وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: شاید تا ده سال دیگر هم بازی کنم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن مهاجم هلندی بایرن مونیخ زمان خاصی برای بازنشستگی خود از فوتبال تعیین نمی کند و مایل نیست تا این موضوع را محدود به زمان خاصی کند. او همچنین شیفته سبک فوتبالی است که گواردیولا با خود به بایرن آورده است.

روبن سال 2000 با باشگاه گرونینگن هلند فوتبال خود را آغاز کرد و سس به آیندهوون نقل مکان کرد. در سال 2004  او به واسطه انتقال به باشگاه چلسی به شهرت دست یافت. روبن بعد از سه فصل حضور موفق در چلسی راهی اسپانیا شد تا پیراهن رئال مادرید را برای دو فصل بر تن کند. سپس در سال 2009 او به بایرن مونیخ پیوست و حالا گفته که معلوم نیست تا چه زمانی در این تیم به فعالیت خود ادامه دهد.

 روبن که چند شب قبل در جریان مراسم توپ طلای 2014، نامش در تیم منتخب سال قرار گرفت،  به خبرنگاران گفت: " از من در مورد سن بازنشتگی ام از فوتبال سوال می کنند ولی همچنان احساس می کنم زمانی که بدنم به من اجازه بدهد از فوتبال بازی کردن لذت خواهم برد. نمی دانم شاید یک سال، شاید دو سال و شاید هم 10 سال دیگر بتوانم در این مورد تصمیم بگیرم. "

روبن درباره حضور گواردیولا روی نیمکت بایرن مونیخ این طور توضیح داد : " من از همان ابتدا در کنار پپ احساس خوبی داشتم. گواردیولا همان قدر که به فکر پیشرفت عملکرد تیمش است به پیشرفت توانمندی های تک تک بازیکنانش هم توجه دارد.از او به خاطر حضورش در این مدت در کنار ما که باعث پیشرفت و ارتقا ما شد تشکر می کنم. "

روبن ادامه داد : " ما با سیستم های مختلفی بازی می کنیم و در هر سیستم، من نقش متفاوت تری باید ایفا کنم که این موضوع بسیار لذت بخش است. وجود این همه تنوع تاکتیکی باعث می شود تا تجربه های جدیدی در پست های دیگر داشته باشم و این باعث سرگرم شدن من و سر در گم شدن حریفمان می شود. "

صدر نشین بوندسلیگا بایرن مونیخ که این روز ها در دوران تعطیلات زمستانی، تمرینات خود را در تورنمنت های مختلف دوستانه دنبال می کند، باید سی ام ژانویه در ادامه رقابت های بوندسلیگا مقابل وولسبورگ رده دومی قرار بگیرد. 

 

منبع

نظرات 12 + ارسال نظر
امیر مونیخی پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 14:57

کینگ روبن
ی تار موت رو
ب صد تا پنالدو
و مسی نمیدم

باستین پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 14:59

درود بر غیرتت ارین

ریبرو پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 17:06

اقا پس به احتمال زیاد شاه روبن ما رو تنها نمیزاره بلکه میخواد تا 40 سالگی بازی کنه پیش باواریها زنده باد کینگ روبن

دوست رویس پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:26

امیر مونیخی روبن که مو نداره روحیه اش هم عالیه این روبن کی اونجور لیزر انداخته رو کلش خیلی باحال شده

شهرام پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 19:41

معمولا این بچه کوچولوهایی که تازه 2ساله فوتبال میبینن زیادی زر میزنن.. مثه همین رضا 4 ساله از دارغوزآباد!! آخه بچه کوچولو !! اون رونالدو و اون مسی تا آخر عمرشون می تونن به جام جهانی دست بزنن؟؟؟؟؟؟؟؟ نویر امسال این کارو کرد بازم میکنه ... رونالدو به اونجای نویر هم نمیتونه دست بزنه چه برسه به جام جهانی!!!!!
شما بچه کوچولوها که دو روزه فوتبال میبینین و بازی های اولی کان و افنبرگ و رودی فولر و کلینزمن و .... رو ندیدین دهنتونو ببندید!!
افتخارم اینه که 27 ساله طرفدار آلمانیم که بعضی وقتها با بدترین نتایج حذف شد و بعضی وقتها بد رو دم یه سری تاره به دوران رسیده گذاشت!!!
من طرفدار آلمانم .. تیمم بایرن مونیخ!! نه مثه بعضیا طرفدار رئالم و تیم ملیم ایتالیا و برزیل !!!!

German پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:02

باز که محمد تا ابد 17 تایی داری تو سایت ما جفتک میندازی . اخه ما چقدر باید حالتو بگیریم . اون دفعه که تحقیرت کردم بس نبود . نتونستی ثابت کنی چرا تیمت ستاره نداره کم آوردی و فرار کردی . ببینم اطلاعاتتو از اون موقع بیشتر کردی یا نه . اون دفعه "" به بایرن کبیر و دیگر هیچ "" هم توهین کردی. شانس اوردی که اون موقع نبود وگر نه بد جوری با صحبتاش لهت میکرد . مگه نگفتم هر وقت تیمت حد اقل یک ستاره گرفت و تونستید سه گانه رو ببرید بیا اینجا قدقد کن 17 تایی

DaPhNe پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:10

نمنمه چی فرمودین محمد - تا ابد cr7؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!! رضا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خدا ببین با کیا میشیم 75 میلیون نفر
بایرن اینقد عالیه که همه ارزوی بازی کردن در اونو دارن وگرنه منت کش هیچ بازیکنی نیس و مثل رئال و بارسا دنبال مسی و رونالدو بدو بدو نمیکنه .......
بیچاره تیماتون که افراد بی فرهنگی مثل شما طرفدارشه
من هرچی طرفدار از آلمان کبیر و بایرن دیدم همه با شخصیت و بااخلاق و با غیرت بودن
افراد پست و فرومایه از پشت سر بزرگان حرف زدن خسته نمیشن پس ادامه بدین چون قهرمانی بایرن و المانو حرفای مسخره شما نساخته که حرفای شما از بین ببره ....
هرجا حقی باشه بایرن و المان پیروزه بعله این جوریاس حالا من نمیفهمم محمد و رضا سخنانتون چه معنی داره ؟؟؟

هاینریش هیملر(اریایی) پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 23:06

یه عده به ظاهر ادم ولی به باطن......... میان این جا می خوان بگن ما هم هستیم وجود داریم و ..... این جا برا بایرنی ها و مانشافتی هاست.این جا به کسی استخوان نمیدن گوگولیا. هاپو های عزیز پارس کردن تو این محیط دوستانه و عاشقانه ممنوع هستش.

رضا جمعه 26 دی 1393 ساعت 00:31

من نمیدونم زغالیا اینجا چه غلطی میکن!!!

بابا برین گمشین که حذف شدین خخخخخخ...
پنالدوتونم هیچ غلطی نتونست کنه... :)))

این دوتا ریالی اومدن اینجا چه ....میزنن ...اصلا چرا پستهاشون ثبت میشه؟!
خبر داغ رءال با پنالدو که توپ خلا را بهش داده بودن حذف شد
FIFA = MAFIA

munchen جمعه 26 دی 1393 ساعت 01:31

رئالی ها دارن درسریع ترین زمان گل خوردن رکورد میزنن
گل ثانیه 9 ماکای
گل ثانیه 40 تورس
طفلکی ها با جام حذفی خداحافظی کردند

مصطفی جمعه 26 دی 1393 ساعت 02:52

باز دوباره در طویله این رئالیا باز شد ریختن اینور و اونور دارن هرچی پیدا میکنن نوشخوار میکنن ، دوستان با شعور بایرنی لطفا جواب این انسان نماها رو ندین که کسر شان ما بایرنی ها است بخواییم با کسایی مثل اینا بحث کینم.

نظرات این افسار گسیخته ها سعی میشه در اسرع وقت حذف بشه لطفا جواب ندین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد