وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خاوی مارتینز: می خواهم در مارس به میادین برگردم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خاوی مارتینز پس از پشت سر گذاشتن مرحله اول از ریکاوری خود آماده شروع مرحله جدیدی در برنامه خود برای بازگشت به میادین می شود.

به نقل از اشپورت بیلد، هافبک 26 ساله اسپانیایی بایرن مونیخ از ابتدای فصل به دلیل پارگی رباط زانو از میادین به دور بوده است. مارتینز پس از انجام عمل جراحی در امریکا کم کم آماده بازگشت به میادین می شود. مارتینز در مصاحبه با اشپورت بیلد درباره وضعیت کنونی اش گفت: "من هر روز حس بهتری دارم. در تعطیلات زمستانی در اسپانیا حضور داشتم و هر روز با مربی تخصصی تمرین می کردم. من مراحل قبلی را به صورت کامل و صحیح پشت سر گذاشتم و می خواهم در ماه مارس آماده حضور در میادین شوم.

"برای باقی ماندن در وضعیت خوب روانی هر روز تمرین می کنم، نباید اعتماد بنفسم را از دست بدهم اما با این وجود بسیاری از روزها هنگام بیدار شدن به فکر می کنم و با خودم می گویم آیا سزاوار این وضع بودم؟ خیلی راحت برای قدم زدن به بیرون می روم و از آن لذت می برم، و تا زمانی که توانایی می دوم. "
 

منبع

نظرات 6 + ارسال نظر
باستین پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 08:21

بیا که منتظریم

فرانک پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 11:00

روبن: تا وقتی بدنم یاری کند، بازی خواهم کرد

آرین روبن، هافبک بایرن مونیخ عنوان کرد که تا وقتی بدنش یاری کند، برای بایرن مونیخ بازی خواهد کرد و فعلا به خداحافظی از فوتبال فکر نمیکند مهاجم هلندی فوتبال خود را سال 2000 در پی اس وی آغاز کرد و سال 2009، با 25 میلیون یورو از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست. روبن که در تیم منتخب سال قرار گرفت، عنوان کرد که هنوز مشخص نیست چه زمانی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

او گفت:" از من گاهی پرسیده می‌شود که چه زمانی بازنشسته خواهم شد، از وقتی سنم بالا رفته این سوال از من پرسیده می‌شود و من هم مشکلی با آن ندارم. تا زمانی که بدنم یاری کند و به من خوش بگذرد، بازی خواهم کرد. شاید یک سال دیگر، شاید دو یا 10 سال دیگر. هر چه سنتان بالاتر می‌رود، بدنتان را بهتر می‌شناسید."

روبن سپس درباه گواردیولا گفت:" با حضور پپ، از ابتدا احساس خوبی داشتم. او سعی کرد تیم را پیشرفت دهد و همچنین تک تک بازیکنان را. از او بابت این 18 ماه متشکرم. او باعث شد خیلی پیشرفت کنم. تحت سیستم‌های مختلف بازی کردیم که شما را پیشرفت می‌داد. من در پست های متفاوت بازی کردم و فکر می‌کنم این اتفاقات جذاب بود."
ر نمی‌کند.

فرانک پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 11:01

نویر به لواندوفسکی:عیبی نداردبه من رأی ندادی

مانوئل نویر بعد از دو روز استراحت به دلیل حضور در مراسم انتخاب بهترین فوتبالیست سال که در شهر زوریخ برگزار شد، از امروز تمریناتش را با بایرناو که عنوان بهترین دروازه‌بان حال حاضر دنیا را یدک می‌کشد، در نشستی خبری به چند سوال پاسخ داد:

سفر به مراسم سوئیس
رفت و برگشت 13 ساعت در پرواز بودم. سفر خوبی بود اما کمی خسته شدم.

نتیجه رأی‌گیری در زوریخ
از قبل می‌دانستم که همینکه جزو سه نفر نهایی هستم، یعنی برنده‌ام. شب خیلی خوبی بود. افتخاز می‌کنم که یکی از کاندیدای نهایی بودم.

وضعیت بایرن در رسیدن به قهرمانی
دور رفت خیلی خوب کار کردیم اما نباید به همین اکتفا کنیم و دچار روزمرگی شویم. در آوریل و مای اوج حساسیت چمپیونزلیگ پیش روی ماست. اما زمان کافی برای آماده‌سازی پیش از رویارویی با رئال دراختیار داشته‌ایم. سال قبل هم در نیمه نهایی با آنها روبرو شدیم که برتر از ما ظاهر شدند و بازی را بردند. نمی‌خواهیم بگذاریم این اتفاق تکرار شود.

رأی هم‌تیمی‌ات رابرت لواندوفسکی به رونالدو
اصلا و ابدا ایرادی ندارد. ما هیچ قول و قراری در این زمینه نگذاشته بودیم و اینطور رأی دادن، کاملا منصفانه و عادلانه است. من که مشکلی نمی‌بینم که یک مهاجم رأیش را به یک نفر در پست خودش اختصاص دهد. مونیخ در اردوی قطر از سر گرفت.

فرانک پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 11:03

چقدر این نویر آدم بخشنده ای است آفرین به تو پسر

DaPhNe پنج‌شنبه 25 دی 1393 ساعت 22:23

رضا جوابتو نگرفتی تاحالا آی کیوت مشکل داره آقا ؟؟؟؟
خدایا بخشندگی مانوئل و صداقتش منو شهید کرده چقد تواضع چقد انسانیت
اصن میدونین وقتی میخواستن فرهنگ لغت بنویسن و به واژه قهرمان رسیدن دیدن فقط یه معنی داره = گذاشتن و نوشتن آلمان و آلمانی
مگه تعبیر دیگه ای برای قهرمان هست ؟؟؟ دنیا مدیون این جماعته
میگین نه نگاه کنین رفتارووووووووو

مصطفی جمعه 26 دی 1393 ساعت 02:52

باز دوباره در طویله این رئالیا باز شد ریختن اینور و اونور دارن هرچی پیدا میکنن نوشخوار میکنن ، دوستان با شعور بایرنی لطفا جواب این انسان نماها رو ندین که کسر شان ما بایرنی ها است بخواییم با کسایی مثل اینا بحث کینم.

نظرات این افسار گسیخته ها سعی میشه در اسرع وقت حذف بشه لطفا جواب ندین .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد