وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرین روبن: جدایی از رئال مادرید بهترین تصیمم کارنامه ام بود

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن در بایرن مونیخ خوشحال است و می گوید که تصمیمش برای جدایی از رئال مادرید در سال 2009 و هنگامی که کریستیانو رونالدو و کاکا به این تیم آمدند درست بوده است.

بنا به گزارش AS، روبن در مصاحبه با Goal.com اظهار داشت: "من در 25 سالگی از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوستم. این بهترین تصمیم دوران حرفه ای من بوده است."

این بازیکن هلندی 30 ساله در طول پنج فصل حضورش در آلیانز آرنا عناوین قهرمانی مختلفی کسب کرده است؛ سه بوندس لیگا، سه جام جذفی آلمان، دو سوپرکاپ آلمان، یک چمپیونزلیگ، یک جام باشگاه های جهان و یک سوپرکاپ اروپا. روبن در این رابطه می گوید:

"این دوره فوق العاده ای است، ما در طول چند سال گذشته عناوین قهرمانی زیادی کسب کرده ایم و من از اینکه با این باشگاه به تمام این افتخارات دست یافته ام بسیار افتخار می کنم."

روبن افزود که در دوران جوانی، الگوی او روماریو بوده است که زمانی در تیم پی اس وی آیندهوون بازی می کرد. این بازیکن تا سال 2017 با بایرن مونیخ قرارداد دارد. و بعد از آن؟

"خیلی مطمئن نیستم که در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد. هنگامی که از فوتبال بازنشسته شوم شاید به مربیگری روی بیاورم و یا شاید کاری کاملاً متفاوت با این انجام دهم. اما در حال حاضر، تمام کاری که می خواهم انجام دهم، ادامه دادن به فوتبال است." 

 

منبع

نظرات 8 + ارسال نظر
MERSAD33 جمعه 26 دی 1393 ساعت 20:01

قطعا همینطور بوده..... اون موقع رئالو چلسی تو رو دور انداختن..... با اینکه خیلی مصدوم میشدی باز هم بایرن با آغوش باز تو رو نگه داشت.......
وقتی که تماشاگرا تو به خاطر اینکه قهرمانی رو از بایرن گرفتی هو کردنت (حتی خود ما تو همین وبلاگ) باشگاه گفت: روبن بازیکن ماست!!!! این رفتار نا درسته!!!
باشگاه سود این حرفشو دید...... بازی های دیدنی در سال 2013 گل هایی که موجب قهرمانی بایرن شد....... و حالا شدی شاه بایرن.......

مهدی جمعه 26 دی 1393 ساعت 20:11

ابول روبن صفایی دادی . فدایی داری

DaPhNe شنبه 27 دی 1393 ساعت 13:30

نمیدونم چرا اینقد شدید این حرفش بهم چسبید
خیلی خوشم اومد ایول

*DaPhNe شنبه 27 دی 1393 ساعت 18:37

داریم میبینیم ....
فعلا که در بایرن حسی داره که در رئال نداشته و این از بدبختی رئاله
بعدشم ملت آخه با کچل بودنش چیکار دارین !!!

فقط ایرن مونیخ شنبه 27 دی 1393 ساعت 18:42

خوب کاری کرد به کوری چشم این رءالی های عوضی و مغرور شما برید تیمتون رو جمع کنید که سه تا هم باخت داشته هم یه مساوی داشته جلو بایرن میخواین چه کار کنی. بایرن داره دست و پا میزنه شما بدبخت ها رو شکست بده... جواب های هوی بدبخت برید اون اخلاق کریستین رونالدو رو درست کنید...

Müller شنبه 27 دی 1393 ساعت 22:11

آفرین !!!

CM-PUNK شنبه 27 دی 1393 ساعت 22:34

آدم کچل باشه بهتر از اینه که روزی 5-6 ساعت زیر ابرو برداره...

محمد چهارشنبه 12 فروردین 1394 ساعت 13:18

بایر خیلی بهتر از اون رونالدویه که میره کناره مودریچ و بنزما وایمیسته که بلند دیده شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد