وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: دورتموند با قدرت باز خواهد گشت

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی کاتالانی بایرن مونیخ وولفسبورگ را جدی ترین رقیب خود در رقابت قهرمانی بوندسلیگا می داند و بر این باور است که زرد پوشان وستفالن در نیم فصل دوم به رده های بالا جدول خواهند رسید.

پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ که به همراه تیمش در اردوی نیم فصل قطر به سر می برد بر این باور است که تیم وولفسبورگ جدی ترین رقیب آن ها در ادامه رقابت های بوندس لیگا در فصل جاری خواهد بود.

به گزارش وب سایت گل، گواردیولا در این باره در کنفرانسی خبری گفت: "وولفسبورگ جدی ترین رقیب ما خواهد بود. هم چنین آن ها اولین رقیب ما پس از تعطیلات نیم فصل خواهند بود و من شکی ندارم که آن ها ما را به سختی به چالش خواهند کشید.

"سه بازی اول ما در نیم فصل دوم بسیار حیاتی خواهند بود. در این سه بازی می توانیم دفاع از عنوان قهرمانی خود را پایه ریزی کنیم."

گواردیولا در ادامه درباره دیگر رقبای بایرن و شرایط آن ها گفت: "بی تردید لورکوزن هم تیمی است که با سبک بازی خاص خود شناخته می شود و شالکه هم در نیم فصل دوم تحت هدایت روبرتو دی متئو پیشرفت خواهد کرد."

گواردیولا در انتها درباره شرایط رقیب فصل گذشته خود، بوروسیا دورتموند هم افزود: "شکی ندارم که دورتموند در نیم فصل دوم بازخواهد گشت و به رده های بالا جدول صعود خواهد کرد."

بایرن در اولین بازی نیم فصل دوم خود به مصاف شاگردان دیتر هکینگ، تیم دوم جدول خواهد رفت که 11 امتیاز با آن ها اختلاف دارد. 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
*DaPhNe شنبه 27 دی 1393 ساعت 18:52

شالکه !!!!!!!!!!
لورکوزن !!!!! جلل خالق بایرن همه رو حریفه لطفا یکم در مقایسه دقت کن مربی
منتظر دورتموند هم هستیم

دوست رویس شنبه 27 دی 1393 ساعت 20:41

با قدرت برمیگردیم اصلا این تعطیلات اصلا دورتموند رو شارژ کرد کوین کامپل هم که خریدیم خیلی با انگیزه و محکمه و دیدش هم زیاده اصلیتش آلمانه ولی برا ی اسلوونی بازی میکنه کاش بیاد واسه آلمان

*DaPhNe شنبه 27 دی 1393 ساعت 21:20

ما که بخیل نیستیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد