وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه مفصل گواردیولا در خصوص شرایط بایرن

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ اکنون در اردوی آماده سازی در شهر دوحه حضور دارد.پپ گواردیولا با تمجید از شرایط بازیکنانش شرایط کلی تیم را توضیح داد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ سرمربی این تیم ضمن ابراز رضایت از وضعیت بازیکنان تیمش شرایط بازیکنان مختلف تیم را توصیف کرد. همچنین وضعیت بازیکنان مصدوم تیم نظیر بادشتوبر را نیز توصیف نمود.

در خصوص کمپ تمرینی تیم گفت: "من از شرایط تمرینات و کیفیت بازیکنان راضی هستم اما معتقدم باز هم می توانیم پیشرفت کنیم.ما دو هفته در مونیخ می توانیم تمرینات خود را ادامه دهیم و فرصت های زیادی برای پیشرفت خواهیم داشت."

در خصوص باداشتوبر گفت: "مدافعین کمی در سطح او در جهان وجود دارند اما او برای مدت زمان بسیار طولانی مصدوم بوده است. باید از او مراقبت کنیم تا باز هم مصدوم نشود."

در خصوص آلابا گفت: "اگر فردا فینال لیگ قهرمانان باشد نیز او کاملا آماده است. ما هر روز از وضعیت زانوی او خبر می گیریم و شرایط عالی است. با حضور او در تیم کیفیت تیم بسیار بالا می رود.در مقیاس 1 تا 10 او همیشه 8 یا 9  است و برخی مواقع 10 می باشد. او از موثرترین بازیکنان بایرن است."

در خصوص مهدی بن عطیه گفت: "بسیار ناراحت کننده است او تنها یک جلسه با تیم تمرین کرد و دچار مصدومیت از ناحیه کمر شد.او در حال بهبود است و ما هنوز دو هفته مهلت داریم."

در خصوص خاوی مارتینز گفت: "او هنوز برای کار با توپ آماده نیست اما پزشکان می گویند او به سرعت در حال بهبود است و امیدوارم به زودی به تیم بازگردد."

در خصوص شواین اشتایگر گفت: "مطمئن هستم که او در نیم فصل دوم شرایط فوق العاده ای خواهد داشت و نقش مهمی در ترکیب تیم خواهد داشت."

در خصوص آغاز نیم فصل دوم گفت: "سه بازی اول بسیار مهم هستند و اگر بتوانیم در این دیدار ها موفق باشیم گام مهمی در کسب مجدد عنوان قهرمانی برداشته ایم."

در خصوص رقیبان بایرن در بوندسلیگا گفت: "وولفسبورگ و لورکوزن تیم های بسیار خوبی هستند و رقابت نزدیکی با آنها داریم. شالکه نیز تیم بسیار خوبی است و پیروزی های متعددی کسب کرده است. دورتموند نیز به زودی به شرایط آرمانی خود باز خواهد گشت."

در خصوص رقیبان بایرن در لیگ قهرمانان گفت: "تیم های اسپانیایی بسیار قدرتمند هستند و تیم چلسی نیز بسیار آماده است.این تیم ها بهترین ها هستند و برای کسب لیگ قهرمانان تلاش خواهند کرد اما ما نیز تلاش می کنیم که به این عنوان دست یابیم."

همچنین در خصوص ترکیب ایده آل تیم خود گفت: "ترکیب اولیه ثابتی در ذهن خود ندارم و همیشه قبل از هر مسابقه تصمیم می گیرم.من برای بازیکنانم احترام زیادی قائل هستم حتی بازیکنانی که فرصت زیادی برای بازی ندارند.تمام بازیکنان بایرن کیفیت بالایی دارند و برای من بسیار مشکل است که 11 نفر را انتخاب کنم." 

 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
جواد شنبه 27 دی 1393 ساعت 18:23

شک نکنید این فصل سه گانه رو میگیریم به امید خدا.

*DaPhNe شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:12

شکی نیس ......... اعتماد تامممممممممممممم

فاطمه شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:30

پپ گواردیولا گفته:
تیم ملی ایران با سرمربی گری کارلوس کیروش می تواند قهرمان جام ملت های آسیا شود.
آقای مدیر لطفا بچاپ!

اشکان باواریا شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:45

من زمانی که پپ گواردیولا در بارسلون بود عاشق سبک کاریش بودم و همیشه به دوستام میگفتم خدا کنه روزی برسه که گواردیولا بیاد بایرن مونیخ و وقتی از اخبار دیدم که با بایرن قرار داد سه ساله بسته خیییییلی خوشحال شدم چونکه من عاشق پپ هستم و همیشه میگفتم بارسا هرچی داره باید مدیون پپ باشه و هیچکس حرف منو قبول نداش و میگفتن بارسلونا اگه مربی هم نداشته باشه به همین شکل بازی میکنه و هیچ ربطی به گواردیولا نداره حالا اون افراد به حرف من رسیدن میگن این گواردیولا چیکار کرد با بایرن که ایقد قشنگ و با پاسکاری تیکی تاکا تمام تیما نمیتونن جلوش دووم بیارن ماشاالله به بایرن و پپ کبیر

mohammad شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:52 http://bayern.blogsky.com

خدا کنه امسال بتونیم قهرمان چمپیونزلیگ بشیم

فاطمه شنبه 27 دی 1393 ساعت 19:55

گواردیولا: برای هاشمیان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شوید


به گزارش ورزش 11، پپ گواردیولا، سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان میهمان ویژه دیدار افتتاحیه جام جهانی هندبال بود. در شرایطی که شاید اگر این مربی در کشورمان بود هرگونه دسترسی به او دور از ذهن بود اما میزبان قطری محدودیت چندانی برای مصاحبه با سرمربی بایرن ایجاد نکرد و او هم با خوشرویی پاسخگوی سؤالات خبرنگاران ایرانی بود.

پپ گواردیولا در گفت‌وگو با خبرنگاران ورزشی در مورد اینکه چرا مانوئل نویر نتوانست عنوان برترین بازیکن سال 2014 جهان را کسب کند، گفت: نویر قطعاً شایسته بود و البته نمی‌خواهم در این مورد صحبت کنم. او یک بازیکن حرفه‌ای است و خودش بهتر می‌داند چگونه با این مسئله برخورد کند.

وی در پاسخ به دیگر سؤال خبرنگار ورزشی درباره وحید هاشمیان و بعد از اینکه متوجه شد، منظورمان مربی جوانی ایران است که در تمرینات بایرن مونیخ حاضر شده بود، گفت: نکته همین است که یک مربی به دنبال بیشتر دانستن باشد. امیدوارم این مربی جوان موفق باشد و خوشحالم که اگر در مسیر آینده به او کمکی کرده‌ام.

گواردیولا درباره کتاب‌های فوتبالی‌اش و توجه دیگران به آنها تأکید کرد: هر فردی نظراتی دارد.

وی در مورد دوستی‌اش با خولیو ولاسکو، سرمربی آرژانتینی پیشین تیم ملی والیبال ایران، هم با لبخند به خبرنگار گفت: او مرد بزرگی است.

پپ گواردیولا همچنین سؤال درباره احتمال بازگشتش به بارسلونا را بی‌جواب گذاشت.

گواردیولا همچنین در حاشیه افتتاحیه جام جهانی هندبال پاسخگوی سؤالات دیگر خبرنگاران ایرانی بود.

وی در مورد حضورش در دیدار افتتاحیه مسابقات جهانی هندبال اظهار داشت: با توجه به حضور بایرن مونیخ در قطر فرصت مناسبی بود تا بتوانم یک ورزش دیگر را هم از نزدیک ببینم. بازی تیم‌های ملی هندبال برزیل و قطر آن قدر هیجان داشت که تا پایان آن در سالن ماندم.

گواردیولا در مورد شرایط تیم بایرن مونیخ و اینکه آیا آنها مدعی قهرمانی در اروپا هستند؟ گفت: شرایط تیم ما خوب است و اردو خوبی در قطر داشتیم. چرا که نه؟! ما حتماً برای موفقیت در اروپا تلاش می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ درباره شناخت خود از تیم ملی فوتبال ایران گفت: می‌دانم که ایران در جام جهانی حضور داشته است اما ما تمرکزمان روی تیم خودمان است.

گواردیولا در مورد شناختش از فوتبال قطر گفت: این کشور در حال پیشرفت در فوتبال است و با توجه به امکانات خوبی که در دوحه وجود دارد چندین سال است که اردوهای بایرن مونیخ در این کشور برپا می‌شود.

وی در پاسخ به این سؤال خبرنگار که آیا اطلاع دارد ایران و قطر هم‌اکنون در جام ملت‌های آسیا حضور دارند، گفت: همانطور که گفتم تمرکز ما روی کار خودمان است اما برای تیم ایران آرزوی موفقیت دارم.

وی در پاسخ به سؤال دیگر در مورد کی‌روش هم خاطر نشان کرد: او بی‌تردید یک چهره شناخته شده است و حضورش برای شما مفید خواهد بود. برای‌تان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با کی‌روش قهرمان آسیا شوید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد