اول رو درست کرد و روده امد بیرو والابا جاش رفت.

و روبن هم امد وسط که خلاقیت رو اضافه کنه

شوانی خیلی ضعیف بود. نویر هم ضعیف بود و حس می کردی انگیزه نداشت

استقلالی ام یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 20:24

علیرضا خان حیدریان ممنون . ناصر خان درسته که رفته ولی یادش باز هم تو دل ماست .

استقلالی ام یکشنبه 12 بهمن 1393 ساعت 20:37

اقا این رئالی که میگید بایرنو سوسک کرد یادتون باشه بهترین تیم سال اونه . بهترین بازیکن جهان اونجاست . همه بازیکناشون در سطح جهانی مطرحن . پس زود قضاوت نکنید . رئال یه قوله وحشیه که رام کردنش خیلی خیلی سخته ( تو این دو سال اخیر ) فهمیدن قلقش وقت میخواد . این وقت و به پپ بدید . الان میگم پپ تو بدترین موقعیت اومده تو بایرن . موقعی گه رئال و من سیتی و چلسی و اخیرا بارسا به اوج قدرتشون رسیدن و بایرن هم تو اوج غرورش به سر میبرد . پس رفع این غرور که فقط با شکست ممکنه و غلبه بر این تیما وقت میخواد بعلاوه تجربه که پپ بسیار ادم مجربیه و وقت رو فقط از هواداراش انتظار داره . بهش وقت بدید خواهشا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد